Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. desember 2022 #61 Del Skrevet 25. desember 2022 Agent smith skrev (18 minutter siden): Jeg studerer noe ja😁 Hva da? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. desember 2022 #62 Del Skrevet 25. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Hva da? 😁 Såperegiskolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. desember 2022 #63 Del Skrevet 25. desember 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Såperegiskolen! Ja sant! Han er en sabla god regissør! 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 25. desember 2022 #64 Del Skrevet 25. desember 2022 (endret) Morsomt å se igjen denne tråden. Den er fra en tid hvor det betød noe å kjenne folk herfra på ordentlig. En tid hvor vi gratulerte hverandre med dagen fordi fødselsdagen vår var oppgitt her. Og en tid med "KG-treff" over det ganske land. Det var mindre forhold den gangen, gitt (det er vel sikkert noen her ennå som minnes begrepet "kosemose?" ). Nå er KG som en helt annen verden. Jeg har truffet folk fra forumet, men om jeg kjenner noen her godt vet jeg ikke. Det er ikke mulig å ha noen oversikt lenger. Endret 25. desember 2022 av every woman 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. desember 2022 #65 Del Skrevet 25. desember 2022 every woman skrev (9 minutter siden): Morsomt å se igjen denne tråden. Den er fra en tid hvor det betød noe å kjenne folk herfra på ordentlig. En tid hvor vi gratulerte hverandre med dagen fordi fødselsdagen vår var oppgitt her. Og en tid med "KG-treff" over det ganske land. Det var mindre forhold den gangen, gitt (det er vel sikkert noen her ennå som minnes begrepet "kosemose?" ). Nå er KG som en helt annen verden. Jeg har truffet folk fra forumet, men om jeg kjenner noen her godt vet jeg ikke. Det er ikke mulig å ha noen oversikt lenger. Ja, det var både hyggeligere og enklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #66 Del Skrevet 25. desember 2022 Frøkenfryden skrev (54 minutter siden): Såperegiskolen! Det stemmer😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #67 Del Skrevet 25. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (50 minutter siden): Ja sant! Han er en sabla god regissør! 🥳 Takk kvakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 25. desember 2022 #68 Del Skrevet 25. desember 2022 every woman skrev (21 minutter siden): Morsomt å se igjen denne tråden. Den er fra en tid hvor det betød noe å kjenne folk herfra på ordentlig. En tid hvor vi gratulerte hverandre med dagen fordi fødselsdagen vår var oppgitt her. Og en tid med "KG-treff" over det ganske land. Det var mindre forhold den gangen, gitt (det er vel sikkert noen her ennå som minnes begrepet "kosemose?" ). Nå er KG som en helt annen verden. Jeg har truffet folk fra forumet, men om jeg kjenner noen her godt vet jeg ikke. Det er ikke mulig å ha noen oversikt lenger. Så du hadde et annet brukernavn før i tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. desember 2022 #69 Del Skrevet 25. desember 2022 (endret) every woman skrev (4 timer siden): Morsomt å se igjen denne tråden. Den er fra en tid hvor det betød noe å kjenne folk herfra på ordentlig. En tid hvor vi gratulerte hverandre med dagen fordi fødselsdagen vår var oppgitt her. Og en tid med "KG-treff" over det ganske land. Det var mindre forhold den gangen, gitt (det er vel sikkert noen her ennå som minnes begrepet "kosemose?" ). Nå er KG som en helt annen verden. Jeg har truffet folk fra forumet, men om jeg kjenner noen her godt vet jeg ikke. Det er ikke mulig å ha noen oversikt lenger. Folk gratulerer hverandre her støtt og stadig fortsatt da 😄 Jeg trives godt her, i løpet av mine 9 år her så har jeg det kjekkest nå 😃 Endret 25. desember 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. desember 2022 #70 Del Skrevet 26. desember 2022 Cid skrev (8 timer siden): Folk gratulerer hverandre her støtt og stadig fortsatt da 😄 Jeg trives godt her, i løpet av mine 9 år her så har jeg det kjekkest nå 😃 Enig med deg, kan i blant bli litt mye fokus på hvor bra alt var før. Jeg hadde bra bursdag her😌♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. desember 2022 #71 Del Skrevet 26. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Enig med deg, kan i blant bli litt mye fokus på hvor bra alt var før. Jeg hadde bra bursdag her😌♥️ Enig Bra du hadde bra bursdag her 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 26. desember 2022 #72 Del Skrevet 26. desember 2022 Agent smith skrev (17 timer siden): Så du hadde et annet brukernavn før i tiden? Jeg har hatt flere brukernavn oppigjennom, og et par-tre profiler. Cid skrev (16 timer siden): Folk gratulerer hverandre her støtt og stadig fortsatt da 😄 Jeg trives godt her, i løpet av mine 9 år her så har jeg det kjekkest nå 😃 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Enig med deg, kan i blant bli litt mye fokus på hvor bra alt var før. Jeg hadde bra bursdag her😌♥️ Okei, jeg ser nå at innlegget mitt virker som et typisk "alt var bedre før"-innlegg. Men det var absolutt ikke ment sånn! Tråden vekket bare minner hos meg om hvordan det var for sytten (!) år siden. At et forum endrer og utvikler seg over så lang tid er helt naturlig, og jeg er jo her ennå, da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. desember 2022 #73 Del Skrevet 26. desember 2022 every woman skrev (1 time siden): Jeg har hatt flere brukernavn oppigjennom, og et par-tre profiler. Okei, jeg ser nå at innlegget mitt virker som et typisk "alt var bedre før"-innlegg. Men det var absolutt ikke ment sånn! Tråden vekket bare minner hos meg om hvordan det var for sytten (!) år siden. At et forum endrer og utvikler seg over så lang tid er helt naturlig, og jeg er jo her ennå, da. Skjønner det forumet virker en del annerledes for meg nå enn hva det gjorde i 2014 når jeg ble medlem med tanke på mange brukere som har forsvunnet og endringer i designet osv men jeg trives enda godt 😄 Hadde vært kjekt om du ble aktiv igjen her da :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. desember 2022 #74 Del Skrevet 26. desember 2022 every woman skrev (2 timer siden): Jeg har hatt flere brukernavn oppigjennom, og et par-tre profiler. Okei, jeg ser nå at innlegget mitt virker som et typisk "alt var bedre før"-innlegg. Men det var absolutt ikke ment sånn! Tråden vekket bare minner hos meg om hvordan det var for sytten (!) år siden. At et forum endrer og utvikler seg over så lang tid er helt naturlig, og jeg er jo her ennå, da. Kanskje jeg kjenner deg under et annet nick og sånn da, fint å mimre om gamle dager men forumet er da ganske bra nå også. Er noen bra folk her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. desember 2022 #75 Del Skrevet 26. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Kanskje jeg kjenner deg under et annet nick og sånn da, fint å mimre om gamle dager men forumet er da ganske bra nå også. Er noen bra folk her Rart å tenke på at jeg bare var en liten guttunge den gang 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. desember 2022 #76 Del Skrevet 26. desember 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Rart å tenke på at jeg bare var en liten guttunge den gang 😅 Du var vel ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 26. desember 2022 #77 Del Skrevet 26. desember 2022 (endret) Agent smith skrev (2 timer siden): Du var vel ungdom Eller jo tenkte på en av de andre trådene fra 2002 😅 Når denne tråden ble opprettet så var jeg 13 år og i slutten av 8. klasse Endret 26. desember 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 26. desember 2022 #78 Del Skrevet 26. desember 2022 Cid skrev (3 timer siden): Eller jo tenkte på en av de andre trådene fra 2002 😅 Når denne tråden ble opprettet så var jeg 13 år og i slutten av 8. klasse Og da visste du ikke om kg engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2022 #79 Del Skrevet 27. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Og da visste du ikke om kg engang Visste ikke om kg før i 20 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 27. desember 2022 #80 Del Skrevet 27. desember 2022 Cid skrev (10 timer siden): Visste ikke om kg før i 20 årene 1920 årene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå