Gå til innhold

Elisabeth Norheim aka Liz Nor


bonsaijenta

Anbefalte innlegg

Er det flere som følger henne på Facebook og ler seg skakk over hennes daglige utfordringer med utenlandske turister? 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Paradisio skrev:

Jeg gjør. Digger henne!

Ja! Hun er bare så herlig!

Gleder meg til neste oppdatering fra volleballkampen😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg følger henne. Hun er ofte godt og raskt informert når det skjer noe, og jeg er et nysgjerrig vesen :icon_lol:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, vintage skrev:

Ja, jeg følger henne. Hun er ofte godt og raskt informert når det skjer noe, og jeg er et nysgjerrig vesen :icon_lol:

Enig😂 

Det har sine fordeler å følge henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. 

Sol, admin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere fått avsmak for henne på grunn av at hun har kommet med grove angrep på andre og oppført seg svært dårlig. Oppfører hun seg fortsatt veldig dårlig mot andre?

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk avsmak for henne for flere år siden... var noe oppførsel der som hørte hjemme i bhg mener jeg å huske.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, marthes skrev:

Fikk avsmak for henne for flere år siden... var noe oppførsel der som hørte hjemme i bhg mener jeg å huske.

Jeg likte henne ikke som blogger for nettavisen og jeg har faktisk blokkert henne på Facebook tidligere. Heldigvis forandrer folk seg også. 

Jeg har uansett et langt bedre inntrykk av henne nå enn tidligere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte henne på FB for noen år siden. Syntes hun hadde noen betraktninger som var gode, men så kom hun med helt ræva synspunkt en periode og jeg blokka henne. Håper hun har skjerpa seg big time siden da.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har blitt litt bedre nå som hun har valgt å lage humor ut av turister på Facebooksiden, fremfor å henge ut folk og komme med grove personkarakteristikker og hets som hun gjorde for noen år tilbake. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Louiah skrev:

Hun har blitt litt bedre nå som hun har valgt å lage humor ut av turister på Facebooksiden, fremfor å henge ut folk og komme med grove personkarakteristikker og hets som hun gjorde for noen år tilbake. 

Hva feiler deg når du med viten og vilje vil "gjøre karriere" og bli kjent for å gjøre narr av og snakke nedsettende om andre mennesker på en offentlig facebook profil? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som gjør at jeg følger henne, er at hun ofte kommer med nyheter før de kommer ut i media. Hvordan visste hun f.eks at samboeren til Wara var siktet, og gikk ut med det flere timer før PSTs pressekonferanse?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NameDisplayed
5 minutter siden, godfisk said:

Det som gjør at jeg følger henne, er at hun ofte kommer med nyheter før de kommer ut i media. Hvordan visste hun f.eks at samboeren til Wara var siktet, og gikk ut med det flere timer før PSTs pressekonferanse?

Dama er well-connected i kulturlivet. Ikke nødvendigvis godt likt, men stor bekjentskapskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, NameDisplayed skrev:

Dama er well-connected i kulturlivet. Ikke nødvendigvis godt likt, men stor bekjentskapskrets.

Men hun la det ut på fb omtrent samtidig, om ikke før, at PST informerte departementsråden i Justisdep, Heidi Heggenes, om at samboeren hans var siktet. Sånt vet vel de færreste i kulturlivet? Jeg tenker PST ville vært ganske hemmelighetsfulle frem til pressekonferansen, tror ikke du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NameDisplayed
Just now, godfisk said:

Men hun la det ut på fb omtrent samtidig, om ikke før, at PST informerte departementsråden i Justisdep, Heidi Heggenes, om at samboeren hans var siktet. Sånt vet vel de færreste i kulturlivet? Jeg tenker PST ville vært ganske hemmelighetsfulle frem til pressekonferansen, tror ikke du?

Okei, det vet jeg ikke hvordan hun fikk til. Trodde egentlig det kom fra miljøet rundt Black Box, at de visste politiet kom til å slå til før eller senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...