Gå til innhold

Hva er ditt brudekjolebudsjett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har satt av 15 000 kr på den posten, og har ikke peiling på om det er mye eller lite med tanke på hva de koster i brudesalonger..  Hvis kjolene jeg liker koster mer enn det håper jeg at jeg finner noe brukt 🤭

Anonymkode: 660c3...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte brudekjole på salg i går. Den kostet rundt 8700,-.  Alt under 10 000 synes jeg er en Ok pris. Sparte noen tusenlapper.  Hadde først falt for en kjole til 24 000 men er glad jeg ikke brukte så mye på en kjole. Nå kan jeg heller bruke litt ekstra på et fint slør og sko.

Anonymkode: fd4d8...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Hadde du midje til denne kjolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, O.G. skrev:

Hadde du midje til denne kjolen?

Hva i alle dager er det for et spørsmål?! 

Anonymkode: 24332...383

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er det for et spørsmål?! 

Anonymkode: 24332...383

Et ærlig et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, O.G. skrev:

Et ærlig et.

Alle har midje.  Man trenger ikke å være 60 cm rundt livet for å bære en slik kjole.  Audrey H var tynn!   Det er mange kroppsfasonger som kler slike kjoler. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpte å finne en kjole til rundt 10000 uten at jeg egentlig hadde bestemt meg for noe budsjett. Likte ingen av kjolene jeg prøvde på, til tross for at det var sånne kjoler jeg likte bilder av, de passet bare ikke min kroppsfasong. Så jeg ba damen i butikken finne en kjole som ville passe meg, og den var virkelig midt i blinken. Prøvde mange kjoler både før og etterpå, sjekket på Finn og nettbutikker, gikk i andre butikker osv. Endte til slutt opp med den som hun fant til meg, til tross for at prisen var 20000 pluss skredder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, SupaWoman skrev:

Alle har midje.  Man trenger ikke å være 60 cm rundt livet for å bære en slik kjole.  Audrey H var tynn!   Det er mange kroppsfasonger som kler slike kjoler. 

Jeg er sterkt uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...