Nebbenosen Skrevet 4. august 2019 #1 Del Skrevet 4. august 2019 Hva synes vi damer om han, og den type mannfolk? Blubbete, høy, sterk både i hodet og nevene, kul humor ogsåvidere. Andre enn meg som får litt stjerner i øynene av Steinar? 😍 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. august 2019 #2 Del Skrevet 4. august 2019 Har ingen formening om han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EbbaGrønn Skrevet 4. august 2019 #3 Del Skrevet 4. august 2019 Nei, altfor høy fettprosent for min smak. Men som venn/kompis er han sikkert helt gull! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 4. august 2019 #4 Del Skrevet 4. august 2019 Jeg kan ikke forskjellen på han og broren. 😬 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 4. august 2019 #5 Del Skrevet 4. august 2019 3 timer siden, parmanoia skrev: Jeg kan ikke forskjellen på han og broren. 😬 Enig🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebbenosen Skrevet 5. august 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 5. august 2019 Broren er noe smalere, det er han med dukkefjeset. Tenk å spoone med Steinar, vidunderlig 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 5. august 2019 #7 Del Skrevet 5. august 2019 Synes det er festlig med «Stein og Katrine» på parterapi. De må da være ymtet til Steinar og Cathrin Sagen? 😂 Steinar er ikke min type, heller broren 😍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 5. august 2019 #8 Del Skrevet 5. august 2019 (endret) Jeg liker Steinar som Trude, den karakteren er spot on! Endret 5. august 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebbenosen Skrevet 6. august 2019 Forfatter #9 Del Skrevet 6. august 2019 Hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 6. august 2019 #10 Del Skrevet 6. august 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2019 #11 Del Skrevet 7. august 2019 8 timer siden, Emmy_H skrev: Fantastisk, jeg ler så av den der! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 7. august 2019 #12 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg har alltid likt Tore bedre enn Steinar, rent utseendemessig, men det er noe med den varme og lune stemninga til Steinar som jeg blir helt øm av. Humoren hans og når han snakker om familien sin... 😍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 10. august 2019 #13 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg digger han som Tommy i Side om Side 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebbenosen Skrevet 12. august 2019 Forfatter #14 Del Skrevet 12. august 2019 Alt dette er jo vel og bra. Men hva synes dere om Steinar som person og potensiell kjæreste? Ikke la dere skremme av størrelsen, han trener. I tillegg er han dyktig på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 12. august 2019 #15 Del Skrevet 12. august 2019 4 minutter siden, Nebbenosen skrev: Alt dette er jo vel og bra. Men hva synes dere om Steinar som person og potensiell kjæreste? Ikke la dere skremme av størrelsen, han trener. I tillegg er han dyktig på kjøkkenet. Skjerpings Steinar! Du er gift og dessuten tar deg seg så dårlig ut å jakte komplimenter på nettet. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 12. august 2019 #16 Del Skrevet 12. august 2019 1 time siden, Nebbenosen skrev: Alt dette er jo vel og bra. Men hva synes dere om Steinar som person og potensiell kjæreste? Ikke la dere skremme av størrelsen, han trener. I tillegg er han dyktig på kjøkkenet. Hvorfor lurer du på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DavinaWin Skrevet 12. august 2019 #17 Del Skrevet 12. august 2019 Synes både Steinar og Tore er attraktive menn. Er 25 forresten, om det har noe å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebbenosen Skrevet 12. august 2019 Forfatter #18 Del Skrevet 12. august 2019 4 minutter siden, DavinaWin said: Synes både Steinar og Tore er attraktive menn. Er 25 forresten, om det har noe å si. ...hvis det er lov å si? 😖 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2019 #19 Del Skrevet 13. august 2019 Bollekongen ❤ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 19. august 2019 #20 Del Skrevet 19. august 2019 (endret) Tore er mer estetisk pen, utrolig vakre øyne, men jeg liker Steinar best. Han virker mer "oppegående", syns han er morsommere, flinkere å spille karakterer osv. Tore spiller alltid bare "seg selv", eller tilnærmet. Sånne flåsete typer med sånn "klein midtlivskrise"-humor. Steinar stikker litt dypere og har litt flere lag. Ikke vondt ment om Tore, han er sikkert en ålreit fyr men ikke etter min smak. Steinar liker jeg, og har ikke noe imot litt ekstra på beina. 😂 Skal sies at jeg er ikke akkurat no sånn kjempeihuga fan av Sagenbrødrene, men hvis jeg nå skulle velge uansett. Endret 19. august 2019 av miniomelett 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå