Ikke ta imot jesus Skrevet 5. august 2019 #1 Del Skrevet 5. august 2019 Er det flere menn enn meg her inne som liker å suge på penis? Jeg elsker det hvertfall, stor og deilig penis, nam 😍😍 Skal suge mannen min nå snart bare han vokner av skjønnhetssøvnen sin 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #2 Del Skrevet 5. august 2019 Er sikkert flere homser her ja. Anonymkode: c6f75...7f5 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikke ta imot jesus Skrevet 5. august 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er sikkert flere homser her ja. Anonymkode: c6f75...7f5 Må ikke være homofil for å like det ❤ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #4 Del Skrevet 5. august 2019 3 minutter siden, Ikke ta imot jesus skrev: Må ikke være homofil for å like det ❤ Er du mann og liker det, så er du ikke hetero iallefall 😆 Anonymkode: c6f75...7f5 17 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikke ta imot jesus Skrevet 5. august 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 5. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du mann og liker det, så er du ikke hetero iallefall 😆 Anonymkode: c6f75...7f5 Jo det går helt fint an 😉❤ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #6 Del Skrevet 5. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du mann og liker det, så er du ikke hetero iallefall 😆 Anonymkode: c6f75...7f5 Det finnes heterofile menn som suger kuk. Det finnes heterofile kvinner som slikker fitte, og det finnes lesbiske kvinner som suger kuk. Anonymkode: 9b260...21c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikke ta imot jesus Skrevet 5. august 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 5. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes heterofile menn som suger kuk. Det finnes heterofile kvinner som slikker fitte, og det finnes lesbiske kvinner som suger kuk. Anonymkode: 9b260...21c Det er helt sant, takk for at du kommer med faktaopplysninger ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #8 Del Skrevet 5. august 2019 2 minutter siden, Ikke ta imot jesus skrev: Det er helt sant, takk for at du kommer med faktaopplysninger ❤ No problem ☺️ Det er fakta ja, i motsetning til hva mange tror. Glemte å skrive at det finnes homofile menn som slikker fitte også 😋 Anonymkode: 9b260...21c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikke ta imot jesus Skrevet 5. august 2019 Forfatter #9 Del Skrevet 5. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: No problem ☺️ Det er fakta ja, i motsetning til hva mange tror. Glemte å skrive at det finnes homofile menn som slikker fitte også 😋 Anonymkode: 9b260...21c Enten så vet de det ikke eller så vil de ikke være ærlige med at det er slik det er 😊 Forto det serru, regnet med du glemte å skrive det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #10 Del Skrevet 5. august 2019 Da er man ikke heterofil, da er man biseksuell Anonymkode: df6b5...8c3 15 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #11 Del Skrevet 5. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes heterofile menn som suger kuk. Det finnes heterofile kvinner som slikker fitte, og det finnes lesbiske kvinner som suger kuk. Anonymkode: 9b260...21c Såå... Bifile? Anonymkode: 1905a...a0f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #12 Del Skrevet 5. august 2019 6 timer siden, Ikke ta imot jesus skrev: Er det flere menn enn meg her inne som liker å suge på penis? Jeg elsker det hvertfall, stor og deilig penis, nam 😍😍 Skal suge mannen min nå snart bare han vokner av skjønnhetssøvnen sin 😍 Nei, du er alene om å være menn som liker å sutte på penisen. De fleste andre menn er mann i singular. Anonymkode: a8b26...377 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #13 Del Skrevet 5. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Såå... Bifile? Anonymkode: 1905a...a0f Nei, bifile forelsker seg i menn og kvinner. Det går fint ann å være seksuelt tiltrukket av begge kjønn uten å være bifil. Hvis du må kalle det noe, så går det ann å kalle det biseksuell. Det er ikke nødvendigvis det samme alltid. Anonymkode: 9b260...21c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #14 Del Skrevet 5. august 2019 10 timer siden, Ikke ta imot jesus skrev: Jo det går helt fint an 😉❤ Hvorfor spør du når du vet svaret? Anonymkode: 22e0e...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 5. august 2019 #15 Del Skrevet 5. august 2019 Ryddet for brukerdebatt. Ninab82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 5. august 2019 #16 Del Skrevet 5. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er man ikke heterofil, da er man biseksuell Anonymkode: df6b5...8c3 Det kan fint kombineres. Heterofil og bifil går på hvem man utvikler kjærlighetsforhold til. Biseksuell derimot, går kun på det fysiske. Jeg er heterofil, og biseksuell-ish:) Jeg har ingen dragning mot noe seksuelt kun med en annen mann, men i trekanter har jeg i kampens hete sugd litt på en pikk eller to, og jeg utelukker ikke at det kan skje igjen, i rett selskap. Men en kjæreste av samme kjønn anser jeg som fullstendig utelukket. Så jo, heterofil og biseksuell går det helt fint å kombinere. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 #17 Del Skrevet 5. august 2019 Jeg kunne absolutt ikke tenkt meg å gjøre det. Jeg kan heller ikke tenke meg å bli sugd av en mann. Det er kanskje på samme måte for homser i forhold til kvinner? De slikker jeg gjerne. Og liker det veldig godt. Jeg er ikke homofob. Synes det er flott at menn som liker menn kan gjøre det uten store problemer i Norge. I mange andre land kan de ikke det. Love is love! Anonymkode: a26d5...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #18 Del Skrevet 6. august 2019 Jeg og en kamerat fant ut at vi skulle ha litt sex etter vi var kommet i puberteten, og var på telttur sammen. Syntes det var deilig, tok spruten i munnen. Men har aldri gjort noe slikt siden, og regner meg for å være hetero. Anonymkode: 69c45...d49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #19 Del Skrevet 6. august 2019 Du er ikke heterofil mann å liker å suge kjepp. All ære til de guttene da de sikkert vet hvordan det skal gjøres men heterofil er det ikke. Anonymkode: 8a997...3e3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #20 Del Skrevet 6. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og en kamerat fant ut at vi skulle ha litt sex etter vi var kommet i puberteten, og var på telttur sammen. Syntes det var deilig, tok spruten i munnen. Men har aldri gjort noe slikt siden, og regner meg for å være hetero. Anonymkode: 69c45...d49 Jeg fikk en kompis til å putte pikken min i munnen sin i puberteten. Jeg ser på meg som heterofil men ikke han. Anonymkode: 8a997...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå