Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Offiser
Skrevet

Jeg synes det virker som et planleggingsproblem, det går faktisk an å avtale med Fretex på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes det virker som et planleggingsproblem' date=' det går faktisk an å avtale med Fretex på forhånd. [/quote']

men nå har de jo svart både deg og V at de faktisk HAR prøvd å få istand en avtale med Fretex, men at Fretex svarer nei pga kapasitetsproblemer + det at det må ut såpass fort når det først skjer.

er det TV3's feil at Fretex ikke tar imot? de kan vel ikke tvinge dem?

Gjest Anonymous
Skrevet

:Nikke: :enig_animasjon: :klappe:

Tenkte å svare Tante Fiolett det samme.

Gjest Violetta
Skrevet

Nei selvsagt er det ikke tv3 sin feil, men så kommer det an på om de spør samme dagen og forventer at Fretex skal stille på flekken. Ikke vet jeg.

Jeg synes uansett at det hadde vært et bedre program dersom de hadde opplyst at de ga bort eller i hvert fall prøvde å gi bort tingene, i stedet for å bruke knusing av "nye" ting som underholdning.

Skrevet

Jeg synes uansett at det hadde vært et bedre program dersom de hadde opplyst at de ga bort eller i hvert fall prøvde å gi bort tingene

Deg om det! For de fleste er vel dette en smule uinteressant, skjønner godt at det ikke brukes verdifull tv-tid på det.

Og når det er sagt, så var det da et skremmende dårlig formulert svar fra TV3 sin side. "dette må hentes relativt på dagen....???"

Philippa, litt gretten i dag... :wink::ler:

Gjest loppis
Skrevet

Kunne jo gitt bort til loppis i steden, da! Det er sikkert ikke umulig å spore opp en med såpass lokalkjennskap at man kunne finne en kontaktperson til et kommende loppemarked. Mistenker at Asgeir og co ikke bryr seg, jeg.

Skrevet

Nå er det vel strengt ikke Asgeir & co sin jobb å bry seg heller da, han er jo bare programleder her...

Gjest Violetta
Skrevet
Nå er det vel strengt ikke Asgeir & co sin jobb å bry seg heller da' date=' han er jo bare programleder her...[/quote']

Ikke Asgeir kanskje, men "&co" kunne gjort det... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Slutt og mas med dette nå. Programserien er kjempebra!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er et veldig bra program! Men er det bare meg, eller gjør designerteamet seg litt til? At de skal være så kule og.. ja, de minner meg litt om homsepatruljen slik de svinser rundt når de er i f.eks butikker.

Skrevet
Nei selvsagt er det ikke tv3 sin feil, men så kommer det an på om de spør samme dagen og forventer at Fretex skal stille på flekken. Ikke vet jeg.

Jeg synes uansett at det hadde vært et bedre program dersom de hadde opplyst at de ga bort eller i hvert fall prøvde å gi bort tingene, i stedet for å bruke knusing av "nye" ting som underholdning.

hva skulle de sagt da da synes du?

"vi opplyser alle om at vi har forsøkt å få en avtale med fretex, men der har sagt nei"....

tråkke på fretex for å gi oss informasjon som igrunnen ikke hadde vært skrekkelig interessant.

Gjest Violetta
Skrevet

hva skulle de sagt da da synes du?

"vi opplyser alle om at vi har forsøkt å få en avtale med fretex, men der har sagt nei"....

tråkke på fretex for å gi oss informasjon som igrunnen ikke hadde vært skrekkelig interessant.

Siden de svarer at de faktisk har gitt bort en del, kunne de nevnt det. De har så mye reklame i programmet, hvorfor ikke for Fretex?

Skrevet

de sier at de har gitt bort endel til fretex?

men likevel, dersom fretex ønsker god reklame, så kan de jo samarbeide eller ihvertfall prøve. det virker på mailene som om det ikke har vært ønskelig fra fretex sin side.

hvorfor reklamere for noen som ikke vil være med?

Gjest Violetta
Skrevet
de sier at de har gitt bort endel til fretex?

men likevel, dersom fretex ønsker god reklame, så kan de jo samarbeide eller ihvertfall prøve. det virker på mailene som om det ikke har vært ønskelig fra fretex sin side.

hvorfor reklamere for noen som ikke vil være med?

OK, jeg noterer meg at enkelte mener at det er helt ok å knuse fullt brukbare ting for underholdningens skyld. Dem om det, de har full rett til å mene hva de vil.

Jeg er ikke enig, men det trenger jeg jo heller ikke å være.

Det er egentlig helt uvesentlig hvem de eventuelt skulle gi tingene til. Jeg liker bare ikke å tenke på at fullt brukbare møbler blir knust til pinneved. Så slik er jeg.

Synes uansett programmet er veldig bra!

Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om hva dem gjør med di gamle møbblene jeg da... :roll:

Har ikke TV3, men jeg så på søndagens program hjemme hos mamma!!!! Altså, tenk bare på hve dem gjør for folk i steden for... Jeg og mamma ble helt på gråten da vi så på søndagens program. :(

En familie på 4, men 2 adopterte barn, og en kreftsyk ektemann/pappa... Det rørte meg skikkelig, da han kom opp trappa, og tok tårene til seg!! :(

Tenk der hadde han begynt og pusse opp, men så måtte han på sykehuset!!!! Og det han var mest lei seg for, var at datteren ikke hadde fått ett fint sove/lekerom...

Men så kommer Asgeir og fikser opp!!

Det er ikke alle som har en slik mulighet, men di som får den er utrolig heldige!!!!!!

Bare det og glede andre med nytt hus & innventar, er for meg kjempe Hyggelig og se.... Enn noen møbler som blir revet i stykker.... Det bekymrer ikke meg altså... :kul:

Skrevet
OK, jeg noterer meg at enkelte mener at det er helt ok å knuse fullt brukbare ting for underholdningens skyld. ...!

unnskyld meg Tante Fiolett, kan du sitere hvor jeg har skrevet at jeg synes det er helt ok å knuse fullt brukbare ting for underholdningen????

jeg spør deg igjen jeg da, skal de tvinge dem på folk mener du? eller hva MENER du de skal gjøre med dem, ettersom DE har prøvd allerede og antagelig har gjort mer for å få til dette en det du har?

de har også skrevet at det meste faktisk tas vare på og brukes men at noe blir ødelagt, DET synes jeg er helt greit, fordi jeg liker programmet.

Gjest Violetta
Skrevet

unnskyld meg Tante Fiolett, kan du sitere hvor jeg har skrevet at jeg synes det er helt ok å knuse fullt brukbare ting for underholdningen????

jeg spør deg igjen jeg da, skal de tvinge dem på folk mener du? eller hva MENER du de skal gjøre med dem, ettersom DE har prøvd allerede og antagelig har gjort mer for å få til dette en det du har?

de har også skrevet at det meste faktisk tas vare på og brukes men at noe blir ødelagt, DET synes jeg er helt greit, fordi jeg liker programmet.

Det var da voldsomt som du hisser deg opp da! Jeg mener det jeg har sagt. Ferdig med det. Det finnes mange alternativer til å gi bort brukbare møbler, om man bare legger bittelitt tid i det.

Aline: Jeg har ikke sagt at du har sagt noe som helst. Jeg skrev nemlig "enkelte".

Skrevet

Om TV3 tar vare på det meste og bare knuser noen få møbler; jeg synes uansett det er forkastelig å ødelegge fullt brukbare ting. Prinsippet er det samme om det er bare én pen ting som ødelegges eller om det er alt. På tv signaliseres det "knus og kast alt". På meg virker det bare tankeløst og dumt.

Honnør til TV3 som har forsøkt å gi vekk tingene. Jeg håper inderlig dem som har eid tingene fra før også har vett nok til å forsøke å gi dem vekk eller kanskje få solgt dem.

Ellers må jeg jo si at programmet er tiltalende i profilen, men denne ødelands-mentaliteten er ikke helt i tiden mhp ivaretakelse av miljø og gjenbruk av ressurser. Jeg synes det er virkelig synd og litt korttenkt hvis noen mener at spørsmålet om hvor det blir av møblene er uvesentlig.

Skrevet
Det var da voldsomt som du hisser deg opp da! Jeg mener det jeg har sagt. Ferdig med det. Det finnes mange alternativer til å gi bort brukbare møbler, om man bare legger bittelitt tid i det.

Aline: Jeg har ikke sagt at du har sagt noe som helst. Jeg skrev nemlig "enkelte".

neida, jeg hisset meg ikke opp i det hele tatt, jeg reagerte på det du sa. det er ikke det samme.

jeg oppfattet det som rettet til meg fordi du siterte meg og svarte med akkurat det. for meg virket det som du like godt kunne pekt på meg.

og jeg mener faktisk ikke det er greit at de ødelegger fullt brukbare ting, har aldri ment det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...