Gå til innhold

Fram med puppene

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 31.7.2019 den 19.21, AnonymBruker skrev:

Herregud så vakre bryster og en fantastisk sexy kropp. Dette kunne en bare sittet og beundret i lang tid. Opphissende vakkert. Wow 

Anonymkode: 44043...748

De puppene får det til å se ut som det er en sexdukke

Anonymkode: 1a9d9...24f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg siterer meg selv:

Arabella

• Bronsemedlem
  •  
  • Arabella
  • Medlem
  • 15 677 30 225
  • Kjønn: Kvinne

Dette bildet la jeg ut igår og fikk flere stygge tilbakemeldinger på. Jeg vet at mange rett og slett har lagt meg for hat, men de skiller ikke mellom meninger og person. En skrev at hun hadde sett mange slike gamle pupper i damegarderoben, at jeg var sikkert over 65 år, og hadde "pensjonistpupper". Det var mye stygt. Innleggene ble slettet.

Jeg la inn dette bildet for noen år siden i tråden "Flash en kroppsdel" (ser likedan ut idag) for å berolige unge jenter om at man ikke nødvendigvis får deformerte og "ødelagte" bryster etterhvert som man blir eldre. Mine er altså naturlige.

image.png.531fc13a86d38ed122e0d5e1a6c5ae66.png

Jeg har ingen komplekser for kroppen min, men disse innleggene jeg viser til, forteller meg at det er mange ondskapsfulle mennesker her.

• Liker 8
Skrevet

Fantastisk Arabella. :) 

Skrevet
15 minutter siden, Egenskap skrev:

Fantastisk Arabella. :) 

Takk! :)

Skrevet

201911081655.jpg

Anonymkode: f1d83...72c

• Liker 17
Skrevet
På 5.8.2019 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Ja... her ser dere altså de ikke fullt så faste brystene til ei godt oppi 40 åra med 3 barn. Har alltid hatt små (meget små) bryster, og vurdert silikon fra jeg var rundt 20 år gammel. Har fortsatt ikke gjort det da (redd for komplikasjoner). Er ikke snakk om mye silikon eventuelt, bare fylle de opp litt 😁

20190805_163354.jpg

Anonymkode: 5d4af...210

Du har gjort et helt riktig valg. Null grunn for deg å ta silikon.

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, jabx skrev:

Du har gjort et helt riktig valg. Null grunn for deg å ta silikon.

Vi har kranglet mye vi jabx, men her støtter jeg deg 100%   :)  

Skrevet
52 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg siterer meg selv:

Arabella

• Bronsemedlem
  •  
  • Arabella
  • Medlem
  • 15 677 30 225

Dette bildet la jeg ut igår og fikk flere stygge tilbakemeldinger på. Jeg vet at mange rett og slett har lagt meg for hat, men de skiller ikke mellom meninger og person. En skrev at hun hadde sett mange slike gamle pupper i damegarderoben, at jeg var sikkert over 65 år, og hadde "pensjonistpupper". Det var mye stygt. Innleggene ble slettet.

Jeg la inn dette bildet for noen år siden i tråden "Flash en kroppsdel" (ser likedan ut idag) for å berolige unge jenter om at man ikke nødvendigvis får deformerte og "ødelagte" bryster etterhvert som man blir eldre. Mine er altså naturlige.

Jeg har ingen komplekser for kroppen min, men disse innleggene jeg viser til, forteller meg at det er mange ondskapsfulle mennesker her.

Hva er din alder da? Kan ikke se noe galt med bildet, men det var veldig lite. :) 

Anonymkode: d9b99...b0c

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg siterer meg selv:

Arabella

• Bronsemedlem
  •  
  • Arabella
  • Medlem
  • 15 677 30 225

Du ser jo fin ut du. Vet ikke hvorfor noen vil kalle dette ille. Formene er ganske pene ❤️

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for et ærlig svar! Det bekrefter min oppfatning av de fleste menn.

Anonymkode: b07dd...6f7

De FLESTE menn? Ja da er jeg unntaket. Det skal være NATURLIGT. Visst, helt ok at de som har følt et behov av et løft eller stappe inn 1000CC gjør det men selv vil jeg ha nown som har naturlige

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er din alder da? Kan ikke se noe galt med bildet, men det var veldig lite. :) 

Anonymkode: d9b99...b0c

Min alder er uvesentlig. Jeg vet ikke hvordan jeg får til å forstørre bilder.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

Jeg siterer meg selv:

Arabella

• Bronsemedlem
  •  
  • Arabella
  • Medlem
  • 15 677 30 225

De som skriver sånt har komplekser og er sjalu. Drit i dem, du ser fin ut ☺️ 

Anonymkode: 3a565...7b1

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

20190811_133806.jpg

Anonymkode: fd7f1...b6c

Trådens fineste pupper! flotte piercinger 😍

Anonymkode: 19204...e6b

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, bloody said:

De FLESTE menn? Ja da er jeg unntaket. Det skal være NATURLIGT. Visst, helt ok at de som har følt et behov av et løft eller stappe inn 1000CC gjør det men selv vil jeg ha nown som har naturlige

Helt enig!!

Plast pupper blir aldri det samme som ekte vare..ikke i nærheten av engang..!

Anonymkode: d421f...8ca

• Liker 5
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Inspirert av denne tråden legger jeg ut et timesferskt bilde jeg og..trodde ikke jeg kom til å gjøre det men... Passert 30, to barn. Tok silikon for snart 4 år siden og forandringen ble enorm fra å ha det som så ut som to bittesmå tomme poser 😟

img_7659.jpg

Anonymkode: f5e6c...315

Har du nærmere en halv kg silikon i hver pupp?!

Veltrent kropp forøvrig, så tipper du legger veldig mye av selvtilliten din i utseendet, i likhet med mange av oss andre kvinner, cred!!

Anonymkode: d421f...8ca

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, Arabella said:

Min alder er uvesentlig. Jeg vet ikke hvordan jeg får til å forstørre bilder.

Du må ta nye bilder. Forstørrer du det der så blir det dårlig kvalitet.

Veldig fine og setter pris på ny verjson :)

• Liker 2
Skrevet

Runde store bryster, det er klimaks. :)

Anonymkode: f107b...ea6

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådens fineste pupper! flotte piercinger 😍

Anonymkode: 19204...e6b

Tusen takk! 😍 

Anonymkode: fd7f1...b6c

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at jeg har silikon? 🤔

Anonymkode: b7929...930

"Må gjenta meg selv, Good is a genious og dette er rått parti i konkurranse med kosmetiske kirurger"

Nei da misforsto du nok, jeg prøver å si at dine naturlige pupper slår ethvert forsøk fra en kirurg på å skape noe like vakkert 🙂

Anonymkode: ae4f9...f91

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...