Gå til innhold

Er så dritt lei av menn som bare er ute etter sex!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er normalt utseende kvinne med relativt trent kropp, og dessverre med en veldig sterk utstråling. Har fått høre at jeg "oser av sex", til tross aldri går utfordrende kledd, flørter med noen osv, kun pga utseende i seg selv..

Blir nedrent av menn som kun viser seg å være ute etter sex, og er regelrett blitt drittlei hele konseptet med menn, av den grunn! Noen vil sikkert si at jeg er heldig, men føler meg overhodet ikke heldig, syns bare hele greia er totalt motbydelig..🤮

Er singel, og behøver ingen partner, så hvordan blir man kvitt disse mennene, som heller ofte ikke gir seg etter et høflig avslag, og event finner noen som er ute etter noe seriøst, et forhold, og ikke bare sex?!

 

Anonymkode: 4acf9...17c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex er alt menn vil ha, så du vil aldri finne deg en mann som ikke ute etter sex.

Anonymkode: 6fc73...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse menn som bare vil ha sex, men og masse menn som vil ha et forhold. Hvis du vil ha et forhold og ikke finner noen som vil ha et forhold så gjør du noe galt. 

Anonymkode: 569da...1b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en mann som allerede er i et forhold, da vet du at han vil ha et forhold, og så stjeler du han. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, abrasiveRefraction said:

Finn en mann som allerede er i et forhold, da vet du at han vil ha et forhold, og så stjeler du han. 

Blir kontaktet av mange menn som er i et forhold og bare vil ha sex, så da vet jeg at de er villige til å være utro og overhodet ikke er noe å satse på!!

Anonymkode: 4acf9...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir kontaktet av mange menn som er i et forhold og bare vil ha sex, så da vet jeg at de er villige til å være utro og overhodet ikke er noe å satse på!!

Anonymkode: 4acf9...17c

Du vet at alle forhold starter med sex? Kanskje de egentlig vil ha forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Du vet at alle forhold starter med sex? Kanskje de egentlig vil ha forhold.

Gi deg nå da. Det var du tilbake ja 🙂 forhold starter jo ikke med sex. Hallo

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Gi deg nå da. Det var du tilbake ja 🙂 forhold starter jo ikke med sex. Hallo

Alle mine forhold har startet med sex. Før vi begynte å ha sex var vi bare venner.

Eller, bortsett fra mitt første forhold men da var vi så unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Alle mine forhold har startet med sex. Før vi begynte å ha sex var vi bare venner.

Eller, bortsett fra mitt første forhold men da var vi så unge.

Dine forhold ja. De er jo ikke en fasit heller da. Hvorfor startet de med sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er normalt utseende kvinne med relativt trent kropp, og dessverre med en veldig sterk utstråling. Har fått høre at jeg "oser av sex", til tross aldri går utfordrende kledd, flørter med noen osv, kun pga utseende i seg selv..

Blir nedrent av menn som kun viser seg å være ute etter sex, og er regelrett blitt drittlei hele konseptet med menn, av den grunn! Noen vil sikkert si at jeg er heldig, men føler meg overhodet ikke heldig, syns bare hele greia er totalt motbydelig..🤮

Er singel, og behøver ingen partner, så hvordan blir man kvitt disse mennene, som heller ofte ikke gir seg etter et høflig avslag, og event finner noen som er ute etter noe seriøst, et forhold, og ikke bare sex?!

 

Anonymkode: 4acf9...17c

Kan hende de sier det til flere enn deg, eller at du leter på feil sted

Anonymkode: d29a5...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er normalt utseende kvinne med relativt trent kropp, og dessverre med en veldig sterk utstråling. Har fått høre at jeg "oser av sex", til tross aldri går utfordrende kledd, flørter med noen osv, kun pga utseende i seg selv..

Blir nedrent av menn som kun viser seg å være ute etter sex, og er regelrett blitt drittlei hele konseptet med menn, av den grunn! Noen vil sikkert si at jeg er heldig, men føler meg overhodet ikke heldig, syns bare hele greia er totalt motbydelig..🤮

Er singel, og behøver ingen partner, så hvordan blir man kvitt disse mennene, som heller ofte ikke gir seg etter et høflig avslag, og event finner noen som er ute etter noe seriøst, et forhold, og ikke bare sex?!

