Gå til innhold

Beste sminkefjerner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken sminkefjerner syns dere er best? :) bruker dere servietter og deretter rens? :) kan noen anbefale en bra sminkefjerner utenom servietter? Som passer til å fjerne alt av sminke; ikke bare øyne og lepper :) 

Anonymkode: edb1c...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker en runde med Clarins Instant Eye Makeup Remover hvis jeg har på vannfast mascara, også bruker jeg en god balm rens hvis jeg har på sminke. Jeg anbefaler Clinique Take The Day Off-serien. Balm har jeg brukt flere av, men hører at oljen også skal være bra. The Body Shop sin Camomille Cleanser skal visst være god også. Take The Day Off er i alle fall drøy i bruk, plus at man ikke bruker servietter som er like dårlig for miljøet som de er for huden din. Alle fortjener bedre :) 

Å bruke balm rens er best, spør du meg. Kanskje litt å vende seg til (den løser seg ned til olje), men den renser faktisk, den sprer det ikke bare rundt i ansiktet. En dæsj, masserer den godt inn for å løse opp alt, en god klut med varmt vann også rengjør du godt med den. Også bruker du enten samme en gang til eller en annen ansiktsrens etter dette, for å faktisk rengjøre ansiktet ditt. ;)  Første runde tar bort sminken, den andre renser ansiktet. Så jeg bruker to runder for å rengjøre, men begge med god cleanser - aldri med servietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med en fra lancome som heter bi-facil, egentlig øyesminkefjerner men bruker den i hele fjeset og den fjerner sminken raskt uten å svi i øynene

Anonymkode: 43254...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kokosnøttolje og en mild babywipe. Jeg liker at det er naturlig, samtidig som det ikke tørker ut huden. 

Anonymkode: 44706...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...