Sandra karlsen Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Hei hva liker gutter at jenter gjør? Turn ons! Alt ifra kyss, klem, smil, klesstil osv..ALT!!
Sandra karlsen Skrevet 30. juli 2019 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, Sandra karlsen skrev: Hei hva liker gutter at jenter gjør? Turn ons! Alt ifra kyss, klem, smil, klesstil osv..ALT!! Ikke bare gutter da:p men de som har en legning dær de tenner på jenter:*
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Hei, kjære deg. Jeg svarte deg i den andre tråden også. Du må være slik som du er. Gå med de klærne du selv liker, uansett om du hører om gutter liker, eller ikke liker de. Sånn ellers virker du veldig ung, så jeg kommer ikke til å svare på hva gutter mener er turn on. Det er slikt som er helt ulikt fra person til person. Man kan ikke si at alle gutter kun liker det, eller det. Derfor må du aller først finne ut av hvordan du selv ønsker å være, med bakgrunn av hva du selv liker for din egen del. Hilsen en kvinne som for øvrig er heterofil, og som lever med en mann. Anonymkode: f0b8f...088 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 De færreste menn sier neitakk til en god hjemmelagd middag og en godt utført blowjob. Anonymkode: bba14...6eb
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #5 Skrevet 30. juli 2019 Gutter liker jenter som er snille og hyggelige. Og som ler av vitsene deres Anonymkode: fa511...0f8 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #6 Skrevet 30. juli 2019 Hater at jenter utfører oralsex på oss gutter! Anonymkode: 66971...806 1
Sandra karlsen Skrevet 30. juli 2019 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, kjære deg. Jeg svarte deg i den andre tråden også. Du må være slik som du er. Gå med de klærne du selv liker, uansett om du hører om gutter liker, eller ikke liker de. Sånn ellers virker du veldig ung, så jeg kommer ikke til å svare på hva gutter mener er turn on. Det er slikt som er helt ulikt fra person til person. Man kan ikke si at alle gutter kun liker det, eller det. Derfor må du aller først finne ut av hvordan du selv ønsker å være, med bakgrunn av hva du selv liker for din egen del. Hilsen en kvinne som for øvrig er heterofil, og som lever med en mann. Anonymkode: f0b8f...088 Hei, lurer på hva gutter synes er turn on, ikke hvordan jeg skal endre meg for en gutt. Vil bare ha et innsyn i måte gutter tenker på (selvfølgelig gjelder det fra person til person)
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #8 Skrevet 30. juli 2019 At du mister noe og bøyer deg langt frem for å plukke det opp, og må anstrenge deg litt for å få tak i det, før du reiser deg opp igjen. Anonymkode: 7f5b4...b9b
Gjest Familytree Skrevet 30. juli 2019 #9 Skrevet 30. juli 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du mister noe og bøyer deg langt frem for å plukke det opp, og må anstrenge deg litt for å få tak i det, før du reiser deg opp igjen. Anonymkode: 7f5b4...b9b Hæ?...
Gjest ThotSlayer Skrevet 30. juli 2019 #10 Skrevet 30. juli 2019 Jeg veit dette svaret kommer til å suge, men det varierer fra gutt til gutt. Noen gutter liker jenter som er feminine, andre liker jenter som er maskuline, noen liker jenter som er morsomme, andre liker jenter som ler av vitsene de forteller, noen liker kåte jenter, andre liker aseksuelle jenter Mitt råd til deg er å være deg selv, og så lære hva gutten du vil ha liker. Ikke nødvendigvis bli en selvutslettende idiot, men prøv å vise interesse i det han liker og hans preferanser.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #11 Skrevet 30. juli 2019 24 minutter siden, Augustotejerina skrev: Hæ?... Anonymkode: 7f5b4...b9b
Gjest Familytree Skrevet 30. juli 2019 #12 Skrevet 30. juli 2019 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 7f5b4...b9b Hun har et merkelig (rare) valg av antrekk hvis du spør meg Endret 30. juli 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #13 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, Augustotejerina skrev: Hun har et merkelig valg av antrekk hvis du spør meg Det er jo lettere å diskutere antrekk hvis du bytter overskrift på hovedinnlegget ditt, samt innhold. Anonymkode: 7f5b4...b9b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #14 Skrevet 30. juli 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: Anonymkode: 7f5b4...b9b Dette!!!!!!! Anonymkode: 89a7e...c21
Sandra karlsen Skrevet 30. juli 2019 Forfatter #15 Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, ThotSlayer skrev: Jeg veit dette svaret kommer til å suge, men det varierer fra gutt til gutt. Noen gutter liker jenter som er feminine, andre liker jenter som er maskuline, noen liker jenter som er morsomme, andre liker jenter som ler av vitsene de forteller, noen liker kåte jenter, andre liker aseksuelle jenter Mitt råd til deg er å være deg selv, og så lære hva gutten du vil ha liker. Ikke nødvendigvis bli en selvutslettende idiot, men prøv å vise interesse i det han liker og hans preferanser. Bra svar! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå