Gjest Solkremen Skrevet 1. august 2019 #101 Skrevet 1. august 2019 Hvorfor bry seg om det er silikon eller ikke? Ser du pupper du liker så spiller det vell ingen rolle. Likte du dem før du visste om de var naturlige eller ikke, så liker du dem (punktum). Noen virker helt sykt opphengt i å vite om de er ekte eller ikke 😳 hvorfor bry seg🤷🏻♀️ Pupper er pupper🙌🏼
MonkeyEater Skrevet 1. august 2019 #102 Skrevet 1. august 2019 (endret) Gutt her. Synes det er utrolig trist at menn flest setter mer pris på silikonpupper. Og bare for å få det sagt: jeg synes kvinner bør gjøre hva de vil med sin kropp, men at det er trist at menn (og samfunnet) stille høge krav til den kvinnelige kropp. Kvinner der ute: dere er fine uansett om dere har silikonpupper eller ikke. Gjør hva som føles trygt og behagelig for dere selv, ikke bryr dere om kravene samfunnet stiller for dere. Endret 1. august 2019 av MonkeyEater 14
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #103 Skrevet 1. august 2019 Ja må være heftig å være mann å plutselig få en steinhard i buksa, som vises for alle!!😋🤤🤔😅 Ikke i fast forhold nå dessverre, men har en mye eldre og erfaren mann jeg låner litt ved behov, med en tykk og deilig k..k.., nydelig!😛🤤😇 Anonymkode: d421f...8ca
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #104 Skrevet 1. august 2019 1 minutt siden, MonkeyEater said: Gutt her. Synes det er utrolig trist at menn flest setter mer pris på silikonpupper. Og bare for å få det sagt: jeg synes kvinner bør gjøre hva de vil med sin kropp, men at det er trist at menn (og samfunnet) stille høge krav til den kvinnelige kropp. Kvinner der ute: dere er fine uansett om dere har silikonpupper eller ikke. Gjør hva som føles trygt og behagelig for dere selv, ikke bryr dere om kravene samfunnet stiller for dere. Helt enig med deg!! Anonymkode: d421f...8ca 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #105 Skrevet 1. august 2019 sommeren bidrar at kvinner kaster bhen av seg, og hva er ikke bedre at kvinnene i fri posør legger fantastiske puppebilder her. Anonymkode: f107b...ea6 1
Silva Pluvialis Skrevet 1. august 2019 #107 Skrevet 1. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt kjipt når du er på jobb osv og plutselig får steinharde nipples så alle ser det!!😬 Har prøvd polstrede bh er, men til ingen nytte. Men kan jo ikke noe for det uansett!!🤔😅 Anonymkode: d421f...8ca Hvis du bruker Bh med innlegg/push up så ses det ikke😊 1
Cronosgjesten Skrevet 1. august 2019 #108 Skrevet 1. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et langt større fokus på kvinners kropper enn menns kropper i dette samfunnet, selv om ja, skjønnhetspresset for menn også er der og det er økende. Hvorfor snakker vi om dette hele tiden, hvorfor er det nakne folk overalt, spesielt kvinner, hvorfor er omtrent alle ofre i krimfilmer nakne, vakre og døde kvinner. Hvorfor dette hvis det finnes: Et når alt kommer til alt: *insert hyggeligere ting om menneskeheten her*. Hvorfor har ikke vi mennesker da mange flere diskusjoner om Det som faktisk betyr noe. Er det fordi det er preget av større ærlighet, intimitet og risiko? Jeg bare spør, hvorfor vi babler så mye om ting som egentlig ikke betyr mye for oss. Anonymkode: d6e7a...3e9 Jeg hadde tenkt å kommentere at det så langt bare var fine pupper i denne tråden, men sluttet å lese på dette innlegget. Inntil du blir mann, tror jeg det er lurt at du lar være å anta noe som helst på vegne av dem, og eventuelt press de måtte føle 🙂 Unge gutter begynner å ødelegge kroppene sine med steroider før de er ferdig utviklet i hodet. Det er nok heller at du føler mest på presset mot kvinner siden du er en selv? Les deg litt opp på antall følgere på feks Lasse Maltberg sin IG. Han ble invitert med på ITALIENSK «Skal vi danse».. 😄 Tror ikke det primært var fordi han er så god på parketten. 2
Trøndermann Skrevet 2. august 2019 #109 Skrevet 2. august 2019 Savner noen skikkelige hengepupper her da.... sånne som disser så fort det blir litt bevegelse, og som er ekstra myke og gode å kose med 😇 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #110 Skrevet 2. august 2019 5 hours ago, Trøndermann said: Savner noen skikkelige hengepupper her da.... sånne som disser så fort det blir litt bevegelse, og som er ekstra myke og gode å kose med 😇 Tror kanskje ikke de som har skikkelige hengepupper føler noe særlig for å dele bilde her.. Anonymkode: d421f...8ca 9
Gjest bloody Skrevet 2. august 2019 #111 Skrevet 2. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror kanskje ikke de som har skikkelige hengepupper føler noe særlig for å dele bilde her.. Anonymkode: d421f...8ca Store deilige hengepupper? Jo takk!
Fysikeren Skrevet 2. august 2019 #112 Skrevet 2. august 2019 Her var det mye fint. Synd alle er anonyme 😉
MarianneE Skrevet 2. august 2019 #113 Skrevet 2. august 2019 Nei.... Her har jeg ingenting å stille opp med sammenlignet med de andre bildene. Størrelsen er ganske bra (DD cup) men de er ikke lenger der de var for å si det sånn. Jeg er ikke akkurat 20 lenger og det vises. Jeg er straks 41 og trøster meg med at Husets Herre er fornøyd og at det finnes gode BHer som hjelper. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #114 Skrevet 2. august 2019 3 minutter siden, Fysikeren skrev: Her var det mye fint. Synd alle er anonyme 😉 Du får sende Pm da, vet du. Anonymkode: b07dd...6f7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #115 Skrevet 2. august 2019 Snart 45 år gamle pupper, bruker å si at de fortsatt peker oppover, bare fra et litt lavere utgangspunkt enn før..😅😂 Anonymkode: d421f...8ca 18
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #116 Skrevet 2. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snart 45 år gamle pupper, bruker å si at de fortsatt peker oppover, bare fra et litt lavere utgangspunkt enn før..😅😂 Anonymkode: d421f...8ca fantastiske! Anonymkode: f107b...ea6 2
Fysikeren Skrevet 2. august 2019 #117 Skrevet 2. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får sende Pm da, vet du. Anonymkode: b07dd...6f7 Dette var et intelligent svar. 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #118 Skrevet 2. august 2019 3 minutter siden, Fysikeren skrev: Dette var et intelligent svar. Det er ikke så dumt som du oppfatter det som. Hvis du liker bilde av en AB, kan du skrive i svarfeltet og be henne sende deg PM. Er du heldig, får du svar. Anonymkode: b07dd...6f7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 #120 Skrevet 2. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snart 45 år gamle pupper, bruker å si at de fortsatt peker oppover, bare fra et litt lavere utgangspunkt enn før..😅😂 Anonymkode: d421f...8ca Visst er de fine, men jeg tror du har hatt hjelp. Jeg kan skimte arr her. Anonymkode: b07dd...6f7 6
Anbefalte innlegg