AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #61 Del Skrevet 21. oktober 2022 Snok1 skrev (8 timer siden): Du trenger å flytte inn i det 21 århundre og realitetsorientere deg. Jeg tenker du bør ta deg en tur ut i frisk luft nå. Anonymkode: bdc70...bad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #62 Del Skrevet 21. oktober 2022 Første gang jeg sugde en annen mann/ gutt var en kompis som jeg alltid syntes var tiltrekkende, uten at jeg viste hva homofili var. Var 15 år gamle, han hadde på en oransje Adidas genser med svarte striper på ermene, en grå joggebukse, med svarte striper på den også, hvite Amerika-sokker over buksene, brune pene øyne, mørke øyebryn og møreblondt hår med 90-tallets typiske midtskill og langt nok hår til at han kunne dra det bak ørene. Vi lå ved siden av hverandre i senga hans og så på en film. Plutselig satte han seg opp og rødmet skikkelig og jeg så at han hadde den ståpikken i buksa. Endte med at jeg sugde han. Først gjennom buksa, så den rare smaken av penis i munn. Rar litt salt smak. Men syntes det var deilig å se hvordan han koste seg. Og kjenne hans kåtskap. Oppleve hvordan min tunge og munn kunne tilfredsstille han så veldig. Se øynene lyse opp. Pupillene som ble store. Da jeg hadde sugd han og runket og tømt meg inn i en sokk som slang på gulvet så han meg i øynene, og sa at dette kunne vi ikke si til noen, men det var det beste han noen sinne hadde kjent. Så spiste vi en Grandiosa. Så så han på meg, du, kan du gjøre det en gang til? Så var det ned på rommet hans igjen satte meg på kne foran han, og gjørde det en runde til. Denne gangen dro han genseren over hodet mitt så jeg hadde penisen hans lengre ned i/ mot halsen. Det tente meg noe sykt. Denne gangen med mye mer klin, min grå Umbro joggedress var helt gjennomvåt på bryst og skritt av sæd, precum og spytt da vi var ferdige og jeg måtte låne en joggedress av han når jeg skulle hjem. Men det ble mye suging av han. Som vi begge nøt. Han sugde meg også, men det fikk han aldri helt til. Var spesielt glad i å suge han med den Adidas genseren og noen andre guloransje gensere han hadde. Hans øyne lyste liksom ekstra opp. Var helt håpløst forelsket i han. Anonymkode: d2a45...45f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #63 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Første gang jeg sugde en annen mann/ gutt var en kompis som jeg alltid syntes var tiltrekkende, uten at jeg viste hva homofili var. Var 15 år gamle, han hadde på en oransje Adidas genser med svarte striper på ermene, en grå joggebukse, med svarte striper på den også, hvite Amerika-sokker over buksene, brune pene øyne, mørke øyebryn og møreblondt hår med 90-tallets typiske midtskill og langt nok hår til at han kunne dra det bak ørene. Vi lå ved siden av hverandre i senga hans og så på en film. Plutselig satte han seg opp og rødmet skikkelig og jeg så at han hadde den ståpikken i buksa. Endte med at jeg sugde han. Først gjennom buksa, så den rare smaken av penis i munn. Rar litt salt smak. Men syntes det var deilig å se hvordan han koste seg. Og kjenne hans kåtskap. Oppleve hvordan min tunge og munn kunne tilfredsstille han så veldig. Se øynene lyse opp. Pupillene som ble store. Da jeg hadde sugd han og runket og tømt meg inn i en sokk som slang på gulvet så han meg i øynene, og sa at dette kunne vi ikke si til noen, men det var det beste han noen sinne hadde kjent. Så spiste vi en Grandiosa. Så så han på meg, du, kan du gjøre det en gang til? Så var det ned på rommet hans igjen satte meg på kne foran han, og gjørde det en runde til. Denne gangen dro han genseren over hodet mitt så jeg hadde penisen hans lengre ned i/ mot halsen. Det tente meg noe sykt. Denne gangen med mye mer klin, min grå Umbro joggedress var helt gjennomvåt på bryst og skritt av sæd, precum og spytt da vi var ferdige og jeg måtte låne en joggedress av han når jeg skulle hjem. Men det ble mye suging av han. Som vi begge nøt. Han sugde meg også, men det fikk han aldri helt til. Var spesielt glad i å suge han med den Adidas genseren og noen andre guloransje gensere han hadde. Hans øyne lyste liksom ekstra opp. Var helt håpløst forelsket i han. Anonymkode: d2a45...45f Dette! Dette har vi da visserlig sett før på Kvinneguiden! "oransje Adidas genser med svarte striper på ermene, en grå joggebukse, med svarte striper på den også, hvite Amerika-sokker over buksene"... Bla-bla-bla. Ikke gidd, vær så snill! Anonymkode: 8ee59...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #64 Del Skrevet 31. juli 2024 Jeg som hetero mann fanatserer om å suge en mann som bor like i nærheten. Han er sannnsynligvis noe eldre ennn meg, Jeg er (61) han er ca 65/75 tenker jeg, men vi har ikke snakket sammen. Men vi hilser på hverandre og jeg antar at han er alene. Jeg ser for meg hans hengende lem som ikke er omskjært og at jeg drar han forhud tilbake og suger han til han kommer i munnen min. Har gjort dette en gang tidligere og kan ikke forstå at kvinner har sååå mye imot dette. Smaken er litt salt og konsitensen er litt rar/slimete. Men helt overkommelig. Anonymkode: 28790...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #65 Del Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg som hetero mann fanatserer om å suge en mann som bor like i nærheten. Han er sannnsynligvis noe eldre ennn meg, Jeg er (61) han er ca 65/75 tenker jeg, men vi har ikke snakket sammen. Men vi hilser på hverandre og jeg antar at han er alene. Jeg ser for meg hans hengende lem som ikke er omskjært og at jeg drar han forhud tilbake og suger han til han kommer i munnen min. Har gjort dette en gang tidligere og kan ikke forstå at kvinner har sååå mye imot dette. Smaken er litt salt og konsitensen er litt rar/slimete. Men helt overkommelig. Anonymkode: 28790...317 Om du tenner på mannlige kjønnsorganer på denne måten er du jo ikke heteroseksuell, men biseksuell🙂 Anonymkode: d0d2c...