AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #81 Skrevet 1. august 2019 5 minutter siden, Nerine_ skrev: Er det noen her som har sagt at naturlige ikke kan være perfekte? Hvorfor skal det være så viktig at kvinner er vakre. Det lurer jeg på. Slanke kvinner er vakre! Store kvinner er også vakre" Sier man. Vakre, pene, deilige. Hva er denne greia med at kvinner skal være så forbanna pene? Stakkars Damer, sier jeg! Anonymkode: d6e7a...3e9 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #82 Skrevet 1. august 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hallo. Og ja, jeg er ENIG med deg. Men det er det samme som når kvinner snakker om pikk. Ofte synes man noen er pene og andre ikke, men man kan holde ting for seg selv. Anonymkode: d6e7a...3e9 Jeg overdriver så klart, men jeg vil få frem at jeg ble jævlig provosert av kommentarene mot Arabella og den anonyme brukeren som la ut bilde av sine naturlige bryster. Og jeg kommer til å gå i streik en stund, jeg må bare være lenge nok i den virkelige verden, hvor naturlig er minst like bra som plast. Anonymkode: 219c2...e72 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #83 Skrevet 1. august 2019 15 minutter siden, Nerine_ skrev: Er det noen her som har sagt at naturlige ikke kan være perfekte? Tja, når de ikke ligner på det som for de fleste her inne er perfekt, så er det jo naturlig å anta at de ikke er perfekte. Anonymkode: 219c2...e72 2
Nerine_ Skrevet 1. august 2019 #84 Skrevet 1. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal det være så viktig at kvinner er vakre. Det lurer jeg på. Slanke kvinner er vakre! Store kvinner er også vakre" Sier man. Vakre, pene, deilige. Hva er denne greia med at kvinner skal være så forbanna pene? Stakkars Damer, sier jeg! Anonymkode: d6e7a...3e9 Når alt kommer til alt er de fleste ut etter noen som er omgjengelige og snille. 3
Nerine_ Skrevet 1. august 2019 #85 Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tja, når de ikke ligner på det som for de fleste her inne er perfekt, så er det jo naturlig å anta at de ikke er perfekte. Anonymkode: 219c2...e72 Men som alt annet, så kommer alt til individuelle preferanser. Det finnes ikke en eneste ting som alle syns er perfekt. Og hvis du lar deg påvirke av alt som blir sagt på KG er det best å holde seg unna. Så lenge du er fornøyd er vel alt greit?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #86 Skrevet 1. august 2019 8 minutter siden, Nerine_ skrev: Når alt kommer til alt er de fleste ut etter noen som er omgjengelige og snille. Ja, det er når alt kommer til alt. Men hvorfor har da mennesker massive diskusjoner om kvinnekroppen spesielt, hvis det egentlig ikke er så viktig for dem. Er det fordi de kjeder seg? Anonymkode: d6e7a...3e9 4
Nerine_ Skrevet 1. august 2019 #87 Skrevet 1. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er når alt kommer til alt. Men hvorfor har da mennesker massive diskusjoner om kvinnekroppen spesielt, hvis det egentlig ikke er så viktig for dem. Er det fordi de kjeder seg? Anonymkode: d6e7a...3e9 Det er vel endel snakk om menns kropper også?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #88 Skrevet 1. august 2019 3 minutter siden, Nerine_ skrev: Det er vel endel snakk om menns kropper også? Det er et langt større fokus på kvinners kropper enn menns kropper i dette samfunnet, selv om ja, skjønnhetspresset for menn også er der og det er økende. Hvorfor snakker vi om dette hele tiden, hvorfor er det nakne folk overalt, spesielt kvinner, hvorfor er omtrent alle ofre i krimfilmer nakne, vakre og døde kvinner. Hvorfor dette hvis det finnes: Et når alt kommer til alt: *insert hyggeligere ting om menneskeheten her*. Hvorfor har ikke vi mennesker da mange flere diskusjoner om Det som faktisk betyr noe. Er det fordi det er preget av større ærlighet, intimitet og risiko? Jeg bare spør, hvorfor vi babler så mye om ting som egentlig ikke betyr mye for oss. Anonymkode: d6e7a...3e9 6
Trøndermann Skrevet 1. august 2019 #89 Skrevet 1. august 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Den harde sannhet 🤪 Anonymkode: 66180...d01 Åh, så nydelig 😍 4
Gjest Warrior Skrevet 1. august 2019 #90 Skrevet 1. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke være den eneste som syntes naturlige bryster med litt heng er jævlig sexy, mens silikon puppe rett og slett ser for fake ut da de er helt runde? Syntes bare jeg ser forksjell med engang Anonymkode: b6396...6e7 Hva så om noen ser runde og fake ut? Pupper vil alltid være fint å se på om de er runde, fake, heng, store, små. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Faen for en ekkel tråd. Angrer på at jeg gikk inn. Hade faen. Anonymkode: d6e7a...3e9 Hahaha men kommentere måtte du😋 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kommentarene her går på at silikonpuppene er perfekte. Mine ligner ikke på silikonpupper, så da er de med andre ord ikke perfekte. Dermed kommer jeg nå til å mistenke at en mann lyver om han sier min er perfekte. Det har jeg fått høre mange ganger før, men nå kan jeg ikke være sikker på at det stemmer. Menn foretrekker åpenbart fake, og mine kommer aldri til å bli fake. Anonymkode: 219c2...e72 Slapp nå av du da. Menn liker forskjellig.