AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #21 Skrevet 12. august 2019 Det aller første folk ser etter på Tinder, er jo selvfølgelig bildene... Anonymkode: 1ce27...95a
Thyra Skrevet 12. august 2019 #22 Skrevet 12. august 2019 På 2.8.2019 den 15.28, AnonymBruker skrev: Jeg er en 20 år gutt som ser ut som en 12 åring. Burde jeg slette Tinder? Anonymkode: e7b70...590 Litt sånn Justin Bieber aktig, altså? Mange jenter liker han... 1
ajarRun Skrevet 12. august 2019 #23 Skrevet 12. august 2019 På 2.8.2019 den 15.28, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke pen, og jeg er heller ikke sterk. Jeg er en 20 år gutt som ser ut som en 12 åring. Burde jeg slette Tinder? Anonymkode: e7b70...590 Nishda, bare bytt fra kvinner til menn som interesse så får du masse matcher.
Svartfugl Skrevet 12. august 2019 #24 Skrevet 12. august 2019 På 2.8.2019 den 15.28, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke pen, og jeg er heller ikke sterk. Jeg er en 20 år gutt som ser ut som en 12 åring. Burde jeg slette Tinder? Anonymkode: e7b70...590 Vel, dette kan virke som harde ord, men det er ment som velmente råd. Hvis du du mener du ser ut som en 12-åring og ikke er sterk, og du mener at dette kommer i veien for deg på Tinder, hva kan du gjøre, sånn bortsett fra å klage? Trommevirvel.....Du kan gjøre noe med det! De færreste gutter som er store og muskuløse, ble født sånn. Ergo: vil du ikke være tynn, så må du legge på deg, og vil du være sterk og se sterk ut, så må du faktisk trene styrketrening. Og før du kommer med "lett for deg å si", så kan jeg fortelle at jeg var blitt temmelig overvektig og nysingel på slutten av året. Eksen hadde nok sans for tykke kvinner, men faktum er at de fleste menn foretrekker slanke damer (og slank er en vid definisjon). Jeg merket at responsen på tinder var litt begrenset, jeg fikk mange matcher, men få meldinger og få svar. Ofte ble det bare med en date, og de som likte meg, var ikke spesielt interessante for meg, av flere grunner. Så hva kunne jeg da gjøre? Jo jeg kunne sittet på nett og sutret over at menn bare liker slanke damer, og guuuud så overfladiske de er, men i stedet tenkte jeg på at jeg enkelt kan øke min attraktivitet ved å gå ned i vekt og trene mer. Så da gjorde jeg faktisk det. Helsegevinsten, mestringsfølelse og humøret er det viktigste, men økt attraktivitet er en stor bonus! Du får ikke gjort noe med resten av verden, men dine egne valg, har du faktisk kontroll over. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå