Gå til innhold

Fram med puppene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Nerine_ skrev:

Kjøpt eller ei, "pene" pupper får mest komplimenter.

Mener ikke tenk så mye over det ^^ så lenge du prøver å holde deg frisk i form, gjøre dine mål først. Så kan du fokusere på andre ting etterpå. At folk har det mentalt bra er viktigst. Den gøye delen kan man ha etterpå. Tror så lenge jenta er gøy så synes jeg det er greit bare. Synes det er digg med en veloppbygget kropp. Men folk er forskjellige : D folk liker petite, noen liker store kraftige osv. Så lenge du er fornøyd med deg selv så er alt ok ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi skille ut diskusjoner om pensjonistpupp og diverse til en egen tråd (eller avslutte diskusjonen)? Blir så langt mellom bildene.

Jeg er jo litt ekshibisjonist, så kan by på mine :)

962649369_IMG-1383Kopi.JPG.4c14121e1aed4fdc9c587a01f7af30b6.JPG

Det er ikke silikon, selv om det kanskje kan se litt sånn ut når jeg ligger som dette (mulig venstre pupp dyttes opp av en arm og der, hehe). De har heng og mer naturlig form når jeg står, men jeg liker kanskje best hvordan de flyter når jeg ligger.

Anonymkode: 8f819...cca

Dine pupper er helt fantastiske ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IMG_20190725_225530.jpg

Anonymkode: d4045...7c5

Elsker den slanke kroppen din og puppene. Så deilig ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man burde bygge opp om naturlighet, politisk korrekthet eller ei. Det er teit å kalle det politisk korrekthet. Vi mennesker velger faktisk også hvilken verden vi vil ha. Det beste er å ha en verden nettopp der hvor mennesker er fornøyde med eget naturlig utseende, ikke skammer seg, ikke synes de selv ser stygge ut og føler de må operere. I denne tråden er det silikonpuppene som har fått mest positiv oppmerksomhet. Ikke kall viljen til å få folk til å være fornøyd med den de er for politisk korrekthet. Vi tjener alle på å bygge opp om andres selvtillit, din også. Det er nok av folk som slenger drit om andres utseende. Jeg var her da jeg var femten og fikk høre av flere menn her inne at fitta mi ikke var slik en fitte skulle se ut. Den skulle ikke være hårete og leppene var for lange. Litt av en beskjed for en usikker jente på femten. Vi mennesker påvirker hverandre og forvalter andres selvbilde, enten vi vil eller ei. Det er faktisk et ganske drastisk grep å operere sin egen kropp, selv om det ikke dette samfunnet er normalt, og man opererer ofte fordi man ikke er fornøyd, og man er ofte ikke fornøyd nettopp fordi samfunnet setter standarder for skjønnhet, som vi preges av og danner smak ut av.

Anonymkode: d6e7a...3e9

De som legger mest i en kosmetisk operasjon er de som ikke har gjennomført det selv. Kosmetiske operasjoner blir alltid diskuter sammen med "drastisk tiltak ", "dårlig selvtillit", "føler de må" osv osv. Har det slått deg at det nødvendigvis ikke er så komplisert for mange? Mange av de som utfører operasjoner er voksne kvinner som vet hva de vil, og tar valget for seg selv- ikke på bakgrunn av hva de tror samfunnet mener og tenker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man burde bygge opp om naturlighet, politisk korrekthet eller ei. Det er teit å kalle det politisk korrekthet. Vi mennesker velger faktisk også hvilken verden vi vil ha. Det beste er å ha en verden nettopp der hvor mennesker er fornøyde med eget naturlig utseende, ikke skammer seg, ikke synes de selv ser stygge ut og føler de må operere. I denne tråden er det silikonpuppene som har fått mest positiv oppmerksomhet. Ikke kall viljen til å få folk til å være fornøyd med den de er for politisk korrekthet. Vi tjener alle på å bygge opp om andres selvtillit, din også. Det er nok av folk som slenger drit om andres utseende. Jeg var her da jeg var femten og fikk høre av flere menn her inne at fitta mi ikke var slik en fitte skulle se ut. Den skulle ikke være hårete og leppene var for lange. Litt av en beskjed for en usikker jente på femten. Vi mennesker påvirker hverandre og forvalter andres selvbilde, enten vi vil eller ei. Det er faktisk et ganske drastisk grep å operere sin egen kropp, selv om det ikke dette samfunnet er normalt, og man opererer ofte fordi man ikke er fornøyd, og man er ofte ikke fornøyd nettopp fordi samfunnet setter standarder for skjønnhet, som vi preges av og danner smak ut av.

