Gå til innhold

Oslo har ingen sjarm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Er det virkelig nødvendig å gjøre alle disse arbeidene (for det er snakk om mange, mange og mer enn mange) midt i turistsesongen? Halve sentrum er jo en j.vla byggeplass. 

 

 

Anonymkode: a26c7...c11

Akkurat byggearbeidet i sommerhalvåret har jeg forståelse for.

Mye må tas når temperaturen er på plussiden, og været er rimelig stabilt. De kan ikke ta 3 mnd ferie fra arbeidet bare for å ta hensyn til turistsesongen.

Det jeg synes blir litt komisk er at så mange osloboere ikke kan eller vil se på byen de bor i med objektivt blikk, og tar alle kommentarer som ikke er utelukkende positive som personlig kritikk.

Alt ved Oslo må forsvares, uansett! 

Jeg hater ikke Oslo, jeg er glad i byen, men det betyr ikke at jeg må like alle sider ved den av den grunn.  På samme måte som at jeg elsker barna mine, men jeg liker ikke alt de gjør.

 

Anonymkode: c7727...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før måtte man reise rundt til 198 ulike land for å se andre folk og kulturer. Nå har heldigvis våre ansvarlige politikere (med det brede av folket i ryggen) sørget for at alle verdens folk og kulturer (og konflikter, men det snakker vi ganske enkelt ikke om) nå er representert i Oslo.

I hvilken annen by kan du besøke Pakistan, India, Thailand, Burma, Somalia og Gambia på under en time?

Verden rundt på under et kvarter. På el-sykkel. I Oslo. Man må faktisk helt til Drammen eller litt inn i Sverige for å kunne gjøre akkurat det samme.

Lyden av alle byggeprosjektene der det summer på samtlige øst-europeiske språk. Det høres ut som misfornøyd kjefting - men det er øm, kjærlig hvisking fra verden du hører.

Det er bare tull å måtte ut å fly for å oppleve andre kulturer. Dessuten dreper fly jordkloden, ifølge verdensfrelseren Greta Thunberg (får denne stå mod? "et tilbakestående barn" fikk jo ikke...)

Ta toget til Oslo - bli kulturberiket!! (eller knivstukket, men det er også kulturelt berikende, særlig hvis det er av en machete).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, A-hunter skrev:

Før måtte man reise rundt til 198 ulike land for å se andre folk og kulturer. Nå har heldigvis våre ansvarlige politikere (med det brede av folket i ryggen) sørget for at alle verdens folk og kulturer (og konflikter, men det snakker vi ganske enkelt ikke om) nå er representert i Oslo.

I hvilken annen by kan du besøke Pakistan, India, Thailand, Burma, Somalia og Gambia på under en time?

Verden rundt på under et kvarter. På el-sykkel. I Oslo. Man må faktisk helt til Drammen eller litt inn i Sverige for å kunne gjøre akkurat det samme.

Lyden av alle byggeprosjektene der det summer på samtlige øst-europeiske språk. Det høres ut som misfornøyd kjefting - men det er øm, kjærlig hvisking fra verden du hører.

Det er bare tull å måtte ut å fly for å oppleve andre kulturer. Dessuten dreper fly jordkloden, ifølge verdensfrelseren Greta Thunberg (får denne stå mod? "et tilbakestående barn" fikk jo ikke...)

Ta toget til Oslo - bli kulturberiket!! (eller knivstukket, men det er også kulturelt berikende, særlig hvis det er av en machete).

Gratulerer med det mest grumsete innlegget på lange tider. Det kreves et intenst hat og dyp frykt for å prestere noe sånt. 

Anonymkode: 85bf8...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med det mest grumsete innlegget på lange tider. Det kreves et intenst hat og dyp frykt for å prestere noe sånt. 

Anonymkode: 85bf8...397

Hater du det fargerike fellesskapet eller er du bare en enkel rasist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...