Gå til innhold

Er så dritt lei av menn som bare er ute etter sex!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex er alt menn vil ha, så du vil aldri finne deg en mann som ikke ute etter sex.

Anonymkode: 6fc73...53a

Nei 🙂 har datet menn i over to måneder uten sex. Vi møttes ihverfall to ganger i uken. Så bare slutt! Jeg sier ikke at de ikke ønsket det. Men de godtok. Respekt. Vi gjorde mye sammen. Men det trenger ikke gå to måneder da 🙂 det er ikke normalen her. Men jeg vil vite litt om hvem jeg har sex med. Det er ikke ok å se noen i øynene og lure på hvem han er under sex. Ja, jeg har gjort det. Ikke ok for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er normalt utseende kvinne med relativt trent kropp, og dessverre med en veldig sterk utstråling. Har fått høre at jeg "oser av sex", til tross aldri går utfordrende kledd, flørter med noen osv, kun pga utseende i seg selv..

Blir nedrent av menn som kun viser seg å være ute etter sex, og er regelrett blitt drittlei hele konseptet med menn, av den grunn! Noen vil sikkert si at jeg er heldig, men føler meg overhodet ikke heldig, syns bare hele greia er totalt motbydelig..🤮

Er singel, og behøver ingen partner, så hvordan blir man kvitt disse mennene, som heller ofte ikke gir seg etter et høflig avslag, og event finner noen som er ute etter noe seriøst, et forhold, og ikke bare sex?!

 

Anonymkode: 4acf9...17c

Kanskje du har ikke mye annet enn sexp å bidra i et forhold, selv om du tror du er så veldige «normale».

Anonymkode: aeca0...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har ikke mye annet enn sexp å bidra i et forhold, selv om du tror du er så veldige «normale».

Anonymkode: aeca0...404

Hva faen er det for et amøbesvar?

Anonymkode: c8a59...dc0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sex er alt menn vil ha, så du vil aldri finne deg en mann som ikke ute etter sex.

Anonymkode: 6fc73...53a

Oi så bitter!!11!!11!11!11 :nordvesta:

Anonymkode: 0e368...2f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er normalt utseende kvinne med relativt trent kropp, og dessverre med en veldig sterk utstråling. Har fått høre at jeg "oser av sex", til tross aldri går utfordrende kledd, flørter med noen osv, kun pga utseende i seg selv..

Blir nedrent av menn som kun viser seg å være ute etter sex, og er regelrett blitt drittlei hele konseptet med menn, av den grunn! Noen vil sikkert si at jeg er heldig, men føler meg overhodet ikke heldig, syns bare hele greia er totalt motbydelig..🤮

Er singel, og behøver ingen partner, så hvordan blir man kvitt disse mennene, som heller ofte ikke gir seg etter et høflig avslag, og event finner noen som er ute etter noe seriøst, et forhold, og ikke bare sex?!

 

Anonymkode: 4acf9...17c

Jeg kan skjønne frustrasjonen din om du ønsker et forhold, men på hvilke arenaer kommer du i kontakt med disse mennene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er singel, og behøver ingen partner, så hvordan blir man kvitt disse mennene, som heller ofte ikke gir seg etter et høflig avslag, og event finner noen som er ute etter noe seriøst, et forhold, og ikke bare sex?!

pick-me-ly23w4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er normalt utseende kvinne med relativt trent kropp, og dessverre med en veldig sterk utstråling. Har fått høre at jeg "oser av sex", til tross aldri går utfordrende kledd, flørter med noen osv, kun pga utseende i seg selv..

Blir nedrent av menn som kun viser seg å være ute etter sex, og er regelrett blitt drittlei hele konseptet med menn, av den grunn! Noen vil sikkert si at jeg er heldig, men føler meg overhodet ikke heldig, syns bare hele greia er totalt motbydelig..🤮

Er singel, og behøver ingen partner, så hvordan blir man kvitt disse mennene, som heller ofte ikke gir seg etter et høflig avslag, og event finner noen som er ute etter noe seriøst, et forhold, og ikke bare sex?!

 

Anonymkode: 4acf9...17c

Med bare tenk etter, med din voldsomme ut stråling og sex appell hva du du kunne ha tjent på som prostituert...med prostitusjons pengene så kunne du til slutt ha kjøpt deg en ung fattig mann fra et fattig land og hjulpet hele familien hans til et bedre liv.... 

Anonymkode: 446f5...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Med bare tenk etter, med din voldsomme ut stråling og sex appell hva du du kunne ha tjent på som prostituert...med prostitusjons pengene så kunne du til slutt ha kjøpt deg en ung fattig mann fra et fattig land og hjulpet hele familien hans til et bedre liv.... 

Anonymkode: 446f5...196

Bare tenk etter, hvor mye bedre du kunne fått det med deg selv, etter utallige samtaler med en psykolog!

Anonymkode: 4acf9...17c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare tenk etter, hvor mye bedre du kunne fått det med deg selv, etter utallige samtaler med en psykolog!

Anonymkode: 4acf9...17c

Nå nå nå ta det rolig....det var bare et forslag og et godt råd .  Det er mange flotte damer har dette som yrke. 

Anonymkode: 446f5...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt motsatte problemet. Jeg er vel ganske pen, og får høre det til tider av det motsatte kjøtt, men jeg blir ikke akkurat "rent ned" av tilbud. Jeg blir stort sett alltid sett på som "søt og uskyldig", noe som ikke akkurat drar så mange bra menn det heller. Skulle ønske noen kunne synes jeg var "sexy" for en gangs skyld også, haha. 

Anonymkode: 89fa4...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri aldri hatt dette problemet, selv om jeg fra jeg var tenåring hadde kroppen, bevegelsene og blikket som får menn til å tenke sex.

Joda, jeg visste hvilken effekt jeg hadde på dem, men det var jo jeg som satt med kontrollen. Jeg trengte da ikke å ha sex med andre enn dem jeg ønsket sex med likevel. Direkte forslag og tilnærminger fikk bare en kald avvisning dersom jeg ikke var interessert. 

Etterhvert fikk jeg meg også en så stor og muskuløs mann at siden har han stått for mange av avvisningene. Det skal bare et svart blikk fra ham til for at menn viker unna. :)

Klarer meg fint alene også! 

Jeg må si at jeg både likte og utnyttet makten dette ga meg. En periode jobbet jeg som selger på ren provisjon. Jeg solgte godt, til menn. :)

Ta kontrollen! Menn synes at du er sexy, og du får det til å høres ut som en fornærmelse. En fæl byrde å bære. Du trenger ikke å ha sex med noen som helst, og at de sikler og fantaserer er da deres problem. 

For meg høres det mer ut som at det er din egen seksualitet du har problemer med. 

Anonymkode: 4c41f...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Er normalt utseende kvinne med relativt trent kropp, og dessverre med en veldig sterk utstråling. Har fått høre at jeg "oser av sex", til tross aldri går utfordrende kledd, flørter med noen osv, kun pga utseende i seg selv..

Blir nedrent av menn som kun viser seg å være ute etter sex, og er regelrett blitt drittlei hele konseptet med menn, av den grunn! Noen vil sikkert si at jeg er heldig, men føler meg overhodet ikke heldig, syns bare hele greia er totalt motbydelig..🤮

Er singel, og behøver ingen partner, så hvordan blir man kvitt disse mennene, som heller ofte ikke gir seg etter et høflig avslag, og event finner noen som er ute etter noe seriøst, et forhold, og ikke bare sex?!

 

Anonymkode: 4acf9...17c

Skal du finne noen som er ute etter noe seriøst så må du nok belage deg på å ta det første steget og legge opp til det selv...den typen mannfolk som sjekker deg opp er bare ute etter den tingen du snakker om. 

Du skulle vært mannfolk...for det skjer ikke at kvinnfolk tar det første steget 😛 da hadde du fått gått helt i fred :) man skulle tro det var bedre med noen tilbud enn ingen tilbud. Ettersom det er langt flere single menn enn damer itillegg til alle innvandrer mennene så skulle det nå ikke mangle på valgmulighetene ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bli en brutal avviser av de du ikke vil ha bare sex med.

2. Ta føringen og sjekk aktivt opp de du vil være kjæreste med.

Anonymkode: e4603...cfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er singel, og behøver ingen partner, så hvordan blir man kvitt disse mennene, som heller ofte ikke gir seg etter et høflig avslag, og event finner noen som er ute etter noe seriøst, et forhold, og ikke bare sex?!

Du får prøve å se på det som et kompliment, det er vel bare et utlagt av menns natur ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever det samme, jeg oser åpenbart sex.

Jeg er også lei av den tidvis ekstreme seksuelle oppmerksomheten, eller det at sex er det første menn tenker når de ser meg. Der andre får en helt normal søt melding etter en date så får jeg et dickpic etter første hallo. Sånn for å male et bilde av hvordan det er uten å dra en lang rekke historier og eksempler.

Det er litt irriterende at de går der med en gang, noen ganger føler man at folk ser på deg som en hore omtrent, eller at de tror sex er nøkkelen til mitt hjerte. Så alle tilnærmelser blir seksuelle, han tilsynelatende normale fyren man nettopp har hilst på og får en god tone med sitter to timer senere og hvisker meg i øret hvordan han vil slikke meg eller noe i den duren. Seriøst, sånt skjer meg hele tiden, også jenter jeg knapt kjenner kan plutselig sitte og snakke sex med meg og stille spørsmål de alltid har lurt på fordi de bare skjønner at jeg liksom er "sånn".

Og jeg er jo en seksuell type, så inntrykket til folk er ikke helt på jordet heller. Men jeg sitter ikke og snakker om at jeg elsker sex og kler meg heller ikke utfordrende. Folk bare ser det, har vel aldri møtt en kjeft som har antatt at jeg er uskyldig og beskjeden i senga, men veldig mange som tror jeg er mye villere enn jeg er. Sånn, kolleger jeg aldri har snakket med engang kan komme bort på julebordet og bare "hø hø hø, du altså, når jeg ser deg .." og så et eller annet om min seksuelle utstråling og kanskje et spørsmål om jeg har en pisk i skuffen eller lignende. Og fy faen så draget jeg har på gifte menn, don't get me started.. Klassisk elskerinne-materiale tydeligvis, oser ikke bare sex men også veldig slapp seksualmoral. 

Da jeg var yngre var jeg mye dårligere på avvisning, man vil jo være snill og høflig og gjøre det mest mulig skånsomt. Men nå har jeg i det minste lært meg å bare si rett ut at jeg ikke er interessert så fort jeg skjønner hvor de vil, og det er en helt fair sak å gjøre, de koster meg ingenting og jeg har ikke inntrykk av at menn blir såret av det. Så du må ikke være redd for å bare være klar og tydelig der, ingen tar skade av det. For meldinger sendt sent på natta er det bare å late som man sov, ikke åpne dem før sent dagen etter, og vurder om det er noe man skal svare på i det hele tatt for det er ikke alltid man må det. Når menn prater med deg på byen så vær obs på når de begynner å nærme seg fysisk (om det så bare er helt vanlig lett touch på skulderen eller at de sitter litt tettere), og sno deg diskret unna. Man kan avvise bare med kroppspråk uten at den andre merker det omtrent, de plukker bare opp at her er det bare å rulle inn. Imens har du en liten hånd borti han så pensler tankene fortere over på sex.

Ellers så lever jeg godt med det egentlig, jeg synes ikke det er så vanskelig å navigere i de som bare vil ha sex og de det eventuelt kan bli mer med, merker jo hvem jeg har god kjemi med. Jeg har selvsagt mye mer å by på, så når jeg finner tonen med noen som jeg virkelig merker er min type så blir det jo mer enn bare sex. Men ja, man kan bli litt lei av utro menn, rykter på jobben og å konstant avvise seksuelle tilnærmelser. Jeg bare tenker det er litt luksusproblem, ikke at alle ønsker å være menns sexobjekt men skal ærlig innrømme at det er noe med det å ha draget som jo kan være bedre enn alternativet. Og jeg får heldigvis også oppmerksomhet for annet enn seksuell utstråling, har god selvtillit på at jeg har en personlighet også 😜

Beklager langt innlegg, var visst veldig gøy å snakke om meg selv plutselig, hehe.. er noe med å dele med noen med lignende erfaring, dette er jo ikke noe jeg kan tyte mye om til andre enn de som kjenner meg godt.

Anonymkode: fe7e8...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplever det samme, jeg oser åpenbart sex.

Jeg er også lei av den tidvis ekstreme seksuelle oppmerksomheten, eller det at sex er det første menn tenker når de ser meg. Der andre får en helt normal søt melding etter en date så får jeg et dickpic etter første hallo. Sånn for å male et bilde av hvordan det er uten å dra en lang rekke historier og eksempler.

Det er litt irriterende at de går der med en gang, noen ganger føler man at folk ser på deg som en hore omtrent, eller at de tror sex er nøkkelen til mitt hjerte. Så alle tilnærmelser blir seksuelle, han tilsynelatende normale fyren man nettopp har hilst på og får en god tone med sitter to timer senere og hvisker meg i øret hvordan han vil slikke meg eller noe i den duren. Seriøst, sånt skjer meg hele tiden, også jenter jeg knapt kjenner kan plutselig sitte og snakke sex med meg og stille spørsmål de alltid har lurt på fordi de bare skjønner at jeg liksom er "sånn".

Og jeg er jo en seksuell type, så inntrykket til folk er ikke helt på jordet heller. Men jeg sitter ikke og snakker om at jeg elsker sex og kler meg heller ikke utfordrende. Folk bare ser det, har vel aldri møtt en kjeft som har antatt at jeg er uskyldig og beskjeden i senga, men veldig mange som tror jeg er mye villere enn jeg er. Sånn, kolleger jeg aldri har snakket med engang kan komme bort på julebordet og bare "hø hø hø, du altså, når jeg ser deg .." og så et eller annet om min seksuelle utstråling og kanskje et spørsmål om jeg har en pisk i skuffen eller lignende. Og fy faen så draget jeg har på gifte menn, don't get me started.. Klassisk elskerinne-materiale tydeligvis, oser ikke bare sex men også veldig slapp seksualmoral. 

Da jeg var yngre var jeg mye dårligere på avvisning, man vil jo være snill og høflig og gjøre det mest mulig skånsomt. Men nå har jeg i det minste lært meg å bare si rett ut at jeg ikke er interessert så fort jeg skjønner hvor de vil, og det er en helt fair sak å gjøre, de koster meg ingenting og jeg har ikke inntrykk av at menn blir såret av det. Så du må ikke være redd for å bare være klar og tydelig der, ingen tar skade av det. For meldinger sendt sent på natta er det bare å late som man sov, ikke åpne dem før sent dagen etter, og vurder om det er noe man skal svare på i det hele tatt for det er ikke alltid man må det. Når menn prater med deg på byen så vær obs på når de begynner å nærme seg fysisk (om det så bare er helt vanlig lett touch på skulderen eller at de sitter litt tettere), og sno deg diskret unna. Man kan avvise bare med kroppspråk uten at den andre merker det omtrent, de plukker bare opp at her er det bare å rulle inn. Imens har du en liten hånd borti han så pensler tankene fortere over på sex.

Ellers så lever jeg godt med det egentlig, jeg synes ikke det er så vanskelig å navigere i de som bare vil ha sex og de det eventuelt kan bli mer med, merker jo hvem jeg har god kjemi med. Jeg har selvsagt mye mer å by på, så når jeg finner tonen med noen som jeg virkelig merker er min type så blir det jo mer enn bare sex. Men ja, man kan bli litt lei av utro menn, rykter på jobben og å konstant avvise seksuelle tilnærmelser. Jeg bare tenker det er litt luksusproblem, ikke at alle ønsker å være menns sexobjekt men skal ærlig innrømme at det er noe med det å ha draget som jo kan være bedre enn alternativet. Og jeg får heldigvis også oppmerksomhet for annet enn seksuell utstråling, har god selvtillit på at jeg har en personlighet også 😜

Beklager langt innlegg, var visst veldig gøy å snakke om meg selv plutselig, hehe.. er noe med å dele med noen med lignende erfaring, dette er jo ikke noe jeg kan tyte mye om til andre enn de som kjenner meg godt.

Anonymkode: fe7e8...ad4

Du er nok én som sier mye med blikket, og som får en del menn og kvinner til å tro at du sier enda mer med blikket enn hva du gjør. Nå ser det ut som at du lever godt med det, men det går an å bli mer bevisst hvordan man bruker blikket og forstå mer om hvordan ulike blikk tolkes av andre.

Anonymkode: e4603...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!!

Er alltid så forbanna hensynsfull på toppen av det hele at det er vanskelig å si klart nok fra, tydeligvis!! For de verken respekterer et nei eller gir seg. Hvordan gjør du det?!

Anonymkode: 4acf9...17c

Det må du slutte med. Om noe gjør det vondt verre.

Nesten alle kvinner som utståler energi og har en bra kropp blir behandlet som deg: som billige horer som kun er for sex. Hvis du er grei, snill og høffelig i tillegg vil menn bare oppføre seg enda verre, kjøre fullstendig over deg og bruke deg om de ser sitt snitt til det.

Du må nesten sette dem på plass og kan gjerne være både ærlig og brutal. Gi dem inn, og stikk gjerne der det svir mest. Det er ingen grunn til at du skal vise respekt, når de ikke gjør det. 

Anonymkode: 42808...e0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre hvorfor de bare vil ha sex med deg, eller motsatt, hvorfor de ikke vil ha et forhold med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, putaz said:

Er det lov å spørre hvorfor de bare vil ha sex med deg, eller motsatt, hvorfor de ikke vil ha et forhold med deg?

Ja det lurer jeg også på?!

Men flertallet er gjerne menn som allerede er i et forhold, gifte menn osv.. 🤮

Noe som gjør det ekstra motbydelig å bli utsatt for det! De burde holde seg til partneren de har, eller gå fra henne om det virkelig står så dårlig til med sexlivet, som de klager over..

Er ikke så mange som et singel i min alder..

Anonymkode: 4acf9...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...