Gå til innhold

Når kommer fregner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden om hårfarge som skifter. 

Jeg har fregner, mannen ikke. Lurer på om sønnen vår får! Når kommer egentlig fregner? Ser ut på bilder som at jeg fikk fregner mellom 2 og 3 år alder kanskje? 

Anonymkode: 6d087...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at de ofte kommer frem sånn ca mellom 2 og 3 år, som du nevner, ihvertfall hos min sønn med rødt hår. Hos de andre som er mellomblondt og mørkt blonde, kan det tenkes at de dukket opp etter 3 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fregner vil alltid komme på en fredag etter kl. 13:20, uavhengig av år. 

Anonymkode: c97b8...8b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert de kommer, du får bare vente å se.

Anonymkode: f7ba3...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Fregner vil alltid komme på en fredag etter kl. 13:20, uavhengig av år. 

Anonymkode: c97b8...8b8

For noe forbanna tull. Ingen fregner kommer før 14:45. Slutt å villede folk, det er usmakelig.

Anonymkode: 81bd9...cfe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe forbanna tull. Ingen fregner kommer før 14:45. Slutt å villede folk, det er usmakelig.

Anonymkode: 81bd9...cfe

Åja, hvilken del av landet er du fra? På sørlandet er det helt vanlig at fregner kommer etter 13:20, men variasjonen er stor. Noen får de ikke før etter kl. 19. Noen ganger på lørdags formiddag.

Anonymkode: c97b8...8b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja, hvilken del av landet er du fra? På sørlandet er det helt vanlig at fregner kommer etter 13:20, men variasjonen er stor. Noen får de ikke før etter kl. 19. Noen ganger på lørdags formiddag.

Anonymkode: c97b8...8b8

Hva med vintertid?

Anonymkode: f3a27...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi fikk først fregner den sommeren hun fyllte seks. De dukker opp om våren, og forsvinner om høsten.

Jeg tror jeg var rundt ni-ti før jeg fikk fregner (blir ekstremt fregnete frå april til september). Vi har begge blondt hår, lys hud og blå øyne. 

Yngstejenta på tre har ingen tegn til fregner enda, men det hadde jo ikke eldste heller i den alderen. 

Anonymkode: 60b30...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse fregner, mannen ikke. Ene barnet vårt har begynt å få noen små fregner nå, hun er 5,5 år. Eldste barnet har bare et par knøttsmå, hun er 8,5.

Anonymkode: 691bc...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sommer-fregner, så og si usynlige i vinterhalvåret. Nærmet meg tenårene da de først begynte å bli fremtredende.

 

Anonymkode: bd6de...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med vintertid?

Anonymkode: f3a27...f65

På sørlandet er det ingen forskjell mellom vintertid og sommertid. Kanskje bare et kvarters forsinkelse, eventuelt. 

Anonymkode: c97b8...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk da jeg var rundt 2 :) Men da var da jeg ble rundt 6 at ee virkelig ble fremtredende.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...