Kunstner'n Skrevet 8. mai 2005 #1 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg hadde eggløsning for 9 dager siden og da benytta vi muligheten. Bare noen dager etterpå blei jeg svimmel og ør, småkvalm (mye spytt i munnen) og har kjent svake stikkinger i underlivet fra og til. Svimmelheten og trøttheten har vært konstant siden. I april blei puppa ømme den 9. og fikk mensen for fullt den 14. Nå blei puppa ømme den 6. og vil det si at jeg kan forvente mensen den 11.mai? Greia er at jeg veit ikke om det er mensen som kommer, eller om dette er symptomer? Jeg pleier alltid å få kviser før mensen, men fikk det ikke denne måneden. (hvis det har noe å si). Jeg har ikke gått på prevansjon før dette. Jeg har kjøpt en test som kan tas 7-10 dager etter befrukting, og lurer på om jeg skal ta den imorgen tidlig? Jeg er klar over at dere er lei slike spørsmål, men ett sted må jeg bare spørre. Håper på svar :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. mai 2005 #2 Del Skrevet 8. mai 2005 Du venter mensen 11 mai? Jeg ville selvfølgelig ha testet i morgen tidlig. Jeg klarte aldri å vente til forventet mensdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galla Skrevet 8. mai 2005 #3 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvilken test kjøpte du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvilken test kjøpte du??? testen heter MDS Quick Card. veit ikke om den finnes i norge siden jeg befinner meg i australia. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 8. mai 2005 #5 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg testa meg en dag før tiden, og den testen var klart negativ. Når jeg testa meg om igjen, så var den positiv. Men om du har en test beregnet på tidlig testing, så er det jo bare å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 9. mai 2005 Skulle bare si at testen var negativ. Så nå venter vi på mensen rundt den 11.mai. (håper den ikke kommer da..... ) Er det ennå noe håp dere? Eller kanksje ikke... KLem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #7 Del Skrevet 9. mai 2005 Test igjen den dagen du forventer mensen da, vel - hvis den ikke kommer da! Er det ikke sånn at man skal ta testen den dagen forventet mens uteblir? Gir ikke opp håpet helt enda, vel? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 9. mai 2005 #8 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg hadde ihvertfall ikke gitt opp håpet. Så vidt jeg vet er det maaange som ikke har testet positivt før IKM, inkludert meg selv sist gang! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 9. mai 2005 #9 Del Skrevet 9. mai 2005 Å ja, du må teste igjen på IKM. Ikke sikkert det slår ut på noen slags tester før IKM, nemlig. Jeg krysser fingrene for deg! Hvis du aldri får kviser i forbindelse med pms, så kan det være et graviditetstegn, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 9. mai 2005 Så flott med så mange svar :rosasmil: Dere får meg til å håpe, og håper dere har rett. Lia; jeg pleier alltid å få kviser før mensen, men denna gangen var det ingenting. Jeg er så varm om dagen, skikkelige hetetokter. Blodårene er så mye mer tdeligere nå enn før, men det kan bare være fordi jeg er så varm. Og varmen kan bare være pms. PHU! Blir gal av å tenke sånn jeg... Skal helt klart teste meg hvis ikke mensen kommer. Men når den kommer er jo en annen sak. tror jeg skal teste på nytt den 11. mai. Kryss alt dere har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 9. mai 2005 #11 Del Skrevet 9. mai 2005 Lia; jeg pleier alltid å få kviser før mensen' date= men denna gangen var det ingenting. Å, det var omvendt, ja! Men jeg har iallefall lest et sted at hvis pms-symptomer uteblir, eller det kommer nye til, så er det ofte et graviditetstegn. Jeg fikk ømme bryster - noe jeg aldri får ved pms. Så jeg følte virkelig at noe var annerledes den måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 9. mai 2005 Lia: hahaha, det er ikke bestandig like lett å følge med hele tia nei.. Er med på den Jeg tok en test idag tidlig, og testen ligger ennå riktig vei i søpla. Utover dagen så begynte jeg å se en svak, svak strek på grviditets symbolet. Men nå er det vel for seint å lese av? Noen som veit? Puppa mine er så himla ømme!! Dem kjennes tyngre ut enn vanlig. Enten er detta mensen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 9. mai 2005 #13 Del Skrevet 9. mai 2005 Men, mener du at testen kan forandre seg utover dagen?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #14 Del Skrevet 9. mai 2005 Men, mener du at testen kan forandre seg utover dagen?? :oops: Det var et godt spørsmål... Jeg veit ikke..det står i bruksanvisninga at et resultat etter 5 minutter skal ikke leses, men halooooo!! Jeg ser en svak, svak strek der!!!! kan jeg ha gjort no gæli med testen da eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 9. mai 2005 #15 Del Skrevet 9. mai 2005 Kanskje jeg skal ga a dobbelsjekke testen fra i gar?? Hihi.. Eller rett og slett bare vent til den 17.. Hmm.. Uansett lykke til til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #16 Del Skrevet 9. mai 2005 Testen skal aldri avleses etter det har gått 5 minutter, fordi alle tester potensielt kan endres til falskt positiv selv om de i utgangspunktet var negative! Dere får nok smøre dere med litt tålmodighet! Det er jo noen dager til 17.mai enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 10. mai 2005 takk for det, i et lite millisekund så trodde jeg at jeg kunne være gravid. regna ut at mensen skal komma mellon den 11.-13.mai. Så da er det bare å vente da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 10. mai 2005 #18 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg krysser fingrene for deg! Virker som om det er skikkelig babyboom om dagen. Mulig det er smittsomt, dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, Lia, det hadde vært fint om det var smittsomt. Leser i avisa og blader at så mange er gravide om dagen. Det er jo bare koselig det :-) Idag er puppa veldig ømme og tunge. Kjenner mer stikkinger i underlivet idag enn før. Enten er mensen på vei eller........ Veit ikke om jeg skal ta en test imorgen eller vente til torsdag? Vil det eventuelt synes på en test imorgen, siden den jeg tok igår var negativ mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 10. mai 2005 #20 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, test igjen. Jeg har akkurat vaert ute og kjöpt fler tester selv jeg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå