Gå til innhold

Sibirstjerne håper på en liten skatt​😊​

Sibirstjerne

Anbefalte innlegg

rainbow_dash

8 dpo er jo kjempetidlig, og jeg tror skyggestrek da er et godt tegn, jeg 😄 at den blir sterkere og får farge de neste dagene! Det blir spennende å følge med, ihvertfall!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sibirstjerne
På ‎09‎.‎07‎.‎2019 den 17.41, Tussi2018 skrev:

Dette kan jo fremdeles gå veien 😍🤞 Håper virkelig det ikke bare er en skyggestrek! Det er jo fremdeles tidlig og mye kan skje😊😊

18 timer siden, rainbow_dash skrev:

8 dpo er jo kjempetidlig, og jeg tror skyggestrek da er et godt tegn, jeg 😄 at den blir sterkere og får farge de neste dagene! Det blir spennende å følge med, ihvertfall!

Det var nok bare en skyggestrek 😮. Jeg tok to tester i dag, en på morgenen og en for ca. 1 time siden. Testene var uten tvil negative, ingen skyggestrek. Jeg tror magefølelsen min har rett denne gangen også, at vi må belage oss på en ny PP. Så da tenker jeg at jeg (prøver) å legge fra meg testene inntil videre, så venter jeg på mensen til uka 😐 Men sånn er det, jeg kan ikke la skuffelsen bli for stor. Da blir det etter all sannsynlighet vin på denne damen etter den 15.07, og det kommer til å smake ekstra godt i denne nydelige sommervarmen☺️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sibirstjerne

11.07.19 CD 28, 10DPO.

Tok tre nye tester i dag. To tidlig tester (strimler), og en vanlig (stav, ikke tidlig test). 

Er dette skyggestreker? og