Gå til innhold

Hvilket stjernetegn passer jeg sammen med?

Gjest Respect

Anbefalte innlegg

Gjest Respect

Jeg er kreps, og lurer på hvilket stjernetegn jeg passer sammen med. Hva kjennetegner en kreps i kjærlighetslivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan kanskje være lurt å bli sammen med et menneske istedenfor et stjernetegn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Jeg er kreps, og lurer på hvilket stjernetegn jeg passer sammen med. Hva kjennetegner en kreps i kjærlighetslivet?

Ettersom du selv er en kreps, kan du vel kanskje ta en titt i speilet? Er det hold i stjernetegnopplegget, vil jo dine egenskaper være sammenfallende med andre krepsers egenskaper.

Er du et flott vesen passer du potensielt sammen med alle andre vesener, uansett stjernetegn. Er du et nek har du kanskje moderate sjanser hos en flott kreps, og hos alle andre vesener, uansett stjernetegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Kan kanskje være lurt å bli sammen med et menneske istedenfor et stjernetegn? :)

Kunne ikke sagt det bedre selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Jeg kunne godt spurt om det samme, ikke fordi jeg er "dum", men fordi jeg i en periode er opptatt av astrologi :wink:

Sjekk bare den nett siden, eller andre, astro.com. Det er folk som sier at man er helt fjern om man tror på astrologi, samtidig som de stemmer FRP, eller tror på "småfolk og alver", så ikke bry deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kompis av meg hevder hardnakket at han er født i "vepsen", kanskje det kunne vært noe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest seroxata

Jeg er kreps, og her en dag fant jeg ut at alle eksene mine og er krepser! :o

Og de forholdene har jo gått i vasken.. er sammen med en steinbukk nå, mulig det er bedre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vissvass

Tenk om man skulle fulgt årene slik de er representert i østlig astrologi. Hundens år. Grisens år.

Ser det for meg:

-"Hallo, ja, jeg lurte på hvem jeg passer sammen med. Jeg er født i Treets år.."

-"Hmmm, skal vi seee... Det ser ut som du passer sammen med personer født i 1964, og muligens med personer fra 1971."

-"Men... Jeg er født i 1985. De blir litt for gamle for meg i så fall!"

-"Jaja, men sånn kan det gå. En ting er hvertfall sikkert: Alle født mellom 1970 og 1990 må du passe deg for. Ingen av de tegnene matcher med ditt."

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg er selv kreps og skal gifte meg med en tyr.

Det er helt utrolig hvor bra vi går sammen. Tror generelt tyr og kreps er en god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv kreps og skal gifte meg med en tyr.

Det er helt utrolig hvor bra vi går sammen. Tror generelt tyr og kreps er en god kombinasjon :)

Flaks for deg hvis det går til helvete, da. Noen hundretusen flere tyrer der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er jo det med stjernetegn helt på trynet, men når man leser om dem så er det liksom så mye som stemmer da vet dere... :oops:

Jeg gikk på skole med ei som var super-gira på astrologi, og du verden hvor mye hun kunne fortelle om meg. Blant annet at jeg sikkert har rota meg borti mange Værer i min tid. (er Fisk selv.) Det slo meg at kjæresten min på den tida faktisk var Vær, og intet mindre enn de to foregående exene da jeg sjekka det. :o

Nå er jeg gift med en Skorpion. "An ideal match" i følge stjernetegnlinken lenger opp. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...