Sunstone Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Trenger litt hjelp 😂 jeg er en målbevisst jente. Jeg jobber med en fyr. Har kjent han gjennom jobb i et halvt år ca. Vi har jobbet et par dager sammen, men som regel snakker vi i skiftbytte. Jeg syns han er så fin og hyggelig. En skikkelig bra fyr med andre ord. Han er veldig rolig og litt stille. Han er litt gammeldags av seg. Bruker ikke så mye sosiale medier. Og bruker veldig mye tid sammen med dyrene sine og på friluftsaktiviteter. Vi har hyggelig tone på jobb, men han er litt vanskelig å lese. Jeg vet ikke om han bare er hyggelig eller om han er mer enn det. Jeg sa i dag at om han ville finne på noe måtte han bare si ifra. Han sa noe som "ja det kan jeg jo" eller noe. Jeg ble så flau etter å ha sagt det at jeg husker ikke helt hva han sa. Og jeg vet ikke om jeg fikk frem ønsket mitt heller. Problemet er at jeg vet ikke hva jeg kan gjøre nå! Jeg ser han ikke igjen før om en god stund. Og jeg er så betatt 🤪 MEN jeg har jo ikke tenkt til å være desperat heller. Vil jo bare bli kjent med han. Håper på noen kloke svar, selvom jeg ikke hadde noen åpenbare spørsmål 😂 lurer kanskje litt på hva jeg kan gjøre neste gang vi møtes. Da skal vi på 3-4 dagers møter sammen. Med flere andre. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Du kan høre om han og flere fra jobben vil finne på noe. Gå tur, feks. Anonymkode: 6ce75...eaf
Sunstone Skrevet 3. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan høre om han og flere fra jobben vil finne på noe. Gå tur, feks. Anonymkode: 6ce75...eaf Hehe. Er ikke helt stemningen for det tror jeg. Jeg jobber egentlig ikke sammen med han. Bare nå i sommer. Egentlig jobber jeg i en annen sektor. Men vi samarbeider om jobben på tvers av sektorene. Og mange som bor forskjellige plasser 🤪
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 Vet du om han har mye "dameerfaring"? Hvis han aldri har hatt dame kan det tenkes at han ikke forstår at du er interessert, og det kan hende han ikke tør å ta noe som helst initiativ. Hvis du tror han er veldig uerfaren så synes jeg du skal invitere han på noe, siden han neppe vil ta initiativ. Det kan være en aktivitet f.eks., eller du kan spørre om du kan komme og hilse på dyrene hans. Anonymkode: 228bc...d50
putaz Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 15 timer siden, Sunstone skrev: Trenger litt hjelp 😂 jeg er en målbevisst jente. Jeg jobber med en fyr. Har kjent han gjennom jobb i et halvt år ca. Vi har jobbet et par dager sammen, men som regel snakker vi i skiftbytte. Jeg syns han er så fin og hyggelig. En skikkelig bra fyr med andre ord. Han er veldig rolig og litt stille. Han er litt gammeldags av seg. Bruker ikke så mye sosiale medier. Og bruker veldig mye tid sammen med dyrene sine og på friluftsaktiviteter. Vi har hyggelig tone på jobb, men han er litt vanskelig å lese. Jeg vet ikke om han bare er hyggelig eller om han er mer enn det. Jeg sa i dag at om han ville finne på noe måtte han bare si ifra. Han sa noe som "ja det kan jeg jo" eller noe. Jeg ble så flau etter å ha sagt det at jeg husker ikke helt hva han sa. Og jeg vet ikke om jeg fikk frem ønsket mitt heller. Problemet er at jeg vet ikke hva jeg kan gjøre nå! Jeg ser han ikke igjen før om en god stund. Og jeg er så betatt 🤪 MEN jeg har jo ikke tenkt til å være desperat heller. Vil jo bare bli kjent med han. Håper på noen kloke svar, selvom jeg ikke hadde noen åpenbare spørsmål 😂 lurer kanskje litt på hva jeg kan gjøre neste gang vi møtes. Da skal vi på 3-4 dagers møter sammen. Med flere andre. Er dette noe problem i 2019 da? facebook, snapchat osv...
Sunstone Skrevet 3. august 2019 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du om han har mye "dameerfaring"? Hvis han aldri har hatt dame kan det tenkes at han ikke forstår at du er interessert, og det kan hende han ikke tør å ta noe som helst initiativ. Hvis du tror han er veldig uerfaren så synes jeg du skal invitere han på noe, siden han neppe vil ta initiativ. Det kan være en aktivitet f.eks., eller du kan spørre om du kan komme og hilse på dyrene hans. Anonymkode: 228bc...d50 Han har hatt en dame i noen år. Jeg vet ikke om han har veldig mye mer erfaring. Jeg tror han rett og slett er litt lei mennesker 😂 men jeg sa her om dagen at jeg ville komme å hilse på hundene hans. Han sa jeg bare kunne gjøre det. Men det var jo ingen avtale liksom. 1
Sunstone Skrevet 3. august 2019 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2019 1 minutt siden, putaz skrev: Er dette noe problem i 2019 da? facebook, snapchat osv... Han er som jeg skrev veldig gammeldags på det området. Jeg har lagt han til på snap. Men han bruker det ikke. Har sendt han et par snapper. Ene var ikke noe å svare på så han svarte ikke. Og den andre svarte han i chat. 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #8 Skrevet 3. august 2019 Send ham en sms og spør om han vil bli med på kino. Må ikke være så tafatte... 🤪 Anonymkode: 581ce...c8c 1
Sunstone Skrevet 3. august 2019 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send ham en sms og spør om han vil bli med pÃ¥ kino. MÃ¥ ikke være sÃ¥ tafatte... 🤪 Anonymkode: 581ce...c8c Hehe ja kanskje det. Det er litt pinlig ass 😂 tenk hvis han sier nei ogsÃ¥ skal vi jobbe sÃ¥ tett i sÃ¥ mange Ã¥r fremover.Â
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #10 Skrevet 3. august 2019 Spør hva han skal i helgen, etter jobb etc. Med påfølgende "kanskje jeg kan komme å få hilse på hunden din😊" Anonymkode: 3e28d...370 3
Sunstone Skrevet 3. august 2019 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør hva han skal i helgen, etter jobb etc. Med påfølgende "kanskje jeg kan komme å få hilse på hunden din😊" Anonymkode: 3e28d...370 Kanskje jeg skal spørre om det nå til uka  vi har begge fri! Men blir så klein om han ikke kan. Vi skal jo omgås veldig masse på jobb. Og jeg aner jo ikke om han er interessert i å bli kjent engang! Det krevde mye av meg og si face to face at hvis han ville finne på noe så måtte han bare si ifra 😂 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #12 Skrevet 3. august 2019 7 timer siden, Sunstone skrev: Han er som jeg skrev veldig gammeldags på det området. Jeg har lagt han til på snap. Men han bruker det ikke. Har sendt han et par snapper. Ene var ikke noe å svare på så han svarte ikke. Og den andre svarte han i chat. snap er virkelig fjortis metode å flørte på, sorry as. Anonymkode: fb1f4...71f
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #13 Skrevet 3. august 2019 4 minutter siden, Sunstone skrev: Kanskje jeg skal spørre om det nå til uka  vi har begge fri! Men blir så klein om han ikke kan. Vi skal jo omgås veldig masse på jobb. Og jeg aner jo ikke om han er interessert i å bli kjent engang! Det krevde mye av meg og si face to face at hvis han ville finne på noe så måtte han bare si ifra 😂 tror ikke han er interessert, han er fokusert på jobb ting, så han kommer alltid til å se deg som en kollega. Tro meg. Du virker noe desperat. Anonymkode: fb1f4...71f 1
Sunstone Skrevet 3. august 2019 Forfatter #14 Skrevet 3. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: snap er virkelig fjortis metode Ã¥ flørte pÃ¥, sorry as. Anonymkode: fb1f4...71f Ja det er jo bra folk er forskjellig  jeg liker Ã¥ bruke snap som en sosial arena.Â
