Gå til innhold

Elisabeth Norheim aka Liz Nor


bonsaijenta

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, godfisk skrev:

Men hun la det ut på fb omtrent samtidig, om ikke før, at PST informerte departementsråden i Justisdep, Heidi Heggenes, om at samboeren hans var siktet. Sånt vet vel de færreste i kulturlivet? Jeg tenker PST ville vært ganske hemmelighetsfulle frem til pressekonferansen, tror ikke du?

Man får vite MYE med å kjenne de rette menneskene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, NameDisplayed skrev:

Okei, det vet jeg ikke hvordan hun fikk til. Trodde egentlig det kom fra miljøet rundt Black Box, at de visste politiet kom til å slå til før eller senere.

Ja, enkelte i det miljøet hadde nok en klar mistanke om hva som hadde foregått, men jeg stusser over at hun var så presis i forutsigelsene sine.

Hun har også ved et par andre anledninger gått ut med opplysninger som jeg har lurt på om det går an at hun bare har hørt om via rykter, eller om hun kjenner noen som er bedre informert enn de beste ryktemakerne jeg kjenner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Synes hun ofte er for svart/hvitt og veldig bastant, men det hun skriver om rødt er en sak som bør bli allmenn kjent og er en skam for partiet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Justlooking skrev (På 18.8.2019 den 23.12):

Synes hun ofte er for svart/hvitt og veldig bastant, men det hun skriver om rødt er en sak som bør bli allmenn kjent og er en skam for partiet. 

Tenderer til å være ufin i debatter. Ingen jeg hadde ansatt eller villet omgås. 
 

Ser det er flere som nevner at hun kunngjorde mistanken mot Laila B. før media gjorde det. 
«Alle» i pressekretser stilte spørsmål ved om fru Wara var innblandet, lenge før det kom i media. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...