Gå til innhold

Har han vært singel for lenge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i all verden greide du å bli fascinert av denne fyren ? Tipper at han ikke var noen suksess på soverommet heller 🙈🙈 

Ikke bruk et fnugg av energi på den typen. Det er han absolutt ikke verd. Holder med de som foreslår kompisen istedenfor. Sørg for å ha det sikkelig morsomt sammen 😀😀💪

Anonymkode: 1719b...005

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden greide du å bli fascinert av denne fyren ? Tipper at han ikke var noen suksess på soverommet heller 🙈🙈 

Ikke bruk et fnugg av energi på den typen. Det er han absolutt ikke verd. Holder med de som foreslår kompisen istedenfor. Sørg for å ha det sikkelig morsomt sammen 😀😀💪

Anonymkode: 1719b...005

Var vel humoren som fanga meg der og sjarmen med det på starten! Men men , fort gjort! Man lærer av sine feil!😊

haha, ja vi får se! Morsomt skal jeg ha det, skal ikke la det her gå utover det å ha det gøy!😁

Anonymkode: 9b91e...850

AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg synes du bør lære deg å ta ting mer med ro og ikke stresse så fælt. Får inntrykk av at du styrer og lager drama, kommer med rene kjærlighetserklæringer nesten med én gang, sender meldinger for så å gjøre deg kostbar og ikke svarer, osv.

Du driver med masse spill for å teste reaksjonen hans og lurer på hva som er galt med ham? Selv høres du helt desperat ut, og da blir du dessverre utnyttet av de som vil ha kjapp moro. Nei, det er ikke fint gjort av ham, men ta det som en lærdom til neste gang du møter noen du liker. Glem både fyren og kompisen hans, og jobb med deg selv heller, lær deg å bruke mer tid på å bli ordentlig kjent.

Anonymkode: f6c4a...48c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS, jeg synes du bør lære deg å ta ting mer med ro og ikke stresse så fælt. Får inntrykk av at du styrer og lager drama, kommer med rene kjærlighetserklæringer nesten med én gang, sender meldinger for så å gjøre deg kostbar og ikke svarer, osv.

Du driver med masse spill for å teste reaksjonen hans og lurer på hva som er galt med ham? Selv høres du helt desperat ut, og da blir du dessverre utnyttet av de som vil ha kjapp moro. Nei, det er ikke fint gjort av ham, men ta det som en lærdom til neste gang du møter noen du liker. Glem både fyren og kompisen hans, og jobb med deg selv heller, lær deg å bruke mer tid på å bli ordentlig kjent.

Anonymkode: f6c4a...48c

Unnskyld meg , men spill? Hvem spiller brikkene først , når man sier « du er fin», savner deg , skulle ønske du var her .

for og så IKKE ville ha deg der , neste dag? Fordi fyren velger heller å finne 2-3 andre jenter på byen,  Hva hadde du gjort , hvis en fyr bare velger og sluttet å virke interessert , sluttet å sende «hjerter « og fortelle deg ting som gjør At han viser sin interesse , du hadde vel ikke fortsatt og mast på personen da , hadde du, for å få et svar ?  Da vet man vel at interessen IKKE er tilstede , du var god nok DA, ikke NÅ. 

Er vel lettere å gi blaffen, og se om fyren er verdt å satse på, om han bryr seg NOK til å ta kontakt , eller gi f? Da vet du jo svaret selv. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 40b9d...125

Jeg er 27 og han er 33

AnonymBruker
Skrevet

Har du møtt han 1 gang og sier at du er glad i han ?! 

1. Det gøres ut som om dere er 16 år. 

2. Han er bare ute etter morro

3. Du virker skikkelig desperat. 

Anonymkode: 646e4...f2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Har snakket i 4 uker , møtt han 4-5 ganger . 

Er nok ikke jeg som er desperat , når han driver med flere samtidig og bytter de ut når de ikke er bra nok, for og finne ei ny ,🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke jeg som er desperat , når han driver med flere samtidig og bytter de ut når de ikke er bra nok, for og finne ei ny ,🤷🏼‍♀️

Ja, men der har du jo svaret da. Du er vel bare en av de han bytter på? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg , men tror du skal slutte å dømme noen bak en skjerm , når du ikke kjenner til begge historiene eller kjenner de .. eneste hu spurte  om var om han var verdt å kjempe for. 

Ikke for å bli pøst ned med negative kommentarer fra en anonym bruker . 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men der har du jo svaret da. Du er vel bare en av de han bytter på? 

Ja, har skjønt det🤦🏼‍♀️ Dette spurte jeg om igår , idag er det en ny dag, med nye muligheter og utfordringer 🤷🏼‍♀️ 

Har ikke hatt noe kontakt med han siden igår, fjerna han. 

Så da vet du hvor desperat jeg er 🙃

Skrevet

Hun kan jo ikke prøve seg på han andre når hun har ligget med en av dem.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke å være desperat. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, OnFire skrev:

Det er ikke å være desperat. 

Nop, player da🤦🏼‍♀️ Men man er ikke desperat heller , om man har vært singel i 3 år selv , og ikke vært på

en eneste date før nå. 

Da er vel man bare glad for den lille lykken man får , kanskje litt for glad , så du velger å slenge «desperat» kortet . 

Men om man klarer å avslå , og avslutte det før det bygger seg opp noe mer , så er man heller ikke desperat eller redd for å bli alene . Det viser bare at « ja man kan finne noe bedre , når du minst venter det»  .

begynte å trives ganske godt i singel livet , også møtte jeg han, og da følte jeg det var noe å satse på, men feil kan man ta!😊

AnonymBruker
Skrevet

Er du 14?

Anonymkode: 007a7...913

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du 14?

Anonymkode: 007a7...913

skulle ønske det ja!

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig dårlig signal når han etter sex så vidt ser på deg. Der var første alarmklokke. Hjelper ikke å sende melding med jeg er glad i deg for å teste han. Der gikk sikkert alarmklokken hans. 

Hadde ikke giddet han kameraten heller som utleverer sin egen venn. Drit i dem begge og finn deg noe annet. 

Til neste gang ville jeg ikke skrevet jeg er glad i deg så fort. Selv om det er en test. 

Anonymkode: cd357...2a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig dårlig signal når han etter sex så vidt ser på deg. Der var første alarmklokke. Hjelper ikke å sende melding med jeg er glad i deg for å teste han. Der gikk sikkert alarmklokken hans. 

Hadde ikke giddet han kameraten heller som utleverer sin egen venn. Drit i dem begge og finn deg noe annet. 

Til neste gang ville jeg ikke skrevet jeg er glad i deg så fort. Selv om det er en test. 

Anonymkode: cd357...2a9

Helt sant, og helt enig med deg!😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...