 

Anonymkode: 4acf9...17c

Fløter med noen osv.pga av utseende i seg selv.     Kva forventer du av menn når du bevist flørter med dem.    En flørt  kan av mange menn ( og kvinner) bli oppfattet som en innvitasjon til m.a. sex.    Hva legger du forreisten  i  begrepet sterk utstråling ?.     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym Bruker skrev:

Fløter med noen osv.pga av utseende i seg selv.     Kva forventer du av menn når du bevist flørter med dem.    En flørt  kan av mange menn ( og kvinner) bli oppfattet som en innvitasjon til m.a. sex.    Hva legger du forreisten  i  begrepet sterk utstråling ?.     

Det er det. Hva hun legger i sterk utstråling. Det er det da... og se om vi får svar. Noen ganger skjønner ikke folk hva de EGENTLIG sier. Hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, SoWhat? said:

Det er det. Hva hun legger i sterk utstråling. Det er det da... og se om vi får svar. Noen ganger skjønner ikke folk hva de EGENTLIG sier. Hm

Er en selvstendig og intelligent kvinne som klarer meg selv og utstråler ditto styrke, i følge av hva andre sier, og dette visstnok i kombinasjon med et veldig feminint og sensuelt utseende rent fysisk, blond, høy, slank, store blå øyne, timeglass figur osv.. Bare hater så max å alltid bli sett på som et sex objekt av menn!!!🤮

Anonymkode: 4acf9...17c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym Bruker said:

Fløter med noen osv.pga av utseende i seg selv.     Kva forventer du av menn når du bevist flørter med dem.    En flørt  kan av mange menn ( og kvinner) bli oppfattet som en innvitasjon til m.a. sex.    Hva legger du forreisten  i  begrepet sterk utstråling ?.     

Aldri flørter med noen skulle det stått,så det nå når du påpekte det, takk..

Anonymkode: 4acf9...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, abrasiveRefraction said:

Du vet at alle forhold starter med sex? Kanskje de egentlig vil ha forhold.

Mine forhold har aldri startet med, og vil heller aldri starte med sex!

Anonymkode: 4acf9...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en selvstendig og intelligent kvinne som klarer meg selv og utstråler ditto styrke, i følge av hva andre sier, og dette visstnok i kombinasjon med et veldig feminint og sensuelt utseende rent fysisk, blond, høy, slank, store blå øyne, timeglass figur osv.. Bare hater så max å alltid bli sett på som et sex objekt av menn!!!🤮

Anonymkode: 4acf9...17c

Ok. Jeg har erfaring med det motsatte 🙂 jeg er helt motsatt av deg av utseendet. Det ser ikke greit ut. Ikke i det hele tatt. Gi dem inn! 🙂

Menn har normalt respekt for meg. Har lært meg å si fra kan du si. Bare smell ifra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? said:

Ok. Jeg har erfaring med det motsatte 🙂 jeg er helt motsatt av deg av utseendet. Det ser ikke greit ut. Ikke i det hele tatt. Gi dem inn! 🙂

Menn har normalt respekt for meg. Har lært meg å si fra kan du si. Bare smell ifra!

Takk for svar!!

Er alltid så forbanna hensynsfull på toppen av det hele at det er vanskelig å si klart nok fra, tydeligvis!! For de verken respekterer et nei eller gir seg. Hvordan gjør du det?!

Anonymkode: 4acf9...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!!

Er alltid så forbanna hensynsfull på toppen av det hele at det er vanskelig å si klart nok fra, tydeligvis!! For de verken respekterer et nei eller gir seg. Hvordan gjør du det?!

Anonymkode: 4acf9...17c

Jeg smeller ifra jeg. Og så hakker de på meg fordi jeg gjør. Men det er greit. Jeg syns det et koselig å bli likt! Det er veldig hyggelig. Men ikke for enhver pris! Tenk litt over det. Stå på 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? said:

Jeg smeller ifra jeg. Og så hakker de på meg fordi jeg gjør. Men det er greit. Jeg syns det et koselig å bli likt! Det er veldig hyggelig. Men ikke for enhver pris! Tenk litt over det. Stå på 👍

Takk for svar! Ja det er hyggelig å bli likt, enig med deg, men det er ikke hyggelig å kun bli betraktet som et sex objekt, som menn har lyst å ha seg med, det er bare grusomt!! Så må nok være litt mer hard, som deg, for å bli kvitt dem..

Syns synd på virkelig pene damer i så måte, de må jo ha det ille, i alle fall frem til de finner seg en partner, aller verste er det jo å være singel..

Hvordan finner man noen å dele livet med da, som er seriøse?

Anonymkode: 4acf9...17c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...