Anonymkode: d6e7a...3e9

Nettopp! Nå ser vi jo også i tråden her at en flere kvinner skryter opp plastpupper fremfor naturlige, da kan vi jo begynne der når man lurer på hvorfor så mange er ukomfortable i fellesdusjer selv om man bare er sammen med eget kjønn. Man blir jo dømt opp og ned uansett.

For egen del har jeg alltid vært fornøyd med det jeg har fått utdelt av pupper, men nå kjenner til og med jeg at jeg må få denne tråden litt på avstand før jeg viser meg naken for en mann igjen. De står nemlig ikke av seg selv når jeg ligger på ryggen, og det er jo tydeligvis det menn vil ha.

Anonymkode: 219c2...e72

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nerine_ skrev:

De som legger mest i en kosmetisk operasjon er de som ikke har gjennomført det selv. Kosmetiske operasjoner blir alltid diskuter sammen med "drastisk tiltak ", "dårlig selvtillit", "føler de må" osv osv. Har det slått deg at det nødvendigvis ikke er så komplisert for mange? Mange av de som utfører operasjoner er voksne kvinner som vet hva de vil, og tar valget for seg selv- ikke på bakgrunn av hva de tror samfunnet mener og tenker. 

Hva de selv vil? Tror du virkelig vi mennesker skaper vår egen smak og standard i et vakuum? Dette blir et spørsmål om autonomi, og internalisering. Jeg er for at alle mennesker skal respekteres, men psykologien og sosiologien har lært oss gang på gang ved forskning at vi mennesker er påvirkelige og gjør samfunnets kultur til vår egen. Altså er mange av de valgene vi føler vi tar for oss selv, som vi tror kommer fra vår egen indre kjerne, nettopp heller ikke totalindividuelt. I et samfunn der operasjoner er mindre normalt, som har sunnere kroppsfokus eller helt andre standarder for skjønnhet (som f.eks India, eller andre samfunn der fedme er tegn på rikdom og derfor attraktivt - sier ikke at dette er bra) så er også den personlige smaken, den individuelle smaken, annerledes. Jeg sier ikke at du ikke er en oppegående person som kan ta egne valg. Jeg sier bare at du, som ethvert menneske, påvirkes av den kulturen du lever i. Du er ikke bare deg. Mennesker er komplekse vesener som formes i samhold med andre. Samfunnet og menneskers individuelle valg er komplisert. Det er derfor psykologer, biologer og samfunnsforskere forsker på det.

Anonymkode: d6e7a...3e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Nerine_ skrev:

De som legger mest i en kosmetisk operasjon er de som ikke har gjennomført det selv. Kosmetiske operasjoner blir alltid diskuter sammen med "drastisk tiltak ", "dårlig selvtillit", "føler de må" osv osv. Har det slått deg at det nødvendigvis ikke er så komplisert for mange? Mange av de som utfører operasjoner er voksne kvinner som vet hva de vil, og tar valget for seg selv- ikke på bakgrunn av hva de tror samfunnet mener og tenker. 

Tillegg: Misforstå meg virkelig rett. Du kan være en lynintelligent person, og ta egne valg, være en beintøff personlighet etc. Tviler ikke på at du er det. Jeg sier bare at puppejaget, operasjonsnormalisering, smaksdannelse, dyrking av kvinnekroppen og kultur påvirker nettopp det vi mener er vår egen smak. Mennesker er både seg selv og et produkt av sitt samfunn. Det er ikke nytt for samfunnsforskere. De har vel ikke funnet noe som motbeviser dette. Mennesker er både seg selv og konforme, altså formbare, og vi har ikke kontroll på alt. Vi har en underbevissthet som tar inn langt mer enn det vi selv overskuer.

Anonymkode: d6e7a...3e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Nå ser vi jo også i tråden her at en flere kvinner skryter opp plastpupper fremfor naturlige, da kan vi jo begynne der når man lurer på hvorfor så mange er ukomfortable i fellesdusjer selv om man bare er sammen med eget kjønn. Man blir jo dømt opp og ned uansett.

For egen del har jeg alltid vært fornøyd med det jeg har fått utdelt av pupper, men nå kjenner til og med jeg at jeg må få denne tråden litt på avstand før jeg viser meg naken for en mann igjen. De står nemlig ikke av seg selv når jeg ligger på ryggen, og det er jo tydeligvis det menn vil ha.

Anonymkode: 219c2...e72

Hvor skryter kvinner av silikonpupper i denne tråden? 

Anonymkode: d4045...7c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva de selv vil? Tror du virkelig vi mennesker skaper vår egen smak og standard i et vakuum? Dette blir et spørsmål om autonomi, og internalisering. Jeg er for at alle mennesker skal respekteres, men psykologien og sosiologien har lært oss gang på gang ved forskning at vi mennesker er påvirkelige og gjør samfunnets kultur til vår egen. Altså er mange av de valgene vi føler vi tar for oss selv, som vi tror kommer fra vår egen indre kjerne, nettopp heller ikke totalindividuelt. I et samfunn der operasjoner er mindre normalt, som har sunnere kroppsfokus eller helt andre standarder for skjønnhet (som f.eks India, eller andre samfunn der fedme er tegn på rikdom og derfor attraktivt - sier ikke at dette er bra) så er også den personlige smaken, den individuelle smaken, annerledes. Jeg sier ikke at du ikke er en oppegående person som kan ta egne valg. Jeg sier bare at du, som ethvert menneske, påvirkes av den kulturen du lever i. Du er ikke bare deg. Mennesker er komplekse vesener som formes i samhold med andre. Samfunnet og menneskers individuelle valg er komplisert. Det er derfor psykologer, biologer og samfunnsforskere forsker på det.

Anonymkode: d6e7a...3e9

Noen (mange) mennesker er opptatt av hva som er "forventet" i forhold til kroppspress, hva man skal kle seg i/ikke kle seg i, hvilke frisyrer som er regnet for å være fine, hvordan det skal se ut i hjemmet og alt annet som er in og ikke. Også finnes det mange som gjør det de selv ønsker, uavhengig av om det er "in" i år eller for 20år siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Nå ser vi jo også i tråden her at en flere kvinner skryter opp plastpupper fremfor naturlige, da kan vi jo begynne der når man lurer på hvorfor så mange er ukomfortable i fellesdusjer selv om man bare er sammen med eget kjønn. Man blir jo dømt opp og ned uansett.

For egen del har jeg alltid vært fornøyd med det jeg har fått utdelt av pupper, men nå kjenner til og med jeg at jeg må få denne tråden litt på avstand før jeg viser meg naken for en mann igjen. De står nemlig ikke av seg selv når jeg ligger på ryggen, og det er jo tydeligvis det menn vil ha.

Anonymkode: 219c2...e72

Tror du bør skille mellom "å skryter opp plastpupper fremfor naturlige" og det å anse silikonpupper som helt greit. Jeg skulle gjerne hatt naturlige pupper jeg, men så er jeg fra naturens side utstyrt med underutviklede/manglende pupper. Naturlige pupper er toppers, og det samme er silikon om man ønsker det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Noen (mange) mennesker er opptatt av hva som er "forventet" i forhold til kroppspress, hva man skal kle seg i/ikke kle seg i, hvilke frisyrer som er regnet for å være fine, hvordan det skal se ut i hjemmet og alt annet som er in og ikke. Også finnes det mange som gjør det de selv ønsker, uavhengig av om det er "in" i år eller for 20år siden. 

Til en viss grad, ja. Men det betyr ikke at det finnes folk som er upåvirka. Det går ikke. Noen har mer integritet enn andre, ja, men nå misforstår du poenget. Man går ikke rundt og Føler man gir etter for kroppspress. Det handler om internalisering. Det blir som å si at en hver kvinne har funnet ut ved eget valg at hun skal shave leggene. Det er ikke sånn det funker. Vi shaver leggene fordi vi lever i den kulturen vi lever i, den tiden vi lever i. Det føles normalt ut, og som et indre valg. Vi gir ikke etter med motstand eller føler at det er noe som blir påprakket også. Vi bare "synes det ser finest ut sånn", og vi synes det ser finest ut sånn fordi vi har lært det, ikke fordi det er estetisk absolutt.

Anonymkode: d6e7a...3e9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi skille ut diskusjoner om pensjonistpupp og diverse til en egen tråd (eller avslutte diskusjonen)? Blir så langt mellom bildene.

Jeg er jo litt ekshibisjonist, så kan by på mine :)

962649369_IMG-1383Kopi.JPG.4c14121e1aed4fdc9c587a01f7af30b6.JPG

Det er ikke silikon, selv om det kanskje kan se litt sånn ut når jeg ligger som dette (mulig venstre pupp dyttes opp av en arm og der, hehe). De har heng og mer naturlig form når jeg står, men jeg liker kanskje best hvordan de flyter når jeg ligger.

Anonymkode: 8f819...cca

Det er kanskje lurt om du poster flere bilder slik vi kan vurdere om de har "heng og mer naturlig form når du står"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nimbus2000 skrev:

Det er kanskje lurt om du poster flere bilder slik vi kan vurdere om de har "heng og mer naturlig form når du står"?

Vet ikke om jeg vil ha KGs vurdering av henget mitt, jeg er komfortabel med det men trenger ikke kritiske kommentarer fra de som er litt surmaga her 😛 Ville bare komme folk litt i forkjøpet siden det var noe negativitet mot at silikonpupper ble postet, og jeg ofte blir spurt om jeg har det. 

Jeg synes forøvrig silikon er helt OK, hver sin lyst og det blir ofte pene resultater :) 

Anonymkode: 8f819...cca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi skille ut diskusjoner om pensjonistpupp og diverse til en egen tråd (eller avslutte diskusjonen)? Blir så langt mellom bildene.

Jeg er jo litt ekshibisjonist, så kan by på mine :)

962649369_IMG-1383Kopi.JPG.4c14121e1aed4fdc9c587a01f7af30b6.JPG

Det er ikke silikon, selv om det kanskje kan se litt sånn ut når jeg ligger som dette (mulig venstre pupp dyttes opp av en arm og der, hehe). De har heng og mer naturlig form når jeg står, men jeg liker kanskje best hvordan de flyter når jeg ligger.

Anonymkode: 8f819...cca

fantastiske deilige bryster! 

Anonymkode: f107b...ea6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Nerine_ skrev:

Tror du bør skille mellom "å skryter opp plastpupper fremfor naturlige" og det å anse silikonpupper som helt greit. Jeg skulle gjerne hatt naturlige pupper jeg, men så er jeg fra naturens side utstyrt med underutviklede/manglende pupper. Naturlige pupper er toppers, og det samme er silikon om man ønsker det. 

Kommentarene her går på at silikonpuppene er perfekte. Mine ligner ikke på silikonpupper, så da er de med andre ord ikke perfekte. Dermed kommer jeg nå til å mistenke at en mann lyver om han sier min er perfekte. Det har jeg fått høre mange ganger før, men nå kan jeg ikke være sikker på at det stemmer. Menn foretrekker åpenbart fake, og mine kommer aldri til å bli fake.

Anonymkode: 219c2...e72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kommentarene her går på at silikonpuppene er perfekte. Mine ligner ikke på silikonpupper, så da er de med andre ord ikke perfekte. Dermed kommer jeg nå til å mistenke at en mann lyver om han sier min er perfekte. Det har jeg fått høre mange ganger før, men nå kan jeg ikke være sikker på at det stemmer. Menn foretrekker åpenbart fake, og mine kommer aldri til å bli fake.

Anonymkode: 219c2...e72

Ikke døm alle menn ut fra noen få kommentarer i denne tråden fra svært få menn.

Anonymkode: e7524...50e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommentarene her går på at silikonpuppene er perfekte. Mine ligner ikke på silikonpupper, så da er de med andre ord ikke perfekte. Dermed kommer jeg nå til å mistenke at en mann lyver om han sier min er perfekte. Det har jeg fått høre mange ganger før, men nå kan jeg ikke være sikker på at det stemmer. Menn foretrekker åpenbart fake, og mine kommer aldri til å bli fake.

Anonymkode: 219c2...e72

Men hallo. Og ja, jeg er ENIG med deg. Men det er det samme som når kvinner snakker om pikk. Ofte synes man noen er pene og andre ikke, men man kan holde ting for seg selv.

Anonymkode: d6e7a...3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke døm alle menn ut fra noen få kommentarer i denne tråden fra svært få menn.

Anonymkode: e7524...50e

Det er sant og takk for realitetsorientering.

Anonymkode: d6e7a...3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommentarene her går på at silikonpuppene er perfekte. Mine ligner ikke på silikonpupper, så da er de med andre ord ikke perfekte. Dermed kommer jeg nå til å mistenke at en mann lyver om han sier min er perfekte. Det har jeg fått høre mange ganger før, men nå kan jeg ikke være sikker på at det stemmer. Menn foretrekker åpenbart fake, og mine kommer aldri til å bli fake.

Anonymkode: 219c2...e72

Er det noen her som har sagt at naturlige ikke kan være perfekte? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...