Gå til innhold

Fram med puppene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 31.7.2019 den 10.42, AnonymBruker skrev:

IMG_2514.JPG

Anonymkode: 81150...ac8

Kjente deg igjen!! Hvordan har du forvillet deg inn her?? 

Anonymkode: 7fd3d...631

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I denne tråden får vi bekreftet til overmål at det dere menn beundrer mest og tenner på, er opererte bryster fulle av silikon. 

Anonymkode: b07dd...6f7

Du tenker for objektivisert på det. Menn liker kåte jenter som liker dem ;) pupper har ikke noe med det å gjøre :P tro meg. Men pupper er pene, men har ikke noe med størrelsen på det. Har noe med hva man er ;)

Endret av Kallis92
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av denne tråden legger jeg ut et timesferskt bilde jeg og..trodde ikke jeg kom til å gjøre det men... Passert 30, to barn. Tok silikon for snart 4 år siden og forandringen ble enorm fra å ha det som så ut som to bittesmå tomme poser 😟

img_7659.jpg

Anonymkode: f5e6c...315

c-cup? hvor store proteser? Føles de ubehagelig, kan du ligge på magen. Merker du at det flytter på seg, at du har noe inni puppene liksom.

lurer.

Anonymkode: d9b99...b0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Stabeis skrev:

Perfeksjon :rodmer:

Takk 🥰

Anonymkode: b7929...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I denne tråden får vi bekreftet til overmål at det dere menn beundrer mest og tenner på, er opererte bryster fulle av silikon. 

Anonymkode: b07dd...6f7

Det er faktisk ikke sant, stemmer ikke her i min gjeng. 

Anonymkode: 7fd3d...631

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt nydelig, alder på deg? 🙂 

Anonymkode: d9b99...b0c

20😬😬

Anonymkode: 5f92e...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20190811_111354.jpg

Anonymkode: 59944...7ce

WOW!!!! Vanvittig fine! Deilige å se på, ser ut som de er myke og gode å klemme på også. Ganske enkelt helt perfekte pupper!

Anonymkode: ef62e...546

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20😬😬

Anonymkode: 5f92e...03f

Takk... 🙂 Ser gjerne mer. Hvor glad er du i å få brystvortene slikket og nappet i? 🙂 

Anonymkode: d9b99...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

A86908BE-2801-4A4E-8BCF-5A6A3C84A42C.jpeg

Anonymkode: b7929...930

Må gjenta meg selv, Good is a genious og dette er rått parti i konkurranse med kosmetiske kirurger 🙂

Anonymkode: ae4f9...f91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Inspirert av denne tråden legger jeg ut et timesferskt bilde jeg og..trodde ikke jeg kom til å gjøre det men... Passert 30, to barn. Tok silikon for snart 4 år siden og forandringen ble enorm fra å ha det som så ut som to bittesmå tomme poser 😟

 

Anonymkode: f5e6c...315

Nå er jeg egentlig imot å kommentere enkeltbilder og framstå som nøyaktig like enkel som jeg tidvis er, men du har en perfekt nakke for å kvele (på den samtykkende gode måten)! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I denne tråden får vi bekreftet til overmål at det dere menn beundrer mest og tenner på, er opererte bryster fulle av silikon. 

Anonymkode: b07dd...6f7

Faktisk helt feil, når jeg ser igjennom tråden så er det faktisk de naturlige brystene som har fått flest kommentarer og flest likes. Så her prøver du og konstruere et bilde som ikke stemmer og jeg lurer på hva motivasjonen for det skal være. Samtidig som det er sagt så foretrekker jeg selv naturlige pupper og er ikke fan av silikon, men uansett så stemmer ikke din påstand.

Selv om jeg liker naturlige pupper så rakker jeg ikke ned på de som har tatt silikon, kun de selv vet grunnen til at de har gått til det drastiske skrittet og gjort kirurgiske inngrep. 

 

Anonymkode: ae4f9...f91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Må bare kommentere noe jeg har lagt merke til i tråden. 

Først og fremst. Dere som legger ut er modige og mye vakkert å se på både ekte og silikon. Dere fortjener å vite hvor sexy dere er, men så ser jeg enkelte menn her inne skriver som om de aldri har sett pupper før, aldri fått tatt på noen, og aldri får knulle. Da mener jeg de som skriver hva de ville gjort med puppene og kvinnen og mye seksuelt til kvinnene som legger ut. Altså skjerp dere!

Respekter kvinner og ikke se på de som leketøyet deres. Ja det er lett å bli kåt av denne tråden, men går vel an å vise respekt for det? Ikke oppføre seg som en desperat fyr som er gal etter å få pule, prøve å få mer bilde av damene, skrive fantasiene om hva dere vil gjøre med de, som om dere håper det skal ende i sex eller få sende dickpics til de. RESPEKT folkens! 

Ikke for å være frekk mot noen men det går an å oppføre seg fint mot kvinner og ikke som en desperat fyr :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kvelertak skrev:

Må bare kommentere noe jeg har lagt merke til i tråden. 

Først og fremst. Dere som legger ut er modige og mye vakkert å se på både ekte og silikon. Dere fortjener å vite hvor sexy dere er, men så ser jeg enkelte menn her inne skriver som om de aldri har sett pupper før, aldri fått tatt på noen, og aldri får knulle. Da mener jeg de som skriver hva de ville gjort med puppene og kvinnen og mye seksuelt til kvinnene som legger ut. Altså skjerp dere!

Respekter kvinner og ikke se på de som leketøyet deres. Ja det er lett å bli kåt av denne tråden, men går vel an å vise respekt for det? Ikke oppføre seg som en desperat fyr som er gal etter å få pule, prøve å få mer bilde av damene, skrive fantasiene om hva dere vil gjøre med de, som om dere håper det skal ende i sex eller få sende dickpics til de. RESPEKT folkens! 

Ikke for å være frekk mot noen men det går an å oppføre seg fint mot kvinner og ikke som en desperat fyr :) 

En mann etter min smak😊

Anonymkode: ddf04...249

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

A86908BE-2801-4A4E-8BCF-5A6A3C84A42C.jpeg

Anonymkode: b7929...930

Er dette silikon egentlig? De er fine, altså 😊

Anonymkode: 3a565...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette silikon egentlig? De er fine, altså 😊

Anonymkode: 3a565...7b1

Synes disse ser helt ekte ut jeg. Utrolig flotte👍🏻 Skulle ønske mine var like flotte.

Anonymkode: a151f...c4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes disse ser helt ekte ut jeg. Utrolig flotte👍🏻 Skulle ønske mine var like flotte.

De er nok det, det er bare det at vi ikke ser dem🤭🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes disse ser helt ekte ut jeg. Utrolig flotte👍🏻 Skulle ønske mine var like flotte.

Anonymkode: a151f...c4e

Ja helt enig, synes bare det er litt vanskelig å se forskjell på silikon eller ikke-silikon av og til 😊 

Anonymkode: 3a565...7b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så store, trillrunde ballongbryster er ikke naturlige. Store, naturlige  bryster flyter ut til siden når man ligger.

Anonymkode: b07dd...6f7

Jo, de holdes oppe av armene mine. Jeg er 21 år og kunne ikke tenkt meg silikon. Ellers takk for kompliment 😋

Anonymkode: 04593...e54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...