Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #1 Del Skrevet 9. mai 2005 Nå har jeg og min kjære kommet hjem fra paradiset Mauritius hvor vi giftet oss. Det var en helt fantastisk opplevelse. Selve seremonien ble holdt på stranden nedenfor hotellet vi bodde på. Veldig romantisk og spesielt. Vi bodde på vestkysten, 20 min nord for hovedstaden Port Louis. Vi var der to siste ukene av april og hadde over 30 grader om dagen og 25 grader om kvelden. Kjempedeilig! De fleste hotellene er store og tilbyr all inclusive. På vårt hotell var det masse aktiviteter hele dagen, flere restauranter og barer og golfbane i tilknytning til hotellet. Vi var på hotellet hele tiden med unntak av en kveld i Grand Baie og en formiddag i Port Louis. Mauritius er en liten øy. Det anbefales å leie bil og kjøre rundt på egen hånd. Noen vil kanskje si at det er langt å reise for å ligge å sole seg og slappe av, men dette var for oss paradis. Absolutt verd reisen. Det er også endel billigere å leve der. Hvis man ikke dra til markedsplassen som selger fake merkeklær, så bruker man penger bare på mat og drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mari-Mari-Mette Skrevet 9. mai 2005 #2 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer som nygift!!! :-) Det hørtes jo bare helt fantastisk ut.... :-) Sukk.. Et slikt bryllup kunne jeg også godt tenke meg !! Hvor mye måtte dere betale for alt sammen? Hvilket reiseselskap reiste dere med? Var det et slikt hotell der det ikke er lov å ha med barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 9. mai 2005 #3 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg er missunnelig... Det er mange her hvor jeg bor som kommer fra Mauritius, jeg kan ikke fatte og begripe at de ville forlate et sånt paradis og komme hit til denne kalde betong byen. Men jeg syns Mauritius virker så spennende. Folk som jeg har møtt derfra ser mest ut som maurere (sånne new zeelandere) men Mauritius er jo ved Afrika, jeg lurer litt på deres opprinnelse og religion. Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mai 2005 #4 Del Skrevet 9. mai 2005 Høres strålende ut! Nå gleder jeg meg ennå mer til vi drar på ferie! En hel mnd på Mauritius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. mai 2005 #5 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei og tusen takk til gjesten! Så ikke denne før nå jeg...men bedre sent enn aldri! Og nå fikk jeg jo ikke akkurat mindre lyst til å reise dit på bryllupsreise da...Men jeg slenger meg på mari-mari-mette sine spørsmål! Trenger noen tips om reisearrangører... og hvor lang tid i forveien må reisen bestilles? Gleder meg jeg...nå er det bare å spare for harde livet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå