Gå til innhold

Kristina Andersen

Liljeb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bra hun (igjen) skal prøve å dele litt mer upolerte hendelser, men jeg synes likevel det er litt spesielt at en voksen jente begynner å grine av sinne fordi hun synker ned i en myr. Og det hørtes jo ut som om det ikke var første gang. Hun kunne heller brukt det og lagd morsomme innlegg oftere. Jeg tror egentlig hun er ganske morsom, men etter hun fikk kjæreste så har bloggen forandret seg betraktelig. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Stellia skrev:

Hun har alltid omtalt han som Øyvind. 

7 timer siden, ti10 skrev:

Tror hun har brukt både og.

Har hun ikke pleid å skrive pappa Øyvind. Altså sammen liksom? El husker jeg helt feil nå? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Zenhouse skrev:

Har hun ikke pleid å skrive pappa Øyvind. Altså sammen liksom? El husker jeg helt feil nå? 

Edit: Leste feil, svarte på noe annet. :)

Endret av hufsaaaaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lysestake skrev:

Hvor er Milo, forresten? 

Mener å si at han er hos foreldrene hennes. Eller moren og Øyvind da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gunvald skrev:

Det er bra hun (igjen) skal prøve å dele litt mer upolerte hendelser, men jeg synes likevel det er litt spesielt at en voksen jente begynner å grine av sinne fordi hun synker ned i en myr. Og det hørtes jo ut som om det ikke var første gang. Hun kunne heller brukt det og lagd morsomme innlegg oftere. Jeg tror egentlig hun er ganske morsom, men etter hun fikk kjæreste så har bloggen forandret seg betraktelig. 

Hun har i flere år beskrevet denne trassige, sinte og ukontrollerte oppførselen sin. Veldig umoden for alderen. Og dette er nok det som gjør at relasjonene hennes rakner gang på gang. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, lysestake skrev:

Hvor er Milo, forresten? 

Han er hos moren og stefaren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns innlegget i går bare var flaut og krampaktig og ingen tvil om at hun leser her inne 🙄

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun forstår fortsatt ikke smittevernsreglene. Nå er hun hjemme hos Monica Nyhus og klemmer på hun. Nei, det er ikke ulovlig å besøke andre, men man skal overholde 1 m avstand og i alle fall ikke klemme og kose med folk utenfor sin husstand. Er det helt mørkt? 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maydis8 skrev:

Hun forstår fortsatt ikke smittevernsreglene. Nå er hun hjemme hos Monica Nyhus og klemmer på hun. Nei, det er ikke ulovlig å besøke andre, men man skal overholde 1 m avstand og i alle fall ikke klemme og kose med folk utenfor sin husstand. Er det helt mørkt? 

Avstandsregelen gjelder fortsatt...til og med om man besøker familie som ikke bor under samme tak.

Men, man kan vel ikke forvente mer av en umoden, trassig ungdom som ikke tenker lenger enn sin egen nesetipp.

Endret av Krutthøna
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det ble stilt spørsmål på bloggen om hva Kristina tjener, og da svarte hun at det er en privatsak. Hvis noen lurer så kan man laste ned årsregnskapet for AS-et fra Brønnøysundregistrene på brreg.no gratis eller se på proff.no. Der står det både lederlønn og utbytte, som da blir Kristinas samlede lønn for 2019.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registerer at vår venn i Vennesla ikke har lagt ut noe blogginnlegg fra 17.mai. Tilfeldig? Neppe!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo lov å være 20 stykker sammen, så det er vel neppe noe problem at hun feirer 17.mai med familien sin?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, hippyskippy said:

Nå er det jo lov å være 20 stykker sammen, så det er vel neppe noe problem at hun feirer 17.mai med familien sin?

Problemet er vel at hun ikke skjønner at man uansett antall skal holde avstand til de man ikke bor med. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var vi tilbake i samme gamle sporet: Interiør, oppskrifter, skogsturer og seriekos på sofaen. Jeg skjønner ikke hvorfor hun stadig kommer med lovnad om at hun skal begynne å blogge mer personlig. Det kommer ikke til å skje. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2020 den 19.20, Harefrøken18 skrev:

Så det ble stilt spørsmål på bloggen om hva Kristina tjener, og da svarte hun at det er en privatsak. Hvis noen lurer så kan man laste ned årsregnskapet for AS-et fra Brønnøysundregistrene på brreg.no gratis eller se på proff.no. Der står det både lederlønn og utbytte, som da blir Kristinas samlede lønn for 2019.

Utbetalt i overkant av 60.000 i måneden etter skatt sånn ca, grei lønn for lite strev det 🙂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 19.5.2020 den 16.08, Fju skrev:

Og der var vi tilbake i samme gamle sporet: Interiør, oppskrifter, skogsturer og seriekos på sofaen. Jeg skjønner ikke hvorfor hun stadig kommer med lovnad om at hun skal begynne å blogge mer personlig. Det kommer ikke til å skje. 

Dette er egentlig et problem for alle som lever av å blogge, siden de bruker mesteparten av livet sitt på selve bloggen og ikke har annen jobb eller feks utdanning utenom bloggen - så er det jo akkurat disse tingene livet deres dreier seg om. De har rett og slett ikke noe annet å skrive om? Ingen uvanlig hobby, eller interesser som man kan dele med andre for å ha innhold til bloggen, de skriver rett og slett om livet sitt som egentlig ikke er så spesielt interessant. 

Men dette er jo tilfelle for mange flere blogger enn Kristina Andersen - jeg tror ikke det blir mer interessant om hun skulle være mer personlig heller. Hun har et veldig vanlig liv, så så lenge hun ikke begynner å skrive om intriger med venner og kjente så kan ikke jeg forstå at det skulle være mer interessant for noen av oss.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Chenet skrev:

Dette er egentlig et problem for alle som lever av å blogge, siden de bruker mesteparten av livet sitt på selve bloggen og ikke har annen jobb eller feks utdanning utenom bloggen - så er det jo akkurat disse tingene livet deres dreier seg om. De har rett og slett ikke noe annet å skrive om? Ingen uvanlig hobby, eller interesser som man kan dele med andre for å ha innhold til bloggen, de skriver rett og slett om livet sitt som egentlig ikke er så spesielt interessant. 

Men dette er jo tilfelle for mange flere blogger enn Kristina Andersen - jeg tror ikke det blir mer interessant om hun skulle være mer personlig heller. Hun har et veldig vanlig liv, så så lenge hun ikke begynner å skrive om intriger med venner og kjente så kan ikke jeg forstå at det skulle være mer interessant for noen av oss.

Det går jo an å skrive litt mer inngående om disse temaene. Ingen må komme og fortelle at de bruker mesteparten av livet sitt på bloggen når de har en blogg med så lite innhold? Mener jeg har skrevet dette flere ganger før, men hva med å lese seg litt opp og dele mer eller mindre nyttig kunnskap med leserne. Ikke bare skrive om det samme hele tiden og overfladiske innlegg uten noe som helst nytt/nyttig/originalt.

I stedet for å si at "jeg har malt veggen" og ta et bilde eller fem av den og FERDIG!, kan hun jo for eksempel fortelle hvordan hun tenkte, hvorfor vil hun male, begrunne at hun valgte akkurat den fargen (ikke bare superelsk), om hun brukte en spesiell teknikk, gjorde hun kanskje feil først og kan fraråde akkurat den måten, er det noe som er spesielt viktig å tenke på, har hun latt seg inspirere av noen, hvor mange strøk, hvor lenge måtte den tørke osv, osv, osv.

Og så mye som hun tydeligvis er på tur, må hun jo kunne skrive noen anbefalinger til fine turer i nærområdet? Hvor langt er det hit og dit, passer denne turen for nybegynnere/barn, kan man ta  hunden med, er det bratt eller ikke bratt, hvor lang tid tar det, ikke så kjekt når det har regnet, blablabla ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ti10 skrev:

Det går jo an å skrive litt mer inngående om disse temaene. Ingen må komme og fortelle at de bruker mesteparten av livet sitt på bloggen når de har en blogg med så lite innhold? Mener jeg har skrevet dette flere ganger før, men hva med å lese seg litt opp og dele mer eller mindre nyttig kunnskap med leserne. Ikke bare skrive om det samme hele tiden og overfladiske innlegg uten noe som helst nytt/nyttig/originalt.

I stedet for å si at "jeg har malt veggen" og ta et bilde eller fem av den og FERDIG!, kan hun jo for eksempel fortelle hvordan hun tenkte, hvorfor vil hun male, begrunne at hun valgte akkurat den fargen (ikke bare superelsk), om hun brukte en spesiell teknikk, gjorde hun kanskje feil først og kan fraråde akkurat den måten, er det noe som er spesielt viktig å tenke på, har hun latt seg inspirere av noen, hvor mange strøk, hvor lenge måtte den tørke osv, osv, osv.

Og så mye som hun tydeligvis er på tur, må hun jo kunne skrive noen anbefalinger til fine turer i nærområdet? Hvor langt er det hit og dit, passer denne turen for nybegynnere/barn, kan man ta  hunden med, er det bratt eller ikke bratt, hvor lang tid tar det, ikke så kjekt når det har regnet, blablabla ...

Enig. De fleste tema kan gjøres interessante hvis man er flink til å skrive og har lyst til å dele av livet sitt med leserne.

Det er ikke nødvendigvis det hun forteller om som er problemet, men måten hun gjør det på. Det er så overdrevent muntert, med trivsel og kos fra ende til annen. Ingen mennesker har et liv som består kun av oppturer, så man skjønner at hun egentlig ikke deler fra hverdagen sin. Og det er helt fair at hun ikke har lyst å skrive om livet sitt mer. De fleste blir jo mer private av seg med årene. Men da er det kanskje på tide å finne seg en annen karriere. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ti10 skrev:

Tror dessverre blogging ble en "redning" for mange som ikke klarte seg på skolen eller som vil kunne fungere i en vanlig jobb...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...