Gå til innhold

Vil bli kjent med han! Hvordan?


Sunstone

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt se hvordan damer jobber på.

Hør om han og flere fra jobben vil finne på noe....

Sånne tanker som denne tenker jeg fører damer bakover i tid.

Hva med å ta sjansen som mange menn gjør. Som f.eks å si "Hei"

Anonymkode: 9af0a...673

Regner nesten med at de allerede har sagt hei og mere til, de jobber jo sammen. Men hun sier at de ikke pleier å gjøre sånt på jobben. Hilse på hunden synes jeg virker som ei god løsning. Da kan man møtes utenom jobben og se om det er kjemi nok til å gå på date. 

Anonymkode: 6ce75...eaf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! 😄 husk å fortell oss hvordan det gikk :)

Anonymkode: 71169...716

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Sunstone said:

Da skal jeg komme å hilse på dyra en gang denne uken 🥴😎

Bra.

Jeg har blitt lagt an på på lignende måte som du beskriver ved tidligere anledninger, og jeg syns du gjør noen grunnleggende feil som hadde vært kroken på døra for en mann.

Først og fremst, det er ganske irriterende med damer som sier at "jeg bare må si ifra om jeg vil finne på noe". Hvorfor være så feig når det er så tydelig at det er DU som ønsker å finne på noe... Her er det bare å legge hodet på blokka først som sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SM30 skrev:

Bra.

Jeg har blitt lagt an på på lignende måte som du beskriver ved tidligere anledninger, og jeg syns du gjør noen grunnleggende feil som hadde vært kroken på døra for en mann.

Først og fremst, det er ganske irriterende med damer som sier at "jeg bare må si ifra om jeg vil finne på noe". Hvorfor være så feig når det er så tydelig at det er DU som ønsker å finne på noe... Her er det bare å legge hodet på blokka først som sist...

Ja jeg er enig. Men jeg hadde motet meg opp siden kvelden før til å si det. Og jeg fikk det ikke ut sånn som jeg ville 😂 ble litt teit egentlig. Men jeg aner jo hva dette fører til videre. Jeg får hvertfall en anledning til å møte han utenom jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på besøk og hilst på dyrene. Drakk kaffe og snakket. Veldig koselig og være sammen med han. Tror han syns det er hyggelig å være sammen med meg også. Men er veldig tilbakeholden. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg må nok bare vente å se 😂 tviler på at han kommer til å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortalte på en måte at jeg var interessert i han. Men han er visst ikke interessert i forhold til et annet menneske overhodet. Han har funnet ut at han ønsker å være alene, og har det best slik. Fair enough. Men hva får folk til å ha et slikt ønske i en alder i underkant av 40? Har de ikke samme menneskelige behov? Som fysisk og psykisk nærhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...