Gå til innhold

Hva er ditt skjulte talent?


FunnyBoy123

Anbefalte innlegg

Jeg kan blåse luft ut av tårekanalen i mitt høyre øye. Kan også sprute tårevann ut der.

Jeg har fotografisk hukommelse, og kan gå rundt i Oslo med bind foran øynene.

Jeg kan få begge neseborene til å røre på seg, samtidig.

Jeg har hull i en tann.

Jeg kan fly som supermann i et sekund, ved å hoppe opp i luften. I det tidspunket en hverken er på vei oppover, eller nedover, så er en vektløs og i en flyvende tilstand som supermann.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, T-Rex skrev:

Ja, tungekrølling går greit.

Nå er lilletærne mine litt forkrøplet, fordi jeg har korte og brede føtter, og dermed (nesten) alltid har hatt litt trange sko. Det kan være derfor lilletåførligheten står noe tilbake for det som ville være å foretrekke.

Ja, det høres ut som en forklaring. Men jeg må legge til at jeg bare kjenner til sammenhengen mellom nesebor/ører/lilletær/krølletunge i min familie, det er jo ikke sikkert det er en sånn sammenheng hos andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama

Snakker baklengs, har en god intuisjon, den er spesielt sterk i sårnare perioder, ikke så mange som vet, drømmer også mye som i ettertid skjjer..fpr opp "bilder". Alltid ting jeg ikke har mulighet å vite på forhpnd, detaljert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama
Akkurat nå, Hundedama skrev:

Snakker baklengs, har en god intuisjon, den er spesielt sterk i sårnare perioder, ikke så mange som vet, drømmer også mye som i ettertid skjjer..fpr opp "bilder". Alltid ting jeg ikke har mulighet å vite på forhpnd, detaljert.

"sårbare" perioder... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg vet om folk er gode eller dårlige bare med å hilse på de, magefølelsen kicker inn med en gang. De gangene jeg har fått skikkelig dårlige vibber har det vist seg at det har vært for en god grunn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig bøyelig ledd, kan blant annet nå til over alt på ryggen min når jeg dusjer.

Jeg er sykt god på å huske navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker helt unyttige datoer, hvilke datoer jeg var på ski, hvilke jeg badet, små fjellturer osv. Vet hvilken datoer jeg var på ferie i 2016 osv. Aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg er veldig god på å huske bursdager til folk.  Og jeg husker små file ting som skjedde for mangfoldige år siden. Kan også rulle med tunga. Også merker jeg fort om en person er falsk eller har ærlige hensikter.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stasjonsmester i ordkløveri og har den tørreste humoren siden tørkesommeren 1947

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...