Gå til innhold

Pulter i en leilighet.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor mange pulter har dere i leiligheten deres? (tenker da på de som er samboere)

Vi har på det nåværende tidspunkt to (er begge studenter) Men lurer litt på hva vi skal gjøre nå når vi skal begynne å jobbe. Vi har hver vår maskin (en er bærbar) og sitter en del på internett. Men det vil jo være litt rart å ha hver sin pult kanskje.

Hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Vi hadde en diskusjon på det før vi flyttet sammen - vi hadde jo hver vår pult og maskin. Vi har endt opp med å behold min pult og hans maskin. Det fungerer stort sett veldig bra. Er ikke så ofte at begge skal jobbe med noe samtidig uansett, så de gangene det skjer setter den ene seg inn på kjøkkenet eller i stuen.

Har trådløst nett i leiligheten, så når jeg får råd kommer jeg nok til å kjøpe meg en bærbar pc slik at begge kan bruke pc+internett samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har hver vår pc og hver vår pult (på hvert vårt rom, faktisk...fordi vi har plass til det for tida). Skulle gjerne hatt enda mer arbeidsplass, jeg:) Tidligere delte vi maskin og pult, og så bare pult. Synes det er greit å kunne la sine egne papirer ligge der de vil, uten at man er i veien for hverandre. Og så er det fint å kunne rote med andre jobbe-ting man driver med uten at den andre skal irritere seg over det. Men vi holder på ganske mye med hvert vårt da...

Ville uansett prøvd å ha så mye egen og usjenert arbeidsplass som mulig - du kan bli overrasket over hvor mye arbeidsro du får, og hvor mye mer du får gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sesselja

Vi har hver vår pult og hver vår maskin, men så arbeider vi begge hjemmefra. Inntil nylig hadde vi internett bare på hans maskin, så nå er det rene luksusen å bruke nettet akkurat når jeg vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hver vår pult og hver vår maskin. Bruker de såpass mye begge to, så slik er vi nødt til å ha det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi kjøpte en pult som har plass til to personer og deres rot ;) Fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Vi har en pult og en maskin. Begge deler er opprinnelig hans, men det er jeg som bruker det. Du vet, alt mitt er ditt, kjære....... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to pulter, og hadde hver vår maskin. Den ene "døde", så nå har vi bare en pc da, men to pulter. Jeg bruker den andre til hobbygreier. Han fabulerer om en bærbar pc med tiden. For det er ofte vi begge vil bruke pc'n samtidig. (men siden han vil jobbe, og jeg vil surfe eller spille så vinner han. Også spiller han like mye som han jobber :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...