Gå til innhold

Den store fetish tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.8.2019 den 9.32, Paramount skrev:

Tights, helst sort, gjerne med lavt liv. Ahh!! for noen detaljer som vises!! trenger en time for meg selv, og ispose på hodet, for å komme tilbake til jorden etter et slikt syn...(liten overdrivelse, men likevel ;))

Du selv wear in it eller dama?

Anonymkode: 330fc...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker tanken på å bli tatt "på fersken" når jeg er naken i naturlige settinger, f.eks. i dusjen, på toalettet eller når jeg onanerer. Kunne gjerne tenkt meg å rigga en situasjon hvor dette skjedde "tilfeldigvis", f.eks. på et offentlig toalett, ute i naturen eller en på en offentlig plass.

Tror det kalles voyeur eller ekshibisjonisme, noe i den gata i hvert fall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2019 den 23.23, ElskerSkinn skrev:

Bare å grise på da!👍

Må ha noen å gjøre det med da...

Anonymkode: 8942c...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli ivrig strøket på fitta når jeg har på tights, utenpå tightsen😘

Anonymkode: 8d121...2c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2019 den 20.26, AnonymBruker skrev:

Å se min sexy kone bli pult av en mann med stor kuk så hun rister i hele kroppen av orgasmene. 

Anonymkode: 42a3a...568

Vi er flere som ønsker det samme. Jeg har forsiktig antydet noe sånt, men hun har evig nok med meg og min middels store kuk så dette blir med fantasiene.

Anonymkode: c2106...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å bli ivrig strøket på fitta når jeg har på tights, utenpå tightsen😘

Anonymkode: 8d121...2c4

*sukk*...... noen dager skal det ikke mye til for å bli kåt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er flere som ønsker det samme. Jeg har forsiktig antydet noe sånt, men hun har evig nok med meg og min middels store kuk så dette blir med fantasiene.

Anonymkode: c2106...fb3

Jeg har gleden av å ha sex med to gifte kvinner hvor begge deres respektive er fullstendig klar over at fruene tidvis koser seg med en velutstyrt og veltrent mann. Begge parene vet om hverandre og har i årenes løp også blitt kjente med hverandre.

Noen ganger får mennene også lov å være med for å sitte pent og se på. 

Dette har pågått lenge og alle parter har såvidt stort utbytte av dette at det har utviklet seg til vennskap. Vi reiser enten som gruppe eller som trio til destinasjoner som feks Cap d’Agde omlag to ganger per år.

Det blir god ferie av å ligge på naken-stranden og bli oppvartet av en eller to flotte middelaldrende kvinner, mens deres respektive ligger på håndkle ved siden og ser på, eller yter tjenester som handling av øl, servering av rosévin og smøring av solkrem på damene.

Føler meg privilegert som får ha det slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må ha noen å gjøre det med da...

Anonymkode: 8942c...cbb

Det skal vel ikke være noe problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, DigBic23 said:

Jeg har gleden av å ha sex med to gifte kvinner hvor begge deres respektive er fullstendig klar over at fruene tidvis koser seg med en velutstyrt og veltrent mann.

For ikke å glemme hvor mye penger du har!

Anonymkode: 3cf55...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, DigBic23 skrev:

Jeg har gleden av å ha sex med to gifte kvinner hvor begge deres respektive er fullstendig klar over at fruene tidvis koser seg med en velutstyrt og veltrent mann. Begge parene vet om hverandre og har i årenes løp også blitt kjente med hverandre.

Noen ganger får mennene også lov å være med for å sitte pent og se på. 

Dette har pågått lenge og alle parter har såvidt stort utbytte av dette at det har utviklet seg til vennskap. Vi reiser enten som gruppe eller som trio til destinasjoner som feks Cap d’Agde omlag to ganger per år.

Det blir god ferie av å ligge på naken-stranden og bli oppvartet av en eller to flotte middelaldrende kvinner, mens deres respektive ligger på håndkle ved siden og ser på, eller yter tjenester som handling av øl, servering av rosévin og smøring av solkrem på damene.

Føler meg privilegert som får ha det slik.

Her snakker vi manus. "Cuckold Hotell". Frivillige søkes. 1.premien er trippel penile augementation på Hollywoods beste klinikk. And her we go....

Anonymkode: 74ef3...1a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

For ikke å glemme hvor mye penger du har!

Anonymkode: 3cf55...257

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her snakker vi manus. "Cuckold Hotell". Frivillige søkes. 1.premien er trippel penile augementation på Hollywoods beste klinikk. And her we go....

Anonymkode: 74ef3...1a9

Folkens! Det går an å oppføre seg og snakke ordentlig til folk selv om man er sjalu. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 9.28, AnonymBruker skrev:

Å bli ivrig strøket på fitta når jeg har på tights, utenpå tightsen😘

Anonymkode: 8d121...2c4

Åååhh..... hvllke minner du får fram hos meg.  Rota en gang med ei moden dame som elsket nettopp dette.  Sto bak henne å presset den harde kuken mot rompa, mens jeg gnudde fitta alt hardere.  Faen, nå ble jeg kåt gitt. 

Anonymkode: 500c0...419

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

har fetisj for høyhelte damesko/støvletter blir kåt av å bruke det får ståkuk på flekken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scat.

Fikk en jente til å bæsje på seg når jeg var 12, har ikke blitt så mye mer ut av det.

Anonymkode: 809c8...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle våre ting som vi liker bedre enn annet, ting som pirrer oss litt ekstra, men jeg vil ikke skrive her hva jeg har sans for 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Husmor2 skrev:

Vi har alle våre ting som vi liker bedre enn annet, ting som pirrer oss litt ekstra, men jeg vil ikke skrive her hva jeg har sans for 😀

Herlig svar😊🤗

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser (hobble skjørt også) som er så trange at dama sliter med å sitte er det jeg tenner mest på, har hun i tillegg høye hæler til så blir sneglen stiv i huset sitt😎

Anonymkode: cf0c1...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 9.28, AnonymBruker skrev:

Å bli ivrig strøket på fitta når jeg har på tights, utenpå tightsen😘

Anonymkode: 8d121...2c4

Åh, det er fantastisk for en mann også... eller gjennom joggebukse, treninsbukse, treningsshorts. Når dama tar på, beføler, runker eller slikker og suger gjennom stoffet, elsker det!

Anonymkode: b5eeb...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 0.29, Vampyrjeger skrev:

Det der er en utrolig vanlig fetish.

Det er mye verre for oss gutta som ønsker streng dame.
Spesielt når man av utseendemessige grunner ser ut som en som de underdanige damene vil ha.

Hehe, sant det. Jeg ville ikke trodd at kjæresten min var typen til å ville bli dominert, han ser ikke androgyn ut, er høyere og sterkeste enn meg, og ganske bestemt. Men når jeg bestemmer over han, gir han seg hen som om han fikk betalt for det ❤

Halve moroa er faktisk at han ikke ser ut som typen til det 😈 Det er veldig deilig å bestemme over ham. 

Anonymkode: 55ff8...efd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...