AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #1 Skrevet 2. august 2019 Jeg er ikke pen, og jeg er heller ikke sterk. Jeg er en 20 år gutt som ser ut som en 12 åring. Burde jeg slette Tinder? Anonymkode: e7b70...590
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #2 Skrevet 2. august 2019 Helt ærlig, ja 😂 Men det vet du vel selv ettersom du neppe får noen likes Anonymkode: 72c96...df1 3
TomHm Skrevet 2. august 2019 #3 Skrevet 2. august 2019 Jepp, i det minste må du dra til proff fotograf som kan manipulere lys osv, viss du skal ha en sjanse. 😒
Duftavsommerregn Skrevet 2. august 2019 #4 Skrevet 2. august 2019 43 minutter siden, TomHm skrev: Jepp, i det minste må du dra til proff fotograf som kan manipulere lys osv, viss du skal ha en sjanse. 😒 Som det vil lønne seg å lure noen? Det ender bare med avvisning på første treffet uansett. Til TS slett tinder, kom deg over på en datingside som er mer seriøst og som retter seg mer mot mennesker som er ute etter seriøse forhold om det er dette du leter etter. Da er sjansene større for å lykkes. Lag en solid profil der du forteller om deg selv, legg ved et 3 bilder som viser din beste sider uten å lure noen. Sikt etter noen i din egen "divisjon" så vil du garantert lykkes over tid. Men det krever en innsats og det kan ta litt tid. For meg var det lett å finne dater, men vanskelig å finne en jeg passer sammen med. Helt til det klaffet bedre i RL, men ikke noen garantier uansett. 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #5 Skrevet 2. august 2019 2 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Som det vil lønne seg å lure noen? Det ender bare med avvisning på første treffet uansett. Til TS slett tinder, kom deg over på en datingside som er mer seriøst og som retter seg mer mot mennesker som er ute etter seriøse forhold om det er dette du leter etter. Da er sjansene større for å lykkes. Lag en solid profil der du forteller om deg selv, legg ved et 3 bilder som viser din beste sider uten å lure noen. Sikt etter noen i din egen "divisjon" så vil du garantert lykkes over tid. Men det krever en innsats og det kan ta litt tid. For meg var det lett å finne dater, men vanskelig å finne en jeg passer sammen med. Helt til det klaffet bedre i RL, men ikke noen garantier uansett. Hva mener du med gode bilder "uten å lure noen"? Jeg har også lurt litt på dette, ettersom pågangen på nett er så ufattelig mye større enn pågangen i virkeligheten (som er lik null). Jeg har ikke brukt filter eller manipulert bildene mine på noen som helst måte, men er jo redd jeg ikke ser slik ut i virkeligheten likevel.. Kan du utdype? - Ikke ts. Anonymkode: 73467...a40
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #6 Skrevet 2. august 2019 Tinder er for de utadvendte. Hvorfor ser du ut som du er 12? Anonymkode: 69a02...988
Duftavsommerregn Skrevet 2. august 2019 #7 Skrevet 2. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med gode bilder "uten å lure noen"? Jeg har også lurt litt på dette, ettersom pågangen på nett er så ufattelig mye større enn pågangen i virkeligheten (som er lik null). Jeg har ikke brukt filter eller manipulert bildene mine på noen som helst måte, men er jo redd jeg ikke ser slik ut i virkeligheten likevel.. Kan du utdype? Det kan jeg. Bilder som viser ditt sanne jeg. Når man treffes så er det bare ikke tvil om hva man er for noe. Det vil si at man fremstiller seg som man er, det finnes bare ikke tvil. Bildene man ligger ut er ikke "fake" men ekte. Om man er feit så kommer det frem, om man er normal kommer dette også frem. De må ligge tett opp til virkeligheten det er poenget. Alt annet vil bli avslørt på den mest brutale måten om det ikke er tilfellet.Og si meg en grunn til at man skal gjøre noe slikt ? Bare for å få et treff? Det sier seg selv egentlig. Man lurer ikke noen, man lurer bare seg selv. Jeg er selv ikke noen skjønnhet, men aldri om jeg prøver å fremstille meg som noe annet heller. Det vil alltid bli avslørt, og det forstår jeg faktisk.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #8 Skrevet 2. august 2019 Hvis du ser ut som om du er 12 når du er 20, så bør du kanskje starte med idrett og trene litt? Anonymkode: 8a7a7...a7f 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #9 Skrevet 2. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke pen, og jeg er heller ikke sterk. Jeg er en 20 år gutt som ser ut som en 12 åring. Burde jeg slette Tinder? Anonymkode: e7b70...590 ja, selvsagt slett tinder, uten å blunke. Det er evighetsrunddans som du aldri blir lykkelig å bli en del av. Tinder er ego sentrert perfeksjonisme uten like, hvorfor orke sitte å dyrke noe som ikke gir deg lykkefølelse. Anonymkode: 4aa6c...607
