tussi84 Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Er i uke 8 med to tidligere spontanaborter, så er jo veldig redd for at det skal gå galt denne gangen og. De to gangene jeg har mistet så har blødningen først vært liten, men den har ofte blitt mye verre enten samme kveld, eller dagen etter med masse smerter i mage og korsrygg. Har vært liten tvil om at det har vært en spontan abort. Men i går tidlig så oppdaget jeg blødning igjen. Det var friskt rødt blod, ca to lange striper på papiret så jeg ble veldig redd. Blødningen har riktignok stoppet etterpå, og jeg har ikke sett noe mer tegn til det. Vet ikke helt om dette kan være starten på en sa, eller om jeg skal tolke blødningen som ufarlig. Feste blødning er det jo ikke, er for langt på vei til det. Det var heller ikke blødning etter samleie, og mensen min skulle vært for rundt tre uker siden opprinnelig. Jeg leste at noen kvinner opplever liten blødning i den perioden de skal ha mens, utenat det er noe farlig. Hva tenker dere at det kan ha vært?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Jeg hadde blødninger i første svangerskap, for meg handlet det om overfølsomme slimhinner/livmorhals. Blødde både mengden du beskriver og enda mer - mye mensmurringer. Ble alltid blødninger ved sex, men kunne komme utover det også i mindre mengde. Alt var tipp topp Når jeg mistet var det derimot MA uten blødninger overhodet, faktisk. Sjekk deg på UL, det var sånn jeg oppdaget både frisk og mislykket svangerskap. Anonymkode: 04b1a...fd8
J1994 Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 Er selv veldig redd for dette, gravid 6+4 i dag. Har hatt en SA tidligere, da spottet jeg 1-2 dager, før det var kraftige blødninger og smerter på dag 3. Ikke vanskelig å skjønne at det var en SA, det var i uke 7. Som andre her inne skriver, så kan det være helt ufarlig ❤ Har du blødd noe mer?
tussi84 Skrevet 3. august 2019 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2019 33 minutter siden, J1994 skrev: Er selv veldig redd for dette, gravid 6+4 i dag. Har hatt en SA tidligere, da spottet jeg 1-2 dager, før det var kraftige blødninger og smerter på dag 3. Ikke vanskelig å skjønne at det var en SA, det var i uke 7. Som andre her inne skriver, så kan det være helt ufarlig ❤ Har du blødd noe mer? Nei har ikke sett noe mer til det heldigvis foreløbig. Akkurat nå så vet jeg ikke om jeg hadde klart å takle det fysisk heller. Har tannverk. Vært hos tannlegen som mente det var tannkjøttbetennelse så fått antibiotika. Så har egentlig mer enn nok med å forholde meg til smerter i munnen. Orker knapt å fokusere på graviditeten. Så lenge det ikke blødde masse, så tenker jeg nok at denne blødningen mest sannsynlig var ufarlig.
J1994 Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 2 timer siden, tussi84 skrev: Nei har ikke sett noe mer til det heldigvis foreløbig. Akkurat nå så vet jeg ikke om jeg hadde klart å takle det fysisk heller. Har tannverk. Vært hos tannlegen som mente det var tannkjøttbetennelse så fått antibiotika. Så har egentlig mer enn nok med å forholde meg til smerter i munnen. Orker knapt å fokusere på graviditeten. Så lenge det ikke blødde masse, så tenker jeg nok at denne blødningen mest sannsynlig var ufarlig. Det er bra ❤ Neimen, så vondt.. Rart å si det, men da er det jo noe annet å tenke på akkurat nå da, så slipper du tenke så mye på den blødningen du hadde. Den var nok mest sannsynlig ufarlig, så lenge det ikke er mer eller smerter tilstede :)🤞
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå