AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #442 Skrevet 11. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 5f92e...03f Jeg er hetero kvinne, skal snart ha brystreduksjon og blitt bedt om å ta med bilder av hva jeg ønsker meg. Jeg skal selvsagt ikke ta med bildet ditt men dette er tilnærmet det jeg ønsker meg. Du er utrolig flott. Heldige du 🥰 Anonymkode: 64b23...7a3 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #443 Skrevet 11. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er hetero kvinne, skal snart ha brystreduksjon og blitt bedt om å ta med bilder av hva jeg ønsker meg. Jeg skal selvsagt ikke ta med bildet ditt men dette er tilnærmet det jeg ønsker meg. Du er utrolig flott. Heldige du 🥰 Anonymkode: 64b23...7a3 Bare husk at puppene som oftest vokser etter ei stund igjen.... har selv tatt reduksjon, var storfornøyd med min nye størrelse før de este ut igjen. Ønsker meg små mere bryster da;) Ligger forøvrig bilde av mine tidligere i tråden her med trøye over;) Anonymkode: a151f...c4e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #444 Skrevet 11. august 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er hetero kvinne, skal snart ha brystreduksjon og blitt bedt om å ta med bilder av hva jeg ønsker meg. Jeg skal selvsagt ikke ta med bildet ditt men dette er tilnærmet det jeg ønsker meg. Du er utrolig flott. Heldige du 🥰 Anonymkode: 64b23...7a3 Wææ, tuller du?😅 Du skal få lov til å bruke bildet visst du vil det😬 Tusen takk🥰 Bygger min lave selvtillit🙄 Anonymkode: 5f92e...03f 3
smalls Skrevet 11. august 2019 #445 Skrevet 11. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av denne tråden legger jeg ut et timesferskt bilde jeg og..trodde ikke jeg kom til å gjøre det men... Passert 30, to barn. Tok silikon for snart 4 år siden og forandringen ble enorm fra å ha det som så ut som to bittesmå tomme poser 😟 Anonymkode: f5e6c...315 Fine. Kan jeg spørre hvor mye du har i hver pupp? Jeg har 350 ml 🙂
Kallis92 Skrevet 11. august 2019 #446 Skrevet 11. august 2019 2 timer siden, Kvelertak skrev: Må bare kommentere noe jeg har lagt merke til i tråden. Først og fremst. Dere som legger ut er modige og mye vakkert å se på både ekte og silikon. Dere fortjener å vite hvor sexy dere er, men så ser jeg enkelte menn her inne skriver som om de aldri har sett pupper før, aldri fått tatt på noen, og aldri får knulle. Da mener jeg de som skriver hva de ville gjort med puppene og kvinnen og mye seksuelt til kvinnene som legger ut. Altså skjerp dere! Respekter kvinner og ikke se på de som leketøyet deres. Ja det er lett å bli kåt av denne tråden, men går vel an å vise respekt for det? Ikke oppføre seg som en desperat fyr som er gal etter å få pule, prøve å få mer bilde av damene, skrive fantasiene om hva dere vil gjøre med de, som om dere håper det skal ende i sex eller få sende dickpics til de. RESPEKT folkens! Ikke for å være frekk mot noen men det går an å oppføre seg fint mot kvinner og ikke som en desperat fyr Men menn og kvinner er hverandres leketøy : I Tror det er kulturkonflikt. Så lenge man ikke er frekk bare eller respekterer at et nei er et nei. Kanskje det blir for mye å si hvor mye man har lyst på noen som er litt vel for mye. Men jeg forstår ikke hvorfor det er en synd å være kåt lekete med hverandre. Tror det er puritaner mentalitet hos folk flest her i landet som er grunnen til det. Også jeg fikk White Knight følelsen av denne. Men er enig. De som viser pupper er sykt digge folk. Eller folk som generelt gjør det innenfor åpenhet synes jeg er kjekt ^^. Utenom det så lenge man er grei i virkeligheten og ellers så går det fint ❤️ 1
Gjeddde Skrevet 11. august 2019 #447 Skrevet 11. august 2019 2 minutter siden, smalls skrev: Fine. Kan jeg spørre hvor mye du har i hver pupp? Jeg har 350 ml 🙂 Huff slike bilder dagen derpå tar livet av oss gutta med næringsvett 🤪😇😉
Gjeddde Skrevet 11. august 2019 #448 Skrevet 11. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: fd7f1...b6c Innboks som hadde vært gøy 😂😉😇 1
Gjest Warrior Skrevet 11. august 2019 #449 Skrevet 11. august 2019 (endret) 22 minutter siden, Kallis92 skrev: Men menn og kvinner er hverandres leketøy : I Tror det er kulturkonflikt. Så lenge man ikke er frekk bare eller respekterer at et nei er et nei. Kanskje det blir for mye å si hvor mye man har lyst på noen som er litt vel for mye. Men jeg forstår ikke hvorfor det er en synd å være kåt lekete med hverandre. Tror det er puritaner mentalitet hos folk flest her i landet som er grunnen til det. Også jeg fikk White Knight følelsen av denne. Men er enig. De som viser pupper er sykt digge folk. Eller folk som generelt gjør det innenfor åpenhet synes jeg er kjekt ^^. Utenom det så lenge man er grei i virkeligheten og ellers så går det fint ❤️ Hverandres leketøy under sex og kos ja. Det er ikke synd å være kåt og leken. I så fall synder vi alle hele tiden😂. Det er fullt lovlig og flørte med hverandre, men enkelte i denne tråden virker veldig desperat og går litt for langt synes jeg. Vi må ikke glemme respekten for hverandre. Kvinner er mennesker de også. Ikke automatisk leketøy for desperate menn. Endret 11. august 2019 av Kvelertak