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #66 Del Skrevet 3. august 2024 Gjest Paramount skrev (På 20.10.2022 den 14.30): Dersom du er opptatt av bare handlingen, og ikke effekten av handlingen, har du rett. Det er mange kvinner som sier at de liker å suge kuk, men egentlig er det effekten de oppnår hos mannen de liker. Det blir litt rart da å si at de tar feil, at egentlig liker de ikke å suge kuk. Oppnår man samma effekt hvis konen tillater at mannen suge en fyr henne liker da? Håper min kone vil overraske meg sånn en vakker dag Anonymkode: 69e95...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #67 Del Skrevet 6. august 2024 Liker pikk i munnen ja Anonymkode: 69e95...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #68 Del Skrevet 18. august 2024 Deler gjerne pikk med min mann syns det er opphissende Anonymkode: 69e95...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #69 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 1.8.2024 den 1.42): Om du tenner på mannlige kjønnsorganer på denne måten er du jo ikke heteroseksuell, men biseksuell🙂 Anonymkode: d0d2c...155 Og bifil, da forelsker man seg. Det er helt ok etter min bok. Som kvinne kan jeg se appellen rundt det å tenne på eget kjønn men forelske seg i det motsatte. Er alle litt biseksuelle kanskje? Og er vi for firkanta til å tenke litt annerledes på sex? Menn bør slappe av litt! Og kvinner også. Ei venninnetur jeg hadde fikk jeg for meg å prate lenge med ei jeg har kjent lenge og vi endte opp med å kose. Men vi utviklet ikke følelser av den grunn. Men er glad i henne og tenker at det kan være hemmeligheten vår enn så lenge. Anonymkode: 69e95...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #70 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og bifil, da forelsker man seg. Det er helt ok etter min bok. Som kvinne kan jeg se appellen rundt det å tenne på eget kjønn men forelske seg i det motsatte. Er alle litt biseksuelle kanskje? Og er vi for firkanta til å tenke litt annerledes på sex? Menn bør slappe av litt! Og kvinner også. Ei venninnetur jeg hadde fikk jeg for meg å prate lenge med ei jeg har kjent lenge og vi endte opp med å kose. Men vi utviklet ikke følelser av den grunn. Men er glad i henne og tenker at det kan være hemmeligheten vår enn så lenge. Anonymkode: 69e95...c5c Legger til! Forstår at gutta liker pikk for jeg lå innrømme at jeg liker pupper og puppekos, siden jeg har nokså store selv og er stolt av dem K39 Anonymkode: 69e95...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 18. august 2024 #71 Del Skrevet 18. august 2024 Ikke ta imot jesus skrev (På 5.8.2019 den 2.18): Må ikke være homofil for å like det ❤ Du er mann og ha mann, gift med en mann? Ikke bare tenner du på å suge pikk, men også å ha en mann, men du er hetero? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #72 Del Skrevet 18. august 2024 jeg er transe og liker å suge menn når jeg er i damemodus, ellers ikke. Deilig å bli sjekket opp og befølt under kjolen.mmm Anonymkode: c3212...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #73 Del Skrevet 18. august 2024 Æsj, for en fæl tråd og TS er ikke normal. Folk som må skrive vulgære ting på nett må slite psykisk. Anonymkode: 92d3a...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #74 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Æsj, for en fæl tråd og TS er ikke normal. Folk som må skrive vulgære ting på nett må slite psykisk. Anonymkode: 92d3a...44f På tide å komme ut av skapet Anonymkode: 69e95...c5c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #75 Del Skrevet 18. august 2024 Sannhetsøkende skrev (16 minutter siden): Du er mann og ha mann, gift med en mann? Ikke bare tenner du på å suge pikk, men også å ha en mann, men du er hetero? Biseksuell heter det. Man tenner på pikk OGSÅ. homser tenner BARE på pikk. biseksuelle tenner på fitte og kuk. Hetero tenner bare på det motsettes kjønnsorgan Anonymkode: 69e95...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #76 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): homser tenner BARE på pikk. Hvordan veit du det? Anonymkode: 3a80f...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #77 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan veit du det? Anonymkode: 3a80f...589 Fordi jeg er gay? Anonymkode: 69e95...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #78 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg er gay? Javel. Du er også Kvinne 39 med store jur og mann. Anonymkode: 3a80f...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 18. august 2024 #79 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Biseksuell heter det. Man tenner på pikk OGSÅ. homser tenner BARE på pikk. biseksuelle tenner på fitte og kuk. Hetero tenner bare på det motsettes kjønnsorgan Anonymkode: 69e95...c5c Hvorfor ikke bare si det rett ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #80 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (På 6.8.2019 den 13.33): Du er ikke heterofil mann å liker å suge kjepp. All ære til de guttene da de sikkert vet hvordan det skal gjøres men heterofil er det ikke. Anonymkode: 8a997...3e3 Slutt med vankunnet. Anonymkode: e20a5...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå