Gå til innhold

Den store fetish tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker å ligge i soveposer og sette partneren fast i soveposer. Gjerne en utpå den andre.

Anonymkode: 70b71...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.7.2019 den 1.59, AnonymBruker skrev:

Fetisj for fedme. Elsker store overvektige kvinner. Yngre og tyngre.

Anonymkode: 102e8...16e

Hvorfor blir du tiltrukket av digre damer? Jeg er nysgjerrig. De fleste menn vil ha slanke damer.... 

Anonymkode: e9944...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små asiatiske ungjenter i cosplay eller skoleuniform. Så søte og uskyldige som mulig!

Anonymkode: a20fd...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Sjekke instagram og finne damer en kjenner - kanskje har de pyntet seg med strømper osv - deilig å runke til - når de smiler til kamera tenker jeg at de ser meg runke

Anonymkode: cd836...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.7.2019 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Fetish for å ha ansiktet til mannen i rumpa

Anonymkode: b2dc0...d51

 

På 28.7.2019 den 18.56, AnonymBruker skrev:

Analsex, analsex og atter analsex. Kunne fint levd på bare det.

Anonymkode: 0176d...5fb

Dette er ikke noen fetish

Anonymkode: ba50a...373

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte å lukte på stoffputa der nabodama hadde sittet, den var enda varm og ble som fort kåt fordi det luktet så godt. Og jeg  luktet på trusene hennes på klesnora... og selv om det luktet Biotex ble jeg kåt. Er det normalt i ung alder å ha den fetishen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Fetish for å ha ansiktet til mannen i rumpa

Anonymkode: b2dc0...d51

Det er undervurdert å ha ansiktet i en damerumpe, det er så digg at jeg kunne gått med en damerumpe på ansiktet 24/7 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 18.48, AnonymBruker skrev:

Liker tanken på at jeg tisser på han! Men vet ikke om han syntes det er noe attraktiv🤔 er jo til tross alt tiss 

Anonymkode: b2dc0...d51

Mannen/partneren din er verdens heldigste person uten å vite om det! Dette må du jo foreslå for han, jeg hadde blitt lei meg om jeg fikk vite at dama drømte om å tisse på meg uten å si noe.... Nå er tråden noen måneder gammel så jeg håper du har kommet på bedre tanker og meldt dine ønsker for han... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. jeg tenner noe helt vilt på når mannen har måttet tisse veldig lenge, slik at han blir desperat.. og så bare elsker jeg at han tisser på meg, synes dette er SÅ hot. Da er jeg all HIS med en gang, for å si det slik. Dette foregår i dusjen da, så det slipper å bli så mye styr:)

Anonymkode: cf843...6f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner på fedme. I utgangspunktet liker jeg kun overvektige kvinner, men da skal de være godt overvektige. Så tenner det meg skikkelig om de går opp i vekt, spiser mye og er late. Jeg vet det høres sykt ut, men jeg har vært slik siden tenårene. Jeg er spesielt tent på store mager og dobbelthaker, hengepupper og brede hofter. Om de spiser ekstra mye, og går raskt opp, så  er det noe også jeg synes er utrolig tennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2019 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Sokker, helst hvite. Hvite Adidas og Nike sokker gjør meg kåt på flekken. 

Anonymkode: b5eeb...63a

Ahh, meg også! Spesielt adidas.

Anonymkode: 086ad...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en fetisj på at menn gråter. Tror det har noe med følelsen jeg får når jeg trøsten dem og de er sårbare 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare elsker det når kjæresten (DD) har bundet meg, gaget meg og er små slem, tvinger XXXX sin langt nedi halsen min, stritter jeg så får jeg trenge beskjeder og tilslutt straff. Men masse deilig kos etterpå🤤 *sukk* og såklart wet wet wet💦

Endret av SinfulBby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på damer med gigapupper type Eden Mor, Nadine Jansen. Har funnet meg dame som har det (100H) Føler meg heldig

Anonymkode: da4b0...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2019 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Jeg fantaserer om å være naken foran andre påkledde mennesker og eventuelt også onanere foran de. Tenner også litt på tanken om å bli verbalt sjikanert når jeg er i denne situasjonen.

En annen fantasi jeg har er å måtte vaske og rydde f.eks. en jentegjengs kollektiv eller lignende. Gratis selvsagt! 🤣😂🤣

Anonymkode: bb129...e60

Blotting altså..

Anonymkode: 1012b...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...