Sunstone Skrevet 3. august 2019 Forfatter #15 Skrevet 3. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: tror ikke han er interessert, han er fokusert pÃ¥ jobb ting, sÃ¥ han kommer alltid til Ã¥ se deg som en kollega. Tro meg. Du virker noe desperat. Anonymkode: fb1f4...71f Det kan jo godt hende  jeg er ikke desperat. Men litt betatt er jeg! Takk for innspill.Â
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #16 Skrevet 3. august 2019 1 minutt siden, Sunstone skrev: Det kan jo godt hende  jeg er ikke desperat. Men litt betatt er jeg! Takk for innspill. Tror også du bør roe ned. Jobb er ingen bra arena for romanser og han virker meget LUNKEN. Anonymkode: 104b9...b1a 1
Søgni Skrevet 3. august 2019 #17 Skrevet 3. august 2019 Du, jeg syns ikke du virker desperat, jeg. Nå i det siste har to damer jeg kjenner, vellykka, tatt kontakt med menn på en lignende måte. De var drittlei av Tinder, Sukker osv. og det viser seg da at også disse mennene heller ønska å møte noen de hadde noe til felles med, og i nettverket sitt. Selvsagt er det en "fare" for at han kun ser deg som en kollega. Men syns ikke det virker som dere jobber så tett at det vil bli et problem med en avvisning, egentlig. Si at du vil komme og se på disse hundene hans, og så tar du det derifra. Hallo, her ligger alt til rette for at du kan ta kontakt. 3
Sunstone Skrevet 3. august 2019 Forfatter #18 Skrevet 3. august 2019 3 minutter siden, Søgni skrev: Du, jeg syns ikke du virker desperat, jeg. NÃ¥ i det siste har to damer jeg kjenner, vellykka, tatt kontakt med menn pÃ¥ en lignende mÃ¥te. De var drittlei av Tinder, Sukker osv. og det viser seg da at ogsÃ¥ disse mennene heller ønska Ã¥ møte noen de hadde noe til felles med, og i nettverket sitt. Selvsagt er det en "fare" for at han kun ser deg som en kollega. Men syns ikke det virker som dere jobber sÃ¥ tett at det vil bli et problem med en avvisning, egentlig. Si at du vil komme og se pÃ¥ disse hundene hans, og sÃ¥ tar du det derifra. Hallo, her ligger alt til rette for at du kan ta kontakt. Tusen takk for svaret ditt. Jeg er enig. Vi er sÃ¥pass profesjonelle i jobben at det ville ikke gÃ¥tt utover samarbeidet pÃ¥ noe vis. Etter sommeren blir det ogsÃ¥ bare samarbeid og noen møter pÃ¥ tvers av sektorer, sÃ¥ det hadde gÃ¥tt fint. Han sa jo jeg kunne komme Ã¥ hilse på de. Vi har snakket en del om de, sÃ¥ er jo ikke bare noe jeg har kastet ut uten videre.Â
Sunstone Skrevet 3. august 2019 Forfatter #19 Skrevet 3. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror også du bør roe ned. Jobb er ingen bra arena for romanser og han virker meget LUNKEN. Anonymkode: 104b9...b1a Er det noe galt i å bli kjent med noen da? Vise interesse for et annet menneske? Det er jo helt naturlig del av oss mennesker. Er han lunken så er det helt okei. Men det vet jeg jo ikke før jeg har prøvd:) vi kommer jo godt overens og har det hyggelig sammen i jobbsammenheng. Er i utgangspunktet veldig glad for å være single, så jeg er ikke desperat på noen måte. Men jeg vil bli kjent med denne mannen fordi han er en hyggelig og jordnær person  1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 #20 Skrevet 4. august 2019 På 3.8.2019 den 0.40, AnonymBruker skrev: Du kan høre om han og flere fra jobben vil finne på noe. Gå tur, feks. Anonymkode: 6ce75...eaf Morsomt se hvordan damer jobber på. Hør om han og flere fra jobben vil finne på noe.... Sånne tanker som denne tenker jeg fører damer bakover i tid. Hva med å ta sjansen som mange menn gjør. Som f.eks å si "Hei" Anonymkode: 9af0a...673 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå