Kunstner'n Skrevet 11. mai 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei! brystene er ennå utolig ømme og hovne, men testa negativt idag igjen... :cry: trodde jeg sku få mensen idag, men den har ennå ikke kommet. Er den ikke her på fredag, DA bør helst neste test være positiv altså.. Muss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 11. mai 2005 #22 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei Kunstner'n. Ja det kan jo hende det fortsatt er litt tidelig.Opp med hodet. :trøste: Jeg krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 12. mai 2005 jeg blir gaaal! Idag tidlig hadde jeg ørlite mensmerter og fikk litt brunt slim/utflod. Det gav seg ganske fort. Det eneste som ikke stemmer er at brystene fortsatt er veldig ømme. Tdligerer puppene gått tilbake til normalen før jeg får mensen. Har hatt ømme bryster siden den 6.mai. Sover så dårlig om natta, våkner flere ganger lys våken. Og jeg som pleier å sove så godt bestanding, selv om jeg er stressa. Det er ikke meninga å dra ut denne tråden, men detta gir seg ikke. Så jeg tyr til dere for flere råd :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 13. mai 2005 Da slutter jeg denne tråden. Var hos legen idag og ho trodde jeg var gravid. Tok blodprøve som viste negativt. Mensen er ikke kommet ennå og puppa er ennå tunge og ømme. Jeg veit ingenting lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karo Skrevet 15. mai 2005 #25 Del Skrevet 15. mai 2005 Da slutter jeg denne tråden. Var hos legen idag og ho trodde jeg var gravid. Tok blodprøve som viste negativt. Mensen er ikke kommet ennå og puppa er ennå tunge og ømme. Jeg veit ingenting lengre Slikt kan skje når man ubevisst sier til kroppen at man er gravid, da kan faktisk kroppen også få gravidsignaler samt at mensen blir utsatt. Du er nok ikke gravid i og med at det ikke gav noe utslag, og at du skulle hatt mensen. Hvis man stresser med å bli gravid, er det ofte det motsatte som skjer, nemlig at det tar enda lenger tid før man faktisk blir det. Kroppen blir unødvendig stresset. Prøv å ikke tenke på det, så skal du se alt løser seg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå