Gå til innhold

Steinar Sagen


Nebbenosen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke sånne "Hva synes VI om" formuleringer. I alle sammenhenger. Her finnes det vel like mange ulike synspunkter som det finnes mennesker. Jeg synes forøvrig at han er en fin fyr. Kul, intelligent og morsom.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Adrielle
På 22.8.2019 den 11.26, Candiru skrev:

Jeg liker ikke sånne "Hva synes VI om" formuleringer. I alle sammenhenger. Her finnes det vel like mange ulike synspunkter som det finnes mennesker. Jeg synes forøvrig at han er en fin fyr. Kul, intelligent og morsom.

Enig. Herlig fyr da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2019 den 9.07, miniomelett skrev:

Tore er mer estetisk pen, utrolig vakre øyne, men jeg liker Steinar best. Han virker mer "oppegående", syns han er morsommere, flinkere å spille karakterer osv. Tore spiller alltid bare "seg selv", eller tilnærmet. Sånne flåsete typer med sånn "klein midtlivskrise"-humor. Steinar stikker litt dypere og har litt flere lag.

Ikke vondt ment om Tore, han er sikkert en ålreit fyr men ikke etter min smak. 

Steinar liker jeg, og har ikke noe imot litt ekstra på beina. 😂

Skal sies at jeg er ikke akkurat no sånn kjempeihuga fan av Sagenbrødrene, men hvis jeg nå skulle velge uansett.

Så enig med deg 🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Jeg syns han virker snill og morsom, men ikke helt min type utseendemessig. Jeg liker å høre på radioresepsjonen, men det er litt pinlig at Steinar så ofte må poengtere at han er kjendis. Han sier «ingen liker at vi snakker om å være kjendis, men...», men det er bare han som tar opp det hele tiden. Og det er liksom bare sånn en kommentar på butikken eller at noen stirrer litt. Og det opplever jo alle som har vist fjeset litt, i tillegg til alle som feks har pasienter eller andre ting. Så jeg syns kanskje han virker litt jålete sånn sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...