Kallis92 Skrevet 11. august 2019 #450 Skrevet 11. august 2019 (endret) 4 minutter siden, Kvelertak skrev: Hverandres leketøy under sex og kos ja. Det er ikke synd å være kåt og leken. I så fall synder vi alle hele tiden😂. Det er fullt lovlig og flørte med hverandre, men enkelte i denne tråden virker veldig desperat og går litt for langt synes jeg. Vi må ikke glemme respekten for hverandre. Kvinner er mennesker. Ikke automatisk leketøy for desperate menn. Jeg bare mener det er litt dobbel standard at man kan behandle menn på en måte men ikke kvinner. Men gjensidig respekt er viktig. Tror bare flest menn liker kvinner som er veldig lekne.. nå er jeg ikke spokesperson for alle men X) tenker generelt. Men innenfor å være som hyener... det kan jeg se på som litt for mye det kan jeg såpass se på som litt ille. Men jeg er ikke jente så jeg kan ikke beregne hvor langt grensen går. Jeg forståd selv at jeg skrev litt for mye og det angrer jeg litt på men for eksempel. Hvis jeg skriver ❤️ ❤️ , så kan det kanskje være greit. Men hvis jeg skriver "noe positivt om kroppsdelen på en kåt måte" det kan jeg kanskje forstå vil ikke funke for de, selv om det ikke er gjort for å ydmyke de direkte. Men jeg kan kanskje se at det blir litt for innpå, men så er kvinners kåthet litt mer.. begrenset til hva som funker X) igjen jeg går i sirkler. Men jeg bare prøver å forstå litt. Så beklager om jeg er treg. Er enig i at om en sier nei så er det nei. Det er jeg iallfall enig i. Og setter veldig pris på de som deler, de er fantastiske ❤️ (unnskyld for at jeg skrev White Knight. .. var kanskje litt upassendes her. Men setter pris på oppmerksomheten ^^) Endret 11. august 2019 av Kallis92
Katten.2.0 Skrevet 11. august 2019 #451 Skrevet 11. august 2019 2 minutter siden, Kallis92 said: *snip* Jeg tror @Kvelertak mener de som skriver tilnærmet erotiske noveller om hva de ville gjort med de som legger ut bilder her. 5
smalls Skrevet 11. august 2019 #452 Skrevet 11. august 2019 43 minutter siden, Gjeddde skrev: Huff slike bilder dagen derpå tar livet av oss gutta med næringsvett 🤪😇😉 Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #453 Skrevet 11. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Må gjenta meg selv, Good is a genious og dette er rått parti i konkurranse med kosmetiske kirurger 🙂 Anonymkode: ae4f9...f91 Mener du at jeg har silikon? 🤔 Anonymkode: b7929...930
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #454 Skrevet 11. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette silikon egentlig? De er fine, altså 😊 Anonymkode: 3a565...7b1 Nei, det er det ikke. Hilsen eieren 😅 Anonymkode: b7929...930
smalls Skrevet 11. august 2019 #455 Skrevet 11. august 2019 41 minutter siden, Kallis92 skrev: Ah uff. Dere må være stolte av det dere er ^^. Altså.. spis sunt, gjør det dere liker best. Pupper er pene, folk som er pirkete tuller sikkert. Ikke tenk på det, bare vær glad som du er Jeg har ikke problemer og elsker silikonpuppene mine 😊 Blir bare matt av slike kommentarer. Jeg har hatt silikon i 10 år og aldri fått klage 2
smalls Skrevet 11. august 2019 #456 Skrevet 11. august 2019 27 minutter siden, Kvelertak skrev: Hverandres leketøy under sex og kos ja. Det er ikke synd å være kåt og leken. I så fall synder vi alle hele tiden😂. Det er fullt lovlig og flørte med hverandre, men enkelte i denne tråden virker veldig desperat og går litt for langt synes jeg. Vi må ikke glemme respekten for hverandre. Kvinner er mennesker de også. Ikke automatisk leketøy for desperate menn. Helt enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #457 Skrevet 11. august 2019 Store runde bryst, helt fantastiske! Anonymkode: f107b...ea6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #458 Skrevet 11. august 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det ikke. Hilsen eieren 😅 Anonymkode: b7929...930 Ok, da er du heldig 😄 Anonymkode: 3a565...7b1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #459 Skrevet 11. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, da er du heldig 😄 Anonymkode: 3a565...7b1 Ja. Noe skal man være heldig med på kroppen 😄 Liker ikke så mye av det andre Anonymkode: b7929...930
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #460 Skrevet 11. august 2019 Liker når damene elsker sine store og runde bryster, og at de får god respons og blir beundret. Anonymkode: f107b...ea6 1
Anbefalte innlegg