Gå til innhold

Noen som har airfryer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lurt på om jeg skal kjøpe en sånn, men er usikker. Føler dere at den er verdt pengene? Er de billigere modellene grei? OBS har en Philips til 1290, men vet om en som kommer til salgs neste uke til 700 eller noe, men vet ikke merket på den. 

Anonymkode: 2db0e...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, SupaWoman skrev:

Hva er forskjell på den og å lage noe på varmluft i vanlig stekeovn?

Jeg har i alle fall lagt merke til at når jeg lager søtpotetchips med varmluft blir de svidd i tuppen og soggy på midten, uansett hvor nøye jeg er med å legge jevnt lag og vende på dem underveis i stekingen. Når vennene mine lager dem i airfryeren blir de crispy og perfekte hver gang. Antakelig siden stekingen blir mye mer jevnt fordelt. (Nei, jeg vet dessverre ikke hvilket merke de har.)

Men når det gjelder andre matvarer har jeg ingen særlig erfaring. :) 

Anonymkode: 87621...2ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanvittig fornøyd. Kjøpte en dyr variant og ikke angret et sekund. Hatt den siden desember og bruker den nesten daglig. Bruker ingen olje eller smør. 

Anonymkode: 3cf34...a94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en billig Philips! Jeg er veldig fornøyd. Perfekte fries og vårruller hver eneste gang. Kan overhodet ikke sammenlignes med varmluft på ovnen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, og jeg elsker den. Lager perfekt pommes-frites f.eks, uten at de er badet i olje. Vårruller blir også bra, eneste jeg er misfornøyd med der er fargen, de ser ikke fritert ut, men smaker helt riktig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er også helt perfekt til å steike bacon i. 

Anonymkode: 4d387...8d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg frityrsteke kylling i den??? 🤤

Anonymkode: 2db0e...7f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...