Gå til innhold

"Kikker" på dating sider

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg har litt små flørt med er fortsatt på dating app. Jeg traff han ikke der, men både han og jeg har / er der fortsatt. Hvor det ender med oss vet vi ikke enda, ingen stress for noen av oss og det er helt fint. Vi er enig om at vi treffer ingen andre.

Jeg tok opp med han, å være på dating app og han sa han traff ingen andre, men bare kikket. Ingen krise for meg at han er det, så lenge det stemmer som han sier.

Men er det mange som bare ER på disse appene kun for å se? Må jo innrømme jeg også lenge var der kun for det, litt små chatting, men ikke egentlig for å treffe noen. Nå gidder jeg ikke det mer, så slettet meg.

Anonymkode: bdcc5...10f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En jeg har litt små flørt med er fortsatt på dating app. Jeg traff han ikke der, men både han og jeg har / er der fortsatt. Hvor det ender med oss vet vi ikke enda, ingen stress for noen av oss og det er helt fint. Vi er enig om at vi treffer ingen andre.

Jeg tok opp med han, å være på dating app og han sa han traff ingen andre, men bare kikket. Ingen krise for meg at han er det, så lenge det stemmer som han sier.

Men er det mange som bare ER på disse appene kun for å se? Må jo innrømme jeg også lenge var der kun for det, litt små chatting, men ikke egentlig for å treffe noen. Nå gidder jeg ikke det mer, så slettet meg.

Har egentlig samme problemstillingen, bare at jeg tror min har mistet interessen litt. Ikke  meldt på en uke. Han var så på, til ingen kontakt. Ser han er logget på en side stadig vekk, jeg kan se det uten å være medlem faktisk.

Anonymkode: a0f1f...3f2

AnonymBruker
Skrevet

Eh man gjør som man vil mener jeg så lenge man ikke har definert seg som kjærester ... eller er eksklusiv som det heter her. 

Både jeg min date er på sider. D bryr meg egentlig lite. Er d konkurranse dere er redd for? Dere kan fint lite gjøre noe uten at han vil det selv. Er han oppriktig interessert holder han garantert kontakten med deg. Man holder dører oppe til begge har bestemt seg. Det kan ta tid. Noen ganger trenger de kanskje å treffe andre damer for å finne ut at du var tross alt best og tilslutt går for det. 

Anonymkode: 901b9...f3d

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh man gjør som man vil mener jeg så lenge man ikke har definert seg som kjærester ... eller er eksklusiv som det heter her. 

Både jeg min date er på sider. D bryr meg egentlig lite. Er d konkurranse dere er redd for? Dere kan fint lite gjøre noe uten at han vil det selv. Er han oppriktig interessert holder han garantert kontakten med deg. Man holder dører oppe til begge har bestemt seg. Det kan ta tid. Noen ganger trenger de kanskje å treffe andre damer for å finne ut at du var tross alt best og tilslutt går for det. 

Ts her. Vi er eksklusive ja, men ikke kjærester. Om vi blir det får tiden vise. Så lenge han bare ser så er det helt ok, det kan også jeg gjøre, men jeg gikk lei av det. Enten går vi etterhvert videre sammen, eller hver for oss tenker jeg. Så lenge en er åpen om det. Mener at om han treffer og ligger med andre så forventer jeg han sier det, så blir det opp til meg om jeg ville ha fortsatt med han. Det er vi forsåvidt enig om begge to. 

AnonymBruker
Skrevet

Da er d jo ikke noe problem da👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er d jo ikke noe problem da👍🏻

Ts igjen.

Neida, er egentlig ikke det. Er vel bare den lille tvilen som kommer avogtil med at en gidder vel ikke være på dating sider uten å treffe noen. 😉 

Skrevet

Dette er et (generellt) megaproblem. Kan jo hende det blir dere, men det gir jo litt uggen følelse når du vet han antagelig fortsatt er på dating app eller har konto han kan åpne og legge ned når som helst. Og for å si det rett ut, han er fortsatt på dating app for å se. Altså for å se om han finner noen andre som er bedre enn deg. Akkurat som det du har gjort.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, juliet capulet skrev:

Dette er et (generellt) megaproblem. Kan jo hende det blir dere, men det gir jo litt uggen følelse når du vet han antagelig fortsatt er på dating app eller har konto han kan åpne og legge ned når som helst. Og for å si det rett ut, han er fortsatt på dating app for å se. Altså for å se om han finner noen andre som er bedre enn deg. Akkurat som det du har gjort.

Ts her. Ja, kjenner avogtil på en litt uggen følelse. Men får se hva fremtiden bringer. Det gjør jo også at jeg mentalt holder litt tilbake.

Skjønner hva du mener med at han ser etter andre som er bedre enn meg. Jeg tenker ikke på at en ser etter noen bedre... Men en annen dame som han eventuelt vil klaffe bedre med. Om det setter seg i hodet at han ser etter noe bedre.. så er det så lett å gå i fellen med å ikke føle seg god nok og det vet jeg jo at jeg er. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner hva du mener også. Har vært der flere ganger selv. Jeg har datet, en og en, aldri flere samtidig, og da har jeg kuttet ut og ikke logget på dating app på flere måneder fordi jeg kun hadde fokus på den ene for å se. Men så går det ikke fremover, det blir fler og fler unnskyldninger og mindre og mindre oppmerksomhet. Etterhvert logget jeg på dating app igjenn og finner da disse mennene her.. de har sikkert vært på appen hele tiden.

Endret av juliet capulet
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her..

Nei, ikke lett dette. Jeg har bestemt meg for å ta det som det kommer. Blir det for plagsomt for meg, så får jeg gå videre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...