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #10 Skrevet 2. august 2019 Hvis man ikke er attraktiv har man en ganske liten sjans.. Pga av jentene ser kun på én ting og det er bildene (altså hvor kjekk du er). Har hatt tinder i 4 uker og har kun fått 80 matches, noe som er lite i forhold til hva en jente får.. 😅 Anonymkode: c8471...49e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #11 Skrevet 2. august 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis man ikke er attraktiv har man en ganske liten sjans.. Pga av jentene ser kun på én ting og det er bildene (altså hvor kjekk du er). Har hatt tinder i 4 uker og har kun fått 80 matches, noe som er lite i forhold til hva en jente får.. 😅 Anonymkode: c8471...49e Jeg har 15 matcher og startet i går. Men de svarer ikke meg. Den eneste som svarer meg er ei jente med en sykdom. Jeg bryr meg ikke om at ho er syk, jeg tenker kjærlighet er mer enn bare kropp og sex, så jeg håper at hun gir meg en sjanse 😊 Anonymkode: e7b70...590 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #12 Skrevet 2. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke pen, og jeg er heller ikke sterk. Jeg er en 20 år gutt som ser ut som en 12 åring. Burde jeg slette Tinder? Anonymkode: e7b70...590 😊😊😊😊😊 kjære deg..Du kan godt slette tinder for å ikke dra ned selvtilliten din.. ellers ikke vær så hardt mot deg selv. Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene og har Tinder på lenge. Jeg syns personlig at på tinder de fleste mann er uatraktive utseende mesig i forhold til det jeg ser på gatene. Så nei Tinder er ikke bare for de pene, men så tenker jeg at grunnen til det er at på bilde ser man ikke ansikt uttrykk når man snakker, blikk osv. For mange kvinner har stor betydning hvordan mann beveger seg, stemmen, måten å være på osv. Derfor kan det være vanskeligere å bli interessert i noen utifra bilde, så gidder man ikke å ta kontakt. Men så kan skje at om man får melding skrevet slik at interessen blir vekket da kan det hende at det blir til date. Anonymkode: b69ea...e61 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #13 Skrevet 2. august 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: ja, selvsagt slett tinder, uten å blunke. Det er evighetsrunddans som du aldri blir lykkelig å bli en del av. Tinder er ego sentrert perfeksjonisme uten like, hvorfor orke sitte å dyrke noe som ikke gir deg lykkefølelse. Anonymkode: 4aa6c...607 Jeg har brukt over 350 kroner på det så skal ikke slette det enda Anonymkode: e7b70...590
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #14 Skrevet 2. august 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har 15 matcher og startet i går. Men de svarer ikke meg. Den eneste som svarer meg er ei jente med en sykdom. Jeg bryr meg ikke om at ho er syk, jeg tenker kjærlighet er mer enn bare kropp og sex, så jeg håper at hun gir meg en sjanse 😊 Anonymkode: e7b70...590 Grunnen til at de ikke svarer er fordi de har dessverre funnet en gutt som ser kjekkere ut. No joke Anonymkode: c8471...49e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #15 Skrevet 2. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at de ikke svarer er fordi de har dessverre funnet en gutt som ser kjekkere ut. No joke Anonymkode: c8471...49e Eller er mer interessant. No joke.. Anonymkode: 96768...944
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #16 Skrevet 2. august 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene og har Tinder på lenge. har eller ikke har? Anonymkode: 4aa6c...607
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #17 Skrevet 2. august 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😊😊😊😊😊 kjære deg..Du kan godt slette tinder for å ikke dra ned selvtilliten din.. ellers ikke vær så hardt mot deg selv. Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene og har Tinder på lenge. Jeg syns personlig at på tinder de fleste mann er uatraktive utseende mesig i forhold til det jeg ser på gatene. Så nei Tinder er ikke bare for de pene, men så tenker jeg at grunnen til det er at på bilde ser man ikke ansikt uttrykk når man snakker, blikk osv. For mange kvinner har stor betydning hvordan mann beveger seg, stemmen, måten å være på osv. Derfor kan det være vanskeligere å bli interessert i noen utifra bilde, så gidder man ikke å ta kontakt. Men så kan skje at om man får melding skrevet slik at interessen blir vekket da kan det hende at det blir til date. Anonymkode: b69ea...e61 helt sinnsykt om de som møter hverandre tror dem virkelig kjenner hverandre veldig godt, og har lagt en plan i hodet før møtet at hun skal jeg bare ha, eller han skal jeg bare ha.... også har dem egentlig ikke kjemi i det hele tatt, men for å få litt sex, så velger dem hyrdestund like fullt. Anonymkode: 4aa6c...607
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #18 Skrevet 2. august 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvis man ikke er attraktiv har man en ganske liten sjans.. Pga av jentene ser kun på én ting og det er bildene (altså hvor kjekk du er). Har hatt tinder i 4 uker og har kun fått 80 matches, noe som er lite i forhold til hva en jente får.. 😅 Anonymkode: c8471...49e 80 matcher har jeg aldri fått... Må være stygg da jeg eller? 😁 Anonymkode: 30f7b...d33 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #19 Skrevet 3. august 2019 On 8/2/2019 at 6:28 AM, AnonymBruker said: Jeg er ikke pen, og jeg er heller ikke sterk. Jeg er en 20 år gutt som ser ut som en 12 åring. Burde jeg slette Tinder? Anonymkode: e7b70...590 Få deg en 12år gammel jente. Anonymkode: 05c18...b61
Hanneli Skrevet 3. august 2019 #20 Skrevet 3. august 2019 (endret) Jeg er ikke på tinder, men har noen venninner som er på tinder. Førsteinntrykket på tinder er utseende. Jeg ville heller funnet en dating side hvor første inntrykket blir igjennom en samtale. Dersom kjemien er der betyr ikke nødvendigvis utseende så mye. Jeg synes ofte at jo bedre jeg blir kjent med noen og kjemien stemmer jo mer attraktive blir de Endret 3. august 2019 av Hanneli 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå