Thjelp Skrevet 1. august 2019 #1 Del Skrevet 1. august 2019 Jeg trenger råd og tips for en vanskelig periode. Kjæresten min mistet brått faren sin i en ulykke, og har det jo helt grusomt, og jeg er like knust selv. Hvordan skal jeg håndtere dette? Jeg mistet selv min egen far for mange år siden og vet hvor vondt det er men alle sørger ulikt og håndterer sorg forskjellig Til nå har jeg sagt at jeg kan ringes når som helst og er til hjelp om ønskelig om det skulle være noe. Ellers tror jeg kanskje litt hjelp med mat og husstell kan være greit? Husket selv at matlysten var på bunn men noe mat burde en få i seg, samt at eg tror jeg vil be han dra til lege for en sjukemelding (er ikke i jobb men er involvert med NAV for å komme ut i jobb, tror det kan være greit å få litt fred fra dem en periode). Ellers bare være tålmodig og hjelpsom. Flere råd og tips jeg burde ta med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 2. august 2019 #2 Del Skrevet 2. august 2019 Har ikke noen råd, men kondolerer så mye❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #3 Del Skrevet 2. august 2019 Hos meg har jeg også hatt elendig matlyst som følge av dødsfall i nær familie. Min mann har hatt veldig vondt i hodet i en ukes tid etter dødsfall i hans nære familie. Personlig tror jeg det at han hadde vondt i hodet erstattet en del gråting på grunn av "gutter skal ikke gråte"-kulturen som dessverre regjerer i samfunnet vårt. Skulle du få barn i fremtiden, og da særlig gutter, vil jeg anbefale deg å være særlig obs på det at gutter alltid må få lov å gråte som en reaksjon på ting som skjer! Sånn ellers responderer man ulikt på ulike typer trøst. Min mann ønsket for eksempel ikke at jeg skulle stryke ham på ryggen hans, som trøst, i begravelsen til hans familiemedlem. Det kom først til uttrykk der og da, men det er greit å ha i mente at man har ulike måter man ønsker å få trøst på. Mye av dette finner man nok også ut fortløpende. Kondolerer til dere begge! Anonymkode: 265eb...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå