AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Okei, jeg har møtt en fyr fra møteplassen som virker veldig ålreit , møtte han ute en uke etterpå, etter dette fikk jeg et veldig godt inntrykk av han, første han skrev når jeg kom hjem , er at han ville møte meg igjen Så nå var nå i helgen med han og kompisen på hytta, vi koste oss og hadde det veldig fint sammen , ble veldig godt kjent med begge, og det det endte med at jeg og han jeg var med , lå sammen , og det virket som om alt var veldig bra dagen etterpå, da jeg skulle dra og skulle gå ut døren , så han nesten ikke på meg , ga meg verken kyss eller klem , så klarte jeg og trøkke det ut meg på meldinger etterpå at jeg syns det var dårlig.. fikk til svar « ja , men du fikk jo mange kyss i natt, holder det» da fikk jeg en liten rar magefølelse fordi han virket så kje , og sendte etter noen dager « glad i deg» bare for å «teste» hvor vi sto , fikk tilbake « 😊» , så tenkte jeg med meg selv « kanskje jeg skal prøve å ignorere han , for og se om han tar kontakt eller bryr seg» så sluttet tilslutt å svare , fikk en melding på kveldinga « god natt 😘» men svarte fortsatt ikke , neste dag fikk jeg snappet kompisen hans endel med meg , og jeg svarte for og være hyggelig , da fikk jeg plutselig en melding fra han igjen « har du blitt stum» og svarte med « nei, ville bare ikke mase , så lenge dere var ute og koste dere !» etter dette, virket han kje , han sluttet å svare meg begynte å ignorere meg , skrev ikke noe hjerter eller tok initiativ til å svare først, skrev ikke «natta» og jeg prøvde å ringe en gang bare for å se om han tok tlf , men rett til mobilsvar .. dagen etter , snakket jeg og kompisen hans litt på meldinger , og han sa han hadde lyst at jeg skulle komme oppover, siden han syns det var morsommere når jeg var der , men ble veldig usikker når kanskje han ikke andre ville det, så drøyde det litt.. kompisen tok og hinta til han andre at jeg skulle komme , men det var 0 reaksjon og han sa at han virket kje .. spørte derfor han selv på meldinger men virket ikke som han hadde så veldig lyst at jeg skulle komme og svarte veldig kaldt , sa at han skulle ha guttetid , som er forståelig Kompisen virket litt skuffet for reaksjonen han ga ,og jeg spørte , hvorfor han var det og om evt jeg har gjort noe feil , eller om han har vært for lenge singel , og om jeg dytter han unna? Men fikk til svar av kompisen « nei, folk sier at de tror han har vært singel for lenge , han er litt sær « også tenkte jeg , ok, grei grunn det, da vet jeg at jeg ikke skal være så frampå, er noen år siden han var i et forhold. også fikk jeg en melding fra kompisen igjen der det sto» ikke for og snakke dritt om noen , men han er litt sånn at han holder på noen en liten stund , også finner han en ny , tror han liker singel livet litt for godt « ogda merket jeg at jeg ble veldig forvirret , fordi han hadde sagt at han ville aldri « ha hatt noe omgang med meg , hvis ikke det var noe seriøst, og jeg skulle ta det med ro, for han var ikke sånn» men jeg begynte også fontenekanten etterpå « jeg vet jo ikke så mye om han, han har ikke snakket så mye om seg selv eller spørt noe om meg ?, er han egt interessert ?» så da bestemte jeg meg for å tekste han , og fortelle om min usikkerhet rundt dette , og at jeg ønsket noe seriøst , og ville ikke være et engangstilfelle for da måtte han finne noen andre «var litt redd for at ikke ville svare « men svarte han veldig brutalt tilbake og sa « jeg ikke skulle stole på rykter , og at han ikke var sånn , og ikke kjenner han ordentlig , og at det var jeg som var ego, jeg som overvåket han , og alt var min feil, og at dette skulle vi finne ut når han kom hjem. Han er nå ute og fester hele uka og skal feste hele helga også, som jeg syns er helt greit , så lenge han står for det han sier .. men etter det har han heller ikke sendt noe meldinger , og jeg ønsker heller ikke å mase . Så tenker jeg , er det verdt det? Er han bare en som er ute etter en liten lykke , eller vil han faktisk noe seriøst ? Føler at han er veldig vanskelig og komme innpå, vanskeligheter for å åpne seg opp, som gjør at jeg også rygger unna , fordi jeg ikke vil mase , men samtidig gjør dette meg veldig usikker .. eller kan dette være en reaksjon fra han at han er sjalu fordi kompisen har en god tone med meg ? Anonymkode: 9b91e...850
Gjest Saltomortale Skrevet 31. juli 2019 #2 Skrevet 31. juli 2019 Først og fremst: Hjelpes. Deretter: Hvorfor satser du ikke på denne kompisen i stedet? Han virker jo i det minste litt hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Skrevet 31. juli 2019 Har du hørt om punktum? Anonymkode: 7a7c5...eff 7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Skrevet 31. juli 2019 5 minutter siden, Saltomortale skrev: Først og fremst: Hjelpes. Deretter: Hvorfor satser du ikke på denne kompisen i stedet? Han virker jo i det minste litt hyggelig. Fordi han er en kompis , og jeg ønsker ikke ødelegge vennskapet dems , på grunn av meg , dessuten hadde jeg håpet på og bygge noe videre med han andre .. Anonymkode: 9b91e...850 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Skrevet 31. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du hørt om punktum? Anonymkode: 7a7c5...eff Hmm jaa, ble litt raskt skrevet🤷🏼♀️ Anonymkode: 9b91e...850
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #6 Skrevet 31. juli 2019 Han bryr seg ikke om deg, så han er nok bare glad til hvis du tar kompisen uten punktum Anonymkode: e16e6...955 8
Gjest Familytree Skrevet 31. juli 2019 #7 Skrevet 31. juli 2019 17 minutter siden, Saltomortale skrev: Først og fremst: Hjelpes. Deretter: Hvorfor satser du ikke på denne kompisen i stedet? Han virker jo i det minste litt hyggelig. Enig
Mujahedin Skrevet 31. juli 2019 #8 Skrevet 31. juli 2019 (endret) 54 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi han er en kompis , og jeg ønsker ikke ødelegge vennskapet dems , på grunn av meg , dessuten hadde jeg håpet på og bygge noe videre med han andre .. Du kan friendzone kompisen enn så lenge og bli godt kjent med han for å se an om ikke hele gjengen er idioter. Han du holdt på med virker ikke frisk, drikker han hele uken også? Er ganske tydelig at her er det tre muligheter for hvordan hans 'vil ikke ha sex om det ikke er seriøst' kan tolkes; 1. Han løy til deg 2. Han ombestemte seg 3. Det er slik han oppfører seg I 'et seriøst forhold' #1 Auto-dump #2 Auto-dump #3 Auto-dump Ikke kast bort tiden på en slik person. Endret 31. juli 2019 av Mujahedin 13
Gjest ti10 Skrevet 31. juli 2019 #9 Skrevet 31. juli 2019 Sats på kompisen, og la det gå litt lenger tid før du sier "glad i deg" neste gang.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #10 Skrevet 31. juli 2019 Du har møtt han to ganger og sier du er glad i han?? Du må roe kraftig ned! Ikke rart du skremmer han vekk. Samtidig skriver du masse med kameraten hans. Dette går nok ikke videre og det er nok primært din egen feil. Anonymkode: 113a4...d1d 8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #11 Skrevet 31. juli 2019 Han virker jo helt likegyldig til deg. At du gidder dette! Anonymkode: 628e5...c5b 7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #12 Skrevet 31. juli 2019 Han høres ikke kjempeinteressert ut, men uansett, hadde jeg fått vite at en jeg holdt på med, hadde slike samtaler om meg med min bestevenninne, hadde jeg droppet både venninne og evt flørt! Synes det er dårlig gjort av kompisen å utlevere ham til TS på en negativ måte. Anonymkode: a7f48...91a 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #13 Skrevet 31. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har møtt han to ganger og sier du er glad i han?? Du må roe kraftig ned! Ikke rart du skremmer han vekk. Samtidig skriver du masse med kameraten hans. Dette går nok ikke videre og det er nok primært din egen feil. Anonymkode: 113a4...d1d Det var bare for og se reaksjonen , om han virkelig var ute etter noe seriøst . nei, jeg tar ikke kontakt med kameraten , er ikke jeg som tar initiativ, jeg kun svarer. Og det er helt vennskapelig , for og og være hyggelig og ikke virke som en drittsekk sjøl 🤷🏼♀️ Anonymkode: 9b91e...850
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #14 Skrevet 31. juli 2019 11 timer siden, Mujahedin skrev: Du kan friendzone kompisen enn så lenge og bli godt kjent med han for å se an om ikke hele gjengen er idioter. Han du holdt på med virker ikke frisk, drikker han hele uken også? Er ganske tydelig at her er det tre muligheter for hvordan hans 'vil ikke ha sex om det ikke er seriøst' kan tolkes; 1. Han løy til deg 2. Han ombestemte seg 3. Det er slik han oppfører seg I 'et seriøst forhold' #1 Auto-dump #2 Auto-dump #3 Auto-dump Ikke kast bort tiden på en slik person. Tror jeg fant ut litt mer igår, fikk vite at han hadde bedt meg seg 4 randome jenter hjem som han ikke kjente 🤦🏼♀️ Også skriver han til meg» vi skal snakke om det når vi kommer hjem, er guttetid nå» Så valgte bare og slette han. Og som du sier , livet er for kort til å kaste bort tiden på en person som kun kommer til å såre etterhvert! 😁 Anonymkode: 9b91e...850 7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #15 Skrevet 31. juli 2019 Unnskyld, men hva betyr "kje"? Har aldri hørt det ordet før. Anonymkode: 8ca72...a47 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #16 Skrevet 31. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld, men hva betyr "kje"? Har aldri hørt det ordet før. Anonymkode: 8ca72...a47 Det lurer jeg og på.. Anonymkode: 86bbf...261
Duftavsommerregn Skrevet 31. juli 2019 #17 Skrevet 31. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld, men hva betyr "kje"? Har aldri hørt det ordet før. Sur, og det brukes vel en del i Telemark som dialekt.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #18 Skrevet 31. juli 2019 Dropp å ha noe med disse mennene å gjøre, ikke svar når noen av dem skriver til deg. Gro litt selvrespekt. Tips til neste fyr du dater: ikke ligg med ham før du kjenner ham. Og ikke si glad i deg så tidlig. Og jeg må si du maser mye til å være en som ikke vil mase (men mener absolutt ikke at hans oppførsel er din feil altså, han var en drittsekk) Anonymkode: e4f00...a99 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #19 Skrevet 31. juli 2019 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 40b9d...125 1
artigmedsex Skrevet 31. juli 2019 #20 Skrevet 31. juli 2019 Tror du må innse at disse guttene er mest opptatt av å ha det litt gøy, og ikke er så klare for forpliktelser. Dersom du søker noe langvarig så må du vente med sexen. Det er mye viktigere enn man skulle tro. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå