Gå til innhold

Hva er ditt brudekjolebudsjett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en øvre grense eller finner du råd uansett dersom drømmekjolen dukker opp?

Anonymkode: fd4d8...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2000 kr! Gidder ikke bruke mer enn det - og orker ikke tanken på en diger fjasete kjole..

Anonymkode: d5d4c...9f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max 5000 kr. Vil ikke "kaste bort" mer penger på en kjole som skal brukes i noen timer. Har aldri drømt om pompøst bryllup 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt var 20 000, men jeg angrer faktisk veldig. Kjolen hadde ingenting å si for min del, sånn i ettertid. Skulle bestilt en hvit kjole fra Nelly eller Zalando i stedet. Dersom jeg kunne valgt igjen, ville jeg satt budsjettet til rundt 3000.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp kjøpt en til 700 på HM. Skal på rådhuset uten å ha fest, og den er rosa og har blonder og er helt perfekt ❤ Og kan brukes flere ganger, som gjest i bryllup eller finere sommerfester 😊

Anonymkode: 49d30...ad0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 5000. Jeg skal ha to kjoler tenker jeg. 

Anonymkode: 4bcba...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2000 kr, men foretrekker nærmere 1500. Er tross alt bare en dag og det blir vanskelig å bruke den igjen.

Anonymkode: 0dcb3...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max 3000,- men har sett på noen billigere.  Vil ha en enkel, elegant kjole uten masse dill og marengslook. Har sett noen på nett jeg liker. Har ikke lyst å legge flerfoldige 1000 i en kjole som skal brukes en dag. Da legger jeg heller pengene i god mat på bryllupsfesten og bryllupsreise. 

Anonymkode: 3d2ca...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 17 for min :)

Angrer ikke, selv om det var litt mer enn planlagt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst ikke mer enn 25 000, absolutt maks er 38 000 kr.

Vet det er veldig mye, men vi har god økonomi, og velger å legge mye penger i bryllupsfeiringen (inkl. klærne).

Anonymkode: f925e...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks 1000. Bestilte på Zalando.

Anonymkode: c2907...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk det finnes mange fine brukte brudekjoler på finn.no, hvis det er småskader så er det sikkert litt billigere 😉 ingen legger merke til en rift eller to nederst på stakken. #gjerrigknarktips

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et budsjett på 15000, endte på 14000 for kjolen men 16500 med tilbehør og skredder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg som trudde kjolen min var grisebillig haha. Eg hadde budsjett på 10.000kr. Betalte 6000 kr. Med skredder var det meir, men det betalte svigermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/24/2019 at 12:03 PM, Clefable said:

Mitt var 20 000, men jeg angrer faktisk veldig. Kjolen hadde ingenting å si for min del, sånn i ettertid. Skulle bestilt en hvit kjole fra Nelly eller Zalando i stedet. Dersom jeg kunne valgt igjen, ville jeg satt budsjettet til rundt 3000.

Samme her (min kostet «bare» 15k). Helt unødvendig å bruke så mye penger på en kjole.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var heldig. Fikk en spesialsydd kjole sydd til meg for 4900 kr. Ingen som har lik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde max brukt 1000 kr. Hadde heller brukt mer på andre kjoler.

Anonymkode: a7598...83c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...