GammelKaktus Skrevet 2. august 2019 #21 Skrevet 2. august 2019 Selv har jeg ikke ønske om kjæreste og fast forhold, orker ikke styret. Men jeg har flere venninner som har truffet fantastiske menn etter at det ble slutt med barnefar. De har funnet skikkelige menn som virkelig er der for både de og barna så det er da alltid håp om man har ønske om å treffe noen. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #22 Skrevet 2. august 2019 9 minutter siden, FrøkenMånestråle said: Selv har jeg ikke ønske om kjæreste og fast forhold, orker ikke styret. Men jeg har flere venninner som har truffet fantastiske menn etter at det ble slutt med barnefar. De har funnet skikkelige menn som virkelig er der for både de og barna så det er da alltid håp om man har ønske om å treffe noen. Nei det blir for mye styr for meg også, mas om sex hele tiden, noen som bare er opptatt av seg selv og har null å gi orker jeg bare ikke mer nå!! Bedre uten.. Anonymkode: 48ed8...467
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #23 Skrevet 2. august 2019 Dess mer attraktiv mannen er, jo større sjans er det for at han kan velge og vrake. Velg en uattraktiv men snill og god mann. Det er overflod av dem. Anonymkode: 7d9ef...345 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #24 Skrevet 2. august 2019 22 minutter siden, AnonymBruker said: Dess mer attraktiv mannen er, jo større sjans er det for at han kan velge og vrake. Velg en uattraktiv men snill og god mann. Det er overflod av dem. Anonymkode: 7d9ef...345 Uattraktive menn holder seg langt unna, siden jeg er attraktiv selv, dessverre.. Vil bare ha en snill mann som ikke er egoistisk og bare tenker på seg selv, som både vil gi og få, virker umulig å finne en sånn mann!! Anonymkode: 48ed8...467
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #25 Skrevet 2. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Uattraktive menn holder seg langt unna, siden jeg er attraktiv selv, dessverre.. Vil bare ha en snill mann som ikke er egoistisk og bare tenker på seg selv, som både vil gi og få, virker umulig å finne en sånn mann!! Anonymkode: 48ed8...467 Du må skjønne at det er deg og din søken det er noe feil med og ikke mennene. Da og først da vil du lykkes. Anonymkode: 7d9ef...345
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #26 Skrevet 2. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Du må skjønne at det er deg og din søken det er noe feil med og ikke mennene. Da og først da vil du lykkes. Anonymkode: 7d9ef...345 Verken søker eller er på leit egentlig.. Så hva er feil med meg?! Anonymkode: 48ed8...467
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #27 Skrevet 2. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Verken søker eller er på leit egentlig.. Så hva er feil med meg?! Anonymkode: 48ed8...467 Du har jo tydlig vært det og med de erfaringene du har fått så legger du skylden på menn. Det er jo bare du som kan være ansvarlig for hvilke menn du slipper inn i livet ditt. Menn DU gir en sjanse. Bare det siste svaret ditt, hvor du plutselig fraskriver deg alt ansvar, er et eksempel på ditt problem. Problemet ditt. Du tar ikke ansvar for valgene dine. Hvordan kan DU forandre deg når du ikke erkjenner at DU er problemet. Anonymkode: 7d9ef...345
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #28 Skrevet 2. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Du har jo tydlig vært det og med de erfaringene du har fått så legger du skylden på menn. Det er jo bare du som kan være ansvarlig for hvilke menn du slipper inn i livet ditt. Menn DU gir en sjanse. Bare det siste svaret ditt, hvor du plutselig fraskriver deg alt ansvar, er et eksempel på ditt problem. Problemet ditt. Du tar ikke ansvar for valgene dine. Hvordan kan DU forandre deg når du ikke erkjenner at DU er problemet. Anonymkode: 7d9ef...345 ?!? Anonymkode: 48ed8...467
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #29 Skrevet 2. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Du har jo tydlig vært det og med de erfaringene du har fått så legger du skylden på menn. Det er jo bare du som kan være ansvarlig for hvilke menn du slipper inn i livet ditt. Menn DU gir en sjanse. Bare det siste svaret ditt, hvor du plutselig fraskriver deg alt ansvar, er et eksempel på ditt problem. Problemet ditt. Du tar ikke ansvar for valgene dine. Hvordan kan DU forandre deg når du ikke erkjenner at DU er problemet. Anonymkode: 7d9ef...345 Tar ansvar for valgene mine og har gått fra de som verken har vært bra for meg eller min sønn, hva ellers mener du jeg burde gjøre?! Anonymkode: 48ed8...467
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #30 Skrevet 2. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Tar ansvar for valgene mine og har gått fra de som verken har vært bra for meg eller min sønn, hva ellers mener du jeg burde gjøre?! Anonymkode: 48ed8...467 Du har valgt feil menn i utgangspunktet. Leste du i det hele tatt det jeg skrev, eller er dette vanskelig å ta inn over seg? Anonymkode: 7d9ef...345
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #31 Skrevet 2. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har valgt feil menn i utgangspunktet. Leste du i det hele tatt det jeg skrev, eller er dette vanskelig å ta inn over seg? Anonymkode: 7d9ef...345 Det kan man ikke gjøre om på, hva er poenget ditt? Anonymkode: 7d663...046
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #32 Skrevet 3. august 2019 Samme situasjon her, alenemor på 10.året, har et barn på 12.. Har hatt et par kjærester på disse årene men aldri klaffet i dem grad at det har blitt samboerskap osv.. Det er ensomt å alltid gjøre alt alene, spesielt tungt i ferier, som nå.. Sitte alene på stranda med barnet mitt som bader, dra på ulike aktiviteter og turer, barnet har gjerne med seg venner, jeg er den eneste voksne.. Hender jeg kan ha med en venninne jeg også og hyggelig det, men det blir ikke det samme som en partner, støttespiller, en å legge seg inntil om kvelden, en å planlegge fremtid med. Ønsker meg det så ufattelig sårt. Men utrolig vanskelig å finne.... Anonymkode: 32e8d...c30 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2019 #33 Skrevet 3. august 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Samme situasjon her, alenemor på 10.året, har et barn på 12.. Har hatt et par kjærester på disse årene men aldri klaffet i dem grad at det har blitt samboerskap osv.. Det er ensomt å alltid gjøre alt alene, spesielt tungt i ferier, som nå.. Sitte alene på stranda med barnet mitt som bader, dra på ulike aktiviteter og turer, barnet har gjerne med seg venner, jeg er den eneste voksne.. Hender jeg kan ha med en venninne jeg også og hyggelig det, men det blir ikke det samme som en partner, støttespiller, en å legge seg inntil om kvelden, en å planlegge fremtid med. Ønsker meg det så ufattelig sårt. Men utrolig vanskelig å finne.... Anonymkode: 32e8d...c30 Ja har det sånn jeg også, kjennes sårt ut mange ganger ja!!😔 Anonymkode: 48ed8...467
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå