Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk lest bloggen hennes i mange, mange år, men sluttet å lese bloggen hennes den dagen hun stengte kommentarfeltet. Det var det eneste som jeg enda fant en smule underholdende på bloggen. Resten er bare reproduksjon av innlegg vi har sett før. Når det i tillegg ofte bare blir et par innlegg i uka, mens hun flere ganger hardnakka i kommentarfeltet har ment at hun i snitt produserer ett innlegg om dagen eller mer i gjennomsnitt - da tenker jeg bare takk for meg😂

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Klemen10na skrev:

Hun hadde ikke akkurat råd til å miste lesere pga koronakritikken. Jeg klikker meg ikke inn lenger. Én ting er at hun er kjedelig med samme upersonlig innlegg om og om igjen, men når hun viser tydelig egoisme i tillegg så går det bare én vei. Skal hun klare dette så må hun komme opp med noe nytt, det nivået hun ligger på funker ikke lenger. Helt urolig at det har funket helt til nå. 
Mange leser mye pga kommentarfelt, og når hun da tar vekk det så går det fort nedover. Tipper hun innser rimelig snart at det ikke funker å ikke ha det. 

Vil tro hun har mista mange lesere med den holdningen hun har hatt, og hvordan hun har oppført seg i kommentarfeltet. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikker meg heller ikke inn på bloggen, har ikke gjort det siden det innlegget. Holder meg oppdatert her inne 😛 Av samme grunn som nevnt.

Har hun virkelig ikke åpnet kommentarfeltet?? Herregud 😛 Det taper hun garantert mange lesere på

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av hva da? Hvorfor kan hun ikke ta bildet av hjemme? Og noe annet enn den sofaen og kjøkken benken. Hun kunne laget en hage tour, de har jo diger hage med basseng og grill område. Hadde vært mye mer interessant og laget et innlegg om det

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gjest22 skrev:

Nå skal hun trampe rundt å ta bilder...🙄

La meg gjette: Det kommer bilder av en smilende, nystelt jente i ny NA-KD-outfit (som snart blir for salgs på Snap) under kirsebærtrærne i Livets gate, Rådhusgata. Hvorfor gjetter jeg dette? Fordi det er copy paste, både fra arkivet i hennes egen blogg og fra alle andre influensere om dagen. Og det er faktisk litt frustrerende når det blir produsert slikt tomt innhold, for jeg synes KA er så himla festlig når hun byr på seg selv.  

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, sofie h skrev:

Jeg har faktisk lest bloggen hennes i mange, mange år, men sluttet å lese bloggen hennes den dagen hun stengte kommentarfeltet. Det var det eneste som jeg enda fant en smule underholdende på bloggen. Resten er bare reproduksjon av innlegg vi har sett før. Når det i tillegg ofte bare blir et par innlegg i uka, mens hun flere ganger hardnakka i kommentarfeltet har ment at hun i snitt produserer ett innlegg om dagen eller mer i gjennomsnitt - da tenker jeg bare takk for meg😂

Ja, hun kommer med snåle påstander når det gjelder egen produktivitet. Jeg husker da hun høytidelig kunngjorde at hun skulle begynne å ha bloggfri i helgene. Da hadde hun ikke skrevet innlegg i helgene på evigheter, men skulle likevel framstille seg selv som et arbeidsjern som gjorde en velfortjent nedtrapping. 

Synes det er litt det samme med treningen. Hun har gjort det til en slags sannhet at hun trener 5 ganger i uka (før hun fikk kjæreste). Jeg har lest bloggen siden 2012, og treningsmengden har svingt voldsomt, så jeg kjøper ikke ar hun har ligget jevnt på 5 økter i uka. Med mindre hun regner powerwalk med Milo som en treningsøkt, da. 

Selvfølgelig er det opp til henne hvor produktiv hun gidder å være. Men det er så irriterende at hun alltid skal framstille seg selv mest mulig flatterende. Det er mye mer morsomt med Ida Wulff som viser oss hva hun baler med i hverdagen. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Fju skrev:

Ja, hun kommer med snåle påstander når det gjelder egen produktivitet. Jeg husker da hun høytidelig kunngjorde at hun skulle begynne å ha bloggfri i helgene. Da hadde hun ikke skrevet innlegg i helgene på evigheter, men skulle likevel framstille seg selv som et arbeidsjern som gjorde en velfortjent nedtrapping. 

Synes det er litt det samme med treningen. Hun har gjort det til en slags sannhet at hun trener 5 ganger i uka (før hun fikk kjæreste). Jeg har lest bloggen siden 2012, og treningsmengden har svingt voldsomt, så jeg kjøper ikke ar hun har ligget jevnt på 5 økter i uka. Med mindre hun regner powerwalk med Milo som en treningsøkt, da. 

Selvfølgelig er det opp til henne hvor produktiv hun gidder å være. Men det er så irriterende at hun alltid skal framstille seg selv mest mulig flatterende. Det er mye mer morsomt med Ida Wulff som viser oss hva hun baler med i hverdagen. 

Akkurat dette har jeg både kommentert og irritert meg over lenge.. Det evige mase om at hun er et arbeidsjern, jobber så himla hardt og så vidt har egentid og produserer 1-2 innlegg om dagen.. Og hver gang det er juleferie, påskeferie eller sommerferie så må jo stakkars hun endelig få hvile for hun jobber 24/7 ellers.. og når hun endelig skulle begynne å ta lørdagsfri for hverdagen var så hektisk.. hun minket allerede der til 3-4 innlegg i uka og og halvparten reklame/serietips🙄

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, hun burde ta noen tips fra Wulff. Drit i fire identiske, plettfrie instavennlige bilder, og gi heller noe ikke alle andre har. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fju skrev:

Enig. MÅ liksom si at hun var oppe 06.30 for å hive seg over arbeidet og jobber og står på heeeele dagen...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fju skrev:

Helt enig i det hun skriver. Husker hun gikk på NOKA dietten for en del år siden, men hevder at hun aldri har drevet med slike dietter. Mye motsigelse i det hun skriver. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor underholdende hadde det ikke vært med en serie hvor disse hardtarbeidende bloggerene fikk prøve seg i det virkelige arbeidslivet? 

Bare for og ta KA som et eksempel. 

- Arbeidsgiver ringer og etterlyser KA, hun har ikke dukket opp på flere dager (= flere dager uten blogginnlegg og lesere etterspør dette). Ehh, jeg jobber når jeg vil. Jeg jobber tross alt 24/7. 

- Arbeidsgiver ber KA levere og prestere bedre (= lesere etterspør flere blogginnlegg som ikke omhandler det samme). "Hvem er du til og fortelle meg dette, jeg er min egen sjef og bestemmer selv". 

- Arbeidsgiver innfører arbeidstid 07 - 15. Det går jo bare ikke, det må trenes kl 06 og middagen skal spises kl 16. Og når skal hun da få tid til og handle interiør og gå til frisøren? 

- Arbeidsgiver ringer KA for og gi tilbakemelding om at det forventes at hun møter på jobb hver dag, leverer nytt innhold og er hyggelig overfor kundene sine. Nei, dette ble for mye. Slår av telefonen, orker ikke forholde seg til denne kritikken. Ah, så sjukt mye lettere det føles og ikke måtte få negative input hele tiden! 

Altså, dette hadde jo blitt LIVETS serie! 

(Bare for og ha sagt det også: KA er en nydelig jente som jeg har lest bloggen til i flere år. Men jeg har sett meg lei av hennes nedlatende holdning overfor de som betaler lønnen hennes, altså leserne. I den virkelige verden kan man ikke bare skru av telefonen fordi man ikke vil ha tilbakemeldinger fra arbeidsgiver. Man må høre, ta det til seg og jobbe med det!). 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte podcasten til Belinda og Kristin på mandag og hadde tenkt der at de ville avkrefte om det var Kristina Andersen de snakket om i forrige Pod etter all ryktespredningen. Mye pga de vet hvor ødeleggende det er for Kristina at dette rykte går med tanke på hennes rolle i SoMe. At dette ikke skjedde er for meg som en bekreftelse på hvem det gjaldt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, ljosglimt skrev:

La meg gjette: Det kommer bilder av en smilende, nystelt jente i ny NA-KD-outfit (som snart blir for salgs på Snap) under kirsebærtrærne i Livets gate, Rådhusgata. Hvorfor gjetter jeg dette? Fordi det er copy paste, både fra arkivet i hennes egen blogg og fra alle andre influensere om dagen. Og det er faktisk litt frustrerende når det blir produsert slikt tomt innhold, for jeg synes KA er så himla festlig når hun byr på seg selv.  

Ja du fikk jo litt riktig der? Ikke var bildene live på snap heller.... skal vi gjette på et gammelt bilde fra Livets gate fordi lyset var litt for dårlig akkurat i går når hun trampet rundt med kamera for å ta bilder til livets blogg? Hun hadde jo tross alt trampet rundt hjemmet og filmet fra livets uteplass? Det tok sikkert en hel arbeidsdag tross alt! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jeeeeeeea skrev:

Hvor underholdende hadde det ikke vært med en serie hvor disse hardtarbeidende bloggerene fikk prøve seg i det virkelige arbeidslivet? 

- Arbeidsgiver ringer og etterlyser KA, hun har ikke dukket opp på flere dager (= flere dager uten blogginnlegg og lesere etterspør dette). Ehh, jeg jobber når jeg vil. Jeg jobber tross alt 24/7. 

- Arbeidsgiver ber KA levere og prestere bedre (= lesere etterspør flere blogginnlegg som ikke omhandler det samme). "Hvem er du til og fortelle meg dette, jeg er min egen sjef og bestemmer selv". 

- Arbeidsgiver innfører arbeidstid 07 - 15. Det går jo bare ikke, det må trenes kl 06 og middagen skal spises kl 16. Og når skal hun da få tid til og handle interiør og gå til frisøren? 

- Arbeidsgiver ringer KA for og gi tilbakemelding om at det forventes at hun møter på jobb hver dag, leverer nytt innhold og er hyggelig overfor kundene sine. Nei, dette ble for mye. Slår av telefonen, orker ikke forholde seg til denne kritikken. Ah, så sjukt mye lettere det føles og ikke måtte få negative input hele tiden! 

(Bare for og ha sagt det også: KA er en nydelig jente som jeg har lest bloggen til i flere år. Men jeg har sett meg lei av hennes nedlatende holdning overfor de som betaler lønnen hennes, altså leserne. I den virkelige verden kan man ikke bare skru av telefonen fordi man ikke vil ha tilbakemeldinger fra arbeidsgiver. Man må høre, ta det til seg og jobbe med det!). 

Det skal sies at den gangen hun jobbet litt i en klesbutikk ved siden av bloggen for flere år siden, så glemte hun å åpne butikken og kom for sent flere ganger. Dette har hun skrevet om og ledd av på bloggen for noen år siden. Så, arbeidsmoralen er ikke høy dessverre!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jeeeeeeea skrev:

Hun er veldig høy på seg selv. Tenk å snakke sånn til trofaste lesere, og ta til seg så lite kritikk i en voksen alder. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, Maydis8 skrev:

Det skal sies at den gangen hun jobbet litt i en klesbutikk ved siden av bloggen for flere år siden, så glemte hun å åpne butikken og kom for sent flere ganger. Dette har hun skrevet om og ledd av på bloggen for noen år siden. Så, arbeidsmoralen er ikke høy dessverre!

Jøss... Ja det var jo virkelig noe og skryte av 🤔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag og andre reklameinnlegget for uka 👌🏻 livets lys selvfølgelig 🙌🏻

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kajaaaaaa skrev:

Onsdag og andre reklameinnlegget for uka 👌🏻 livets lys selvfølgelig 🙌🏻

Håper ingen bruker penger på det lysopplegget hun reklamerer for når man kan få akkurat samme greia på Ikea mye billigere!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri fredag, lørdag og søndag.

Et innlegg mandag, tirsdag, onsdag og torsdag hvor 3 av 4 innlegg er rene reklameinnlegg..

Endelig spørsmålsrunde om kollagen-pulvertet du..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...