Gå til innhold

Flere enn meg som er menn som liker å suge på penis?

Ikke ta imot jesus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Æsj, for en fæl tråd og TS er ikke normal. Folk som må skrive vulgære ting på nett må slite psykisk. 

Anonymkode: 92d3a...44f

Meh. Alt kan debatteres.

Anonymkode: e20a5...f4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/5/2019 at 8:18 AM, Ikke ta imot jesus said:

Må ikke være homofil for å like det ❤

Man må så absolutt være homofil jo,eller bifil da.

Har levd i 43 lange drøye år nå. Har enda til gode med å ønske å sutte på en guttetiss. Det bare tiltaler meg ikke i det hele tatt. Er jeg homofob? Så absolutt ikke. Jo flere homofile menn,jo flere damer er tilgjengelige for heterofile menn.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (13 minutter siden):

Man må så absolutt være homofil jo,eller bifil da.

Har levd i 43 lange drøye år nå. Har enda til gode med å ønske å sutte på en guttetiss. Det bare tiltaler meg ikke i det hele tatt. Er jeg homofob? Så absolutt ikke. Jo flere homofile menn,jo flere damer er tilgjengelige for heterofile menn.. 

Skjønner hva du mener, men jeg tenker at disse grensene ikke er absolutte. Livet er generelt sjelden så svart/hvitt.

Mange vil nok definere seg som homofile om man primært tiltrekkes av samme kjønn, eller bi om man man tiltrekkes omtrent like mye av kvinner og menn.

Men er man nødvendigvis homo fordi man tenker på samme kjønn, eller kan det hende man bare er nysgjerrig? Er man homo hvis man prøver det én gang og finner at det egentlig ikke var så spennende likevel?

Jeg føler meg ganske sikker på at jeg ville vært i stand til å suge en pikk uten at det hadde gjort meg noe. Jeg tror ikke nødvendigvis det ville gitt meg noe heller, men kunne prøvd det bare for å ha prøvd det. Jeg føler meg likevel ganske så heterofil.

Man er ikke baker bare fordi man har bakt brød én gang 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 12.56):

Og bifil, da forelsker man seg. Det er helt ok etter min bok. Som kvinne kan jeg se appellen rundt det å tenne på eget kjønn men forelske seg i det motsatte. Er alle litt biseksuelle kanskje? Og er vi for firkanta til å tenke litt annerledes på sex? 

Anonymkode: 69e95...c5c

Ikke alle, men svært mange og mange flere enn man tror. Med riktig person og situasjon ville nok mange tenke litt "ulovlige" tanker. Er selv i et heterofilt samliv med en fantastisk dame, men av og til møter/ser jeg gutter/menn som jeg godt kunne tenkt meg å eksperimentere litt med.

AnonymBruker skrev (På 21.10.2022 den 19.10):

Første gang jeg sugde en annen mann/ gutt var en kompis som jeg alltid syntes var tiltrekkende, uten at jeg viste hva homofili var. Var 15 år gamle, han hadde på en oransje Adidas genser med svarte striper på ermene, en grå joggebukse, med svarte striper på den også, hvite Amerika-sokker over buksene, brune pene øyne, mørke øyebryn og møreblondt hår med 90-tallets typiske midtskill og langt nok hår til at han kunne dra det bak ørene. Vi lå ved siden av hverandre i senga hans og så på en film. Plutselig satte han seg opp og rødmet skikkelig og jeg så at han hadde den ståpikken i buksa. Endte med at jeg sugde han. Først gjennom buksa, så den rare smaken av penis i munn. Rar litt salt smak. Men syntes det var deilig å se hvordan han koste seg. Og kjenne hans kåtskap. Oppleve hvordan min tunge og munn kunne tilfredsstille han så veldig. Se øynene lyse opp. Pupillene som ble store. Da jeg hadde sugd han og runket og tømt meg inn i en sokk som slang på gulvet så han meg i øynene, og sa at dette kunne vi ikke si til noen, men det var det beste han noen sinne hadde kjent. Så spiste vi en Grandiosa. Så så han på meg, du, kan du gjøre det en gang til? Så var det ned på rommet hans igjen satte meg på kne foran han, og gjørde det en runde til. Denne gangen dro han genseren over hodet mitt så jeg hadde penisen hans lengre ned i/ mot halsen. Det tente meg noe sykt. Denne gangen med mye mer klin, min grå Umbro joggedress var helt gjennomvåt på bryst og skritt av sæd, precum og spytt da vi var ferdige og jeg måtte låne en joggedress av han når jeg skulle hjem. Men det ble mye suging av han. Som vi begge nøt. Han sugde meg også, men det fikk han aldri helt til. Var spesielt glad i å suge han med den Adidas genseren og noen andre guloransje gensere han hadde. Hans øyne lyste liksom ekstra opp. Var helt håpløst forelsket i han. 

Anonymkode: d2a45...45f

"Runkeinnlegg", men håper dette er en virkelig opplevd hendelse. Jeg var i min ungdom i et liknende "forhold" med en gutt. Gode minner, men av ulike årsaker havnet i et forhold med en jente. Dette var jo mer praktisk og akseptert da jeg var ung.

AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 13.23):

Biseksuell heter det. Man tenner på pikk OGSÅ.

homser tenner BARE på pikk.

biseksuelle tenner på fitte og kuk.

Hetero tenner bare på det motsettes kjønnsorgan

Anonymkode: 69e95...c5c

Jeg har vært i homsemiljøet i Oslo i mine yngre dager, og så stadig vekk at homser kunne ha sex med jenter (heterofile eller lesbiske) så selv om homser bare forelsker seg i gutter så kan de ha sex med begge kjønn.

Anonymkode: adbc9...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gjør ikke det men gleder meg til å Slikke F på kommende Fru Maskinfører 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, du spør om det er flere menn som deg, og du venter på mannen din. Samtidig svarer du som du er kvinne. 

Hva er det du ønsker å oppnå med denne tråden? 

Anonymkode: 892df...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...