Gjest Violetta Skrevet 12. mai 2005 #41 Skrevet 12. mai 2005 neida, jeg hisset meg ikke opp i det hele tatt, jeg reagerte på det du sa. det er ikke det samme. jeg oppfattet det som rettet til meg fordi du siterte meg og svarte med akkurat det. for meg virket det som du like godt kunne pekt på meg. og jeg mener faktisk ikke det er greit at de ødelegger fullt brukbare ting, har aldri ment det heller. Jeg beklager om du følte deg truffet, det var ikke ment til deg personlig.
aline Skrevet 12. mai 2005 #42 Skrevet 12. mai 2005 følte meg ikke truffet, følte meg feilaktig beskyldt for å mene noe jeg aldri har ment.
Gjest Splitter Pine Skrevet 13. mai 2005 #43 Skrevet 13. mai 2005 hmm..... det jeg ikke liker med den Norske versjonen er at de bruker 10 dager for å "pusse opp" et hus, når de i den amerikanske versjonen bruker 7 dager på samme jobben og river hele huset og bygger fra scratch i tillegg! Må si jeg ble skuffet da jeg så første episode!
Annie Skrevet 13. mai 2005 #44 Skrevet 13. mai 2005 hmm..... det jeg ikke liker med den Norske versjonen er at de bruker 10 dager for å "pusse opp" et hus' date= når de i den amerikanske versjonen bruker 7 dager på samme jobben og river hele huset og bygger fra scratch i tillegg! Må si jeg ble skuffet da jeg så første episode! Mye rart man klarer å bli skuffet over.. :o
Gjest Splitter Pine Skrevet 13. mai 2005 #45 Skrevet 13. mai 2005 ja.... men så ble jeg jo det.... har ikke noe i mot at de hjelper andre på den måten, tvert i mot ganske flott det. men hva med å hjelpe familier som bor i falleferdige hus og ikke de som allerede har "fine" hus?
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2005 #46 Skrevet 13. mai 2005 Jeg skulle ønske de kunne hjelpe folk som ikke nødvendigvis har en tåredryppende historie eller små barn jeg da... Det finnes mange mennesker i dette landes som kunne fortjent en så flott overraskelse. Jeg er selvfølgelig for at det bør være mennesker som trenger det, men det er tydelig at det ikke alltid har noe med økonomien til familien å gjøre og da synes jeg de også kan velge ut familier uten små barn. Jeg vet om mange voksne med voksne barn som virkelig kunne trengt og fortjent besøk av ekstrem oppussing. Pam
Gjest aerlig Skrevet 14. mai 2005 #47 Skrevet 14. mai 2005 Jeg skulle ønske de kunne hjelpe folk som ikke nødvendigvis har en tåredryppende historie eller små barn jeg da... Det finnes mange mennesker i dette landes som kunne fortjent en så flott overraskelse. Jeg er selvfølgelig for at det bør være mennesker som trenger det, men det er tydelig at det ikke alltid har noe med økonomien til familien å gjøre og da synes jeg de også kan velge ut familier uten små barn. Jeg vet om mange voksne med voksne barn som virkelig kunne trengt og fortjent besøk av ekstrem oppussing. Pam Syns de har vært veldig flinke til å plukke ut familier med barn og med en sterk bakgrunn. Det er mange som "fortjener" en oppussing, men det bør ikke nødvendigvis bli bra TV av det. Det siste er det viktigste kriteriet. TV3 er ikke noe sosialkontor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå