Gå til innhold

Fram med puppene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Små, men stolt over kroppen likevel.. 😊

84803BDD-D52B-4A43-84E4-D5D46100A53C.jpeg

Anonymkode: eaf25...5e2

Kan ikke skjønne at disse er "for små", Ser ut som en naturlig størrelse i forhold til kroppen din. Veldig flotte og velskapte pupper som jeg håper du bærer stolt. Størrelsen skal du ikke bekymre deg over, vil tro at størrelsen ligger i øvre skala for din kroppsbygning 🙂

Anonymkode: ae4f9...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig små, men det er nå sånn jeg er. 

 

Anonymkode: 5995a...94d

Små pupper er flotte de også!

Anonymkode: 90aef...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig små, men det er nå sånn jeg er. 

AF5AD715-0918-4630-AEA5-E49425ECCD93.jpeg

Anonymkode: 5995a...94d

Jeg likte de veldig godt. Spesielt brystvortene syntes jeg var deilige. Turn on!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja puppene dine var ganske små, men samtidig så var de velskapte og flotte. Om pupper er fine går ikke proporsjonalt med størrelsen slik at desto større puppene er, jo finere er de. Selv har jeg ingen preferanse hva størrelse på pupper angår, men må innrømme at jeg har lettere for å kikke en ekstra gang på store pupper. Det siste er mest på grunn av at de er mer i øynefallende og blikket blir dratt mot de, om enn ufrivillig. Det siste bidrar nok også til myten om at mannfolk elsker store pupper.

 

Anonymkode: ae4f9...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig små, men det er nå sånn jeg er. 

AF5AD715-0918-4630-AEA5-E49425ECCD93.jpeg

Anonymkode: 5995a...94d

mmm, kroppen din ser nokså stram ut ;) min type iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gitt noen positive tilbakemeldinger på innleggene her, men alltid som anonym. Dette gjør jeg for at meldingene skal ha større troverdighet og at jeg ikke har andre hensikter med kommentarene.

Derfor synes jeg det er pinlig å lese alle disse kommentarene fra menn med brukernavn, "disse var kjempefine, skulle likt å kjenne på de", " hadde vært kjempefine i inn-boksen", "kjempedeilige", "Herlige, perfekte 😉😉 ta en date ? Hehe, fleipa men var kongedigge", den siste var nok ikke ment som en fleip, men heller et forsøk på å hinte.

Noe sier meg at dette er et forsøk på å innsmigre seg og at kommentarene ikke er objektive, men et desperat forsøk på å få kontakt, jeg synes det er pinlig. 

Nei dette er ikke noe forsøk på White Knight heller, for man oppnår ingenting personlig med å være anonym, så du kan stole på at dette innlegget også er min oppriktige mening.

Anonymkode: ae4f9...f91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig små, men det er nå sånn jeg er. 

AF5AD715-0918-4630-AEA5-E49425ECCD93.jpeg

Anonymkode: 5995a...94d

Er omtrent den str jeg har på mine også :)  Er i hvertfall ikke i veien når jeg trener 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Helsetrøye skrev:

Er omtrent den str jeg har på mine også :)  Er i hvertfall ikke i veien når jeg trener 😂

Samme tenker jeg!😄🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Anonymkode: 5995a...94d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges etter oppdatering av reglene:

Sitat

* Seksualisert innhold. Dette kan bli fjernet. Vi aksepterer ikke deling av bilder med seksualisert innhold eller bilder av intime kroppsdeler. Vi aksepterer heller ikke at man deler bilder av andre. Moderatorteamet kan når som helst fjerne innhold som oppleves som at det bryter med disse retningslinjene, uten forvarsel.

Edie, adm.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...