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #91 Skrevet 1. august 2019 Mine myke naturlige mamma/amme pupper som menn merkelig nok bare elsker å kose med, ingenting å være misfornøyd med da sånn jeg ser det!🥰😛 Syns virkelig vi kvinner burde verdsette oss selv mer enn bare utseende og puppe størrelse, og menn mer enn bare størrelsen på han der nede, på tide i det sykt kropps fikserte samfunnet vi lever i nå, det er ikke nødvendig å operere seg, ikke sikkert det gir så mye bedre selvtillit heller! Må bare si det.. Anonymkode: d421f...8ca 24
Egenskap Skrevet 1. august 2019 #92 Skrevet 1. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine myke naturlige mamma/amme pupper som menn merkelig nok bare elsker å kose med, ingenting å være misfornøyd med da sånn jeg ser det!🥰😛 Syns virkelig vi kvinner burde verdsette oss selv mer enn bare utseende og puppe størrelse, og menn mer enn bare størrelsen på han der nede, på tide i det sykt kropps fikserte samfunnet vi lever i nå, det er ikke nødvendig å operere seg, ikke sikkert det gir så mye bedre selvtillit heller! Må bare si det.. Anonymkode: d421f...8ca Fantastisk deilige. 2
Kallis92 Skrevet 1. august 2019 #93 Skrevet 1. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mine myke naturlige mamma/amme pupper som menn merkelig nok bare elsker å kose med, ingenting å være misfornøyd med da sånn jeg ser det!🥰😛 Syns virkelig vi kvinner burde verdsette oss selv mer enn bare utseende og puppe størrelse, og menn mer enn bare størrelsen på han der nede, på tide i det sykt kropps fikserte samfunnet vi lever i nå, det er ikke nødvendig å operere seg, ikke sikkert det gir så mye bedre selvtillit heller! Må bare si det.. Anonymkode: d421f...8ca Jeg elsker hvor stive nipplene dine er. Du ser så kåt og deilig ut ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #94 Skrevet 1. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommentarene her går på at silikonpuppene er perfekte. Mine ligner ikke på silikonpupper, så da er de med andre ord ikke perfekte. Dermed kommer jeg nå til å mistenke at en mann lyver om han sier min er perfekte. Det har jeg fått høre mange ganger før, men nå kan jeg ikke være sikker på at det stemmer. Menn foretrekker åpenbart fake, og mine kommer aldri til å bli fake. Anonymkode: 219c2...e72 Du kan da ikke ta hva folk sier på KG på alvor? Det er noe alle vet. Mange spesielle menn her inne, og de er ikke blant normalen heldigvis. Anonymkode: 1f2f5...59a 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #95 Skrevet 1. august 2019 5 minutter siden, Kallis92 said: Jeg elsker hvor stive nipplene dine er. Du ser så kåt og deilig ut ❤️ Takk!!😘 Ja er ofte kåt, helt riktig, tenner på både menn og kvinner, deilig, kvinnekroppen forøvrig er så fantastisk nydelig skapt bare!!♥️👌 Litt problematisk med så store nipples da de ofte blir steinharde og vises gjennom klærne, men ok..🤔😅 Anonymkode: d421f...8ca 5
artigmedsex Skrevet 1. august 2019 #96 Skrevet 1. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk!!😘 Ja er ofte kåt, helt riktig, tenner på både menn og kvinner, deilig, kvinnekroppen forøvrig er så fantastisk nydelig skapt bare!!♥️👌 Litt problematisk med så store nipples da de ofte blir steinharde og vises gjennom klærne, men ok..🤔😅 Anonymkode: d421f...8ca Ser ikke problemet😅 1
Kallis92 Skrevet 1. august 2019 #97 Skrevet 1. august 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk!!😘 Ja er ofte kåt, helt riktig, tenner på både menn og kvinner, deilig, kvinnekroppen forøvrig er så fantastisk nydelig skapt bare!!♥️👌 Litt problematisk med så store nipples da de ofte blir steinharde og vises gjennom klærne, men ok..🤔😅 Anonymkode: d421f...8ca Ah gud det høres så deilig ut. Mmm du høres gøy ut iallfall jeg liker det ^^. Du har veldig deilig kropp det skal jeg si ❤️ og bare hyggelig! Generelt åpent om kinks og slikt og all slags slik prat også Endret 1. august 2019 av Kallis92 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #98 Skrevet 1. august 2019 8 minutter siden, Kallis92 said: Ah gud det høres så deilig ut. Mmm du høres gøy ut iallfall jeg liker det ^^. Du har veldig deilig kropp det skal jeg si ❤️ og bare hyggelig! Generelt åpent om kinks og slikt og all slags slik prat også Ja vi er flere skjønner jeg!!😋🤤👍😍 Takk igjen..😘 Anonymkode: d421f...8ca 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 1. august 2019 #99 Skrevet 1. august 2019 (endret) . Endret 1. august 2019 av Sliten&kjørt52 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #100 Skrevet 1. august 2019 11 minutter siden, artigmedsex said: Ser ikke problemet😅 Litt kjipt når du er på jobb osv og plutselig får steinharde nipples så alle ser det!!😬 Har prøvd polstrede bh er, men til ingen nytte. Men kan jo ikke noe for det uansett!!🤔😅 Anonymkode: d421f...8ca
Anbefalte innlegg