Jump to content
FunnyBoy123

Hva er ditt skjulte talent?

Recommended Posts

FunnyBoy123
Posted (edited)

Jeg er selv helt overbevist over at jeg klarer å se forskjellen på asiatere, og kan lett si hvor de kommer fra.

Hva er ditt skjulte talent ingen andre vet om? 😛 

Edited by FunnyBoy123

Fortsetter under...

Melis123

Jeg kan spille på slurva og plystre samtidig🙈

Tamsi

Jeg er ekkelt god på å huske barnesanger og kjenningsmelodier. Disneysanger, introer på barne tv, sanger vi jodla på i barnehagen, klappeleker, reklamesanger, random cdplater som ble spilt i bilen på ferietur, mesteparten kjenner ikke mine jevnaldrende søsken igjen i det hele tatt. Jeg har så sinnsykt mye sangtekst i hodet. Håper på å få brife med det på quiz eller noe en dag, det er ellers ikke så mye nytte i det. 

Aragorn ll Elessar
Posted (edited)
20 minutter siden, FunnyBoy123 skrev:

Jeg er selv helt overbevist over at jeg klarer å se forskjellen på asiatere, og kan lett si hvor de kommer fra.

Hva er ditt skjulte talent ingen andre vet om? 😛 

Så du kan se forskjell på en person fra India og en person fra Japan. 

Ikke akkurat noe skjult talent siden alle kan se forskjell på dem.

Edited by Aragorn ll Elessar

FunnyBoy123
Posted (edited)
1 hour ago, Aragorn ll Elessar said:

Så du kan se forskjell på en person fra India og en person fra Japan. 

Ikke akkurat noe skjult talent siden alle kan se forskjell på dem.

Snakker om  kinesere, koreanere, vietnamesere, thaiske, japanere osv..

Edited by FunnyBoy123

Sliten&kjørt52
Posted (edited)

Passe på andre. :vetikke:

a.

Edited by Sliten&kjørt52

Annonse

princeofithilien

Jeg har av en eller annen grunn alltid rett når jeg gjetter kjønnet på barna når noen jeg kjenner er gravide! Det er ganske gøy, har aldri tatt feil så langt! Nå er venninna mi gravid, og jeg har hatt rett med de tre eldste barna hennes, nå har jeg spådd jente, så er veldig spent på om jeg har rett igjen! :)

Sol70

Jeg kan høre forskjell på noen fra Irland og Skottland, og blinke ut sosiopater. Kan også l"lese" folk, kommunisere med dyr telepatisk, og motta beskjeder fra døde om de er spesielt pågående.

Guest nicecar

Jeg kan sykt mye unyttig fakta om alt mulig rart som jeg aldri kommer til å få bruk for. 

Sol70

Og så vet jeg stamfedrene til fullblodshesten, de heter Godolphin Barb, Byerly Turk og Darley Arabian.

Hulderen

Jeg kan vifte med neseborene, ørene og lilletærne.

Hulderen
15 minutter siden, Sol70 skrev:

Jeg kan høre forskjell på noen fra Irland og Skottland, og blinke ut sosiopater. Kan også l"lese" folk, kommunisere med dyr telepatisk, og motta beskjeder fra døde om de er spesielt pågående.

Hva er det du kommuniserer med dyr? Gir du dem beskjeder (sitt, dekk, ligg), eller har du samtaler med dem, slik at de f.eks. kan fortelle deg hvor de har vondt, eller hva de tenker?

Sol70
8 minutter siden, Hulderen said:

Hva er det du kommuniserer med dyr? Gir du dem beskjeder (sitt, dekk, ligg), eller har du samtaler med dem, slik at de f.eks. kan fortelle deg hvor de har vondt, eller hva de tenker?

Ikke beskjeder nei, det siste.

Annonse

Hulderen
7 minutter siden, Sol70 skrev:

Ikke beskjeder nei, det siste.

Så spennende og nyttig, håper du er eller utdanner deg til veterinær ❤️

Sol70
10 minutter siden, Hulderen said:

Så spennende og nyttig, håper du er eller utdanner deg til veterinær ❤️

Det var drømmen før men ikke nå lenger. Om du syns det er spennende kan du lære det, jeg visste ikke at jeg kunne få det til før jeg gikk på kurs faktisk.

SoWhat?

Jeg har sangstemme. Det vet jeg fordi jeg faktisk hadde sangtimer privat som barn. Det er det ingen som vet av mine venner og omgangskrets  Tror ikke søsken husker eller vet heller. Det har aldri vært et tema ; men jeg liker å synge salmer i kirken 😄 der er ingen i min omgangskrets for å si det sånn. Ikke at jeg går i kirken hver søndag, og ikke for at jeg er religiøs, men anbefaler alle som ikke er ateister å ta en tur  Fordi det er som å lukke verden ute en time. Og synge for full røst :fnise:

Macro

Jeg vet når folk er gravide. Spiller ingen rolle om de vet de selv, om det er synlig eller ei eller om de har symptomer. Dette til tross som at graviditet er det kjedligste som finnes😋

T-Rex
On 8/2/2019 at 4:06 AM, Hulderen said:

Jeg kan vifte med neseborene, ørene og lilletærne.

Litt misunnelig på det med lilletærne. Det andre kan jeg også.

Hulderen
12 minutter siden, T-Rex skrev:

Litt misunnelig på det med lilletærne. Det andre kan jeg også.

Jeg trodde det hørte sammen. I min familie kan folk enten alle tre tingene, eller ingen av dem.  Hva med tungen, kan du krølle den?

T-Rex
Just now, Hulderen said:

Jeg trodde det hørte sammen. I min familie kan folk enten alle tre tingene, eller ingen av dem.  Hva med tungen, kan du krølle den?

Ja, tungekrølling går greit.

Nå er lilletærne mine litt forkrøplet, fordi jeg har korte og brede føtter, og dermed (nesten) alltid har hatt litt trange sko. Det kan være derfor lilletåførligheten står noe tilbake for det som ville være å foretrekke.