Gå til innhold

Dere som er lykkelig som single

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du må gi det litt tid. Hvis du ikke er vant til å være alene så tar det litt tid for å venne seg til det.

Fokuser på det positive ved å være alene, at du kan gjøre akkurat hva du vil, når du vil feks. Jeg personlig syns det er digg bare det å kunne lage meg middag og spise den i sofaen mens jeg ser på serier, de seriene JEG vil se, for å nevne en liten ting. Jeg har akkurat vært en uke på ferie i utlandet helt alene for første gang, og nå lurer jeg på hvorfor i all verden jeg ikke har gjort det tidligere. SÅ DEILIG å kune gjøre akkurat det JEG har lyst til uten å måtte ta hensyn til andre.

Jeg har også fokusert på fritidsinteresser, og jobbet aktivt for å komme i kontakt med folk med like interesser. Og det har ført til noen nye venner å gjøre ting sammen med. Helt supert!

Og jo, jeg savner både armkrok og selskap til tider, men erfarer også at dette er lettere å finne når man er fornøyd og tilfreds der man er først.

Anonymkode: d58fb...c66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det fint i forhold, har det fint som singel også, særlig når jeg kan date litt. 

Har aldri følt meg veldig begrensa i forhold, så jeg "vinner" ikke noe på å være singel, sånn sett. Er nok ganske god på kompromisser, pluss har hatt felles interesser med tidligere kjærester. 

Savner ikke "armkrok", men savner forelskelses-sex og den typen oppmerksomheten fra noen. Har ellers et rikt sosialt liv med venner, familie, jobb og hobbier. 

Anonymkode: 63a8f...f35

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det greit nok i forhold, men livet er fantastisk når jeg er singel. Vet igrunn ikke hva som er grunnen😊

Anonymkode: 350f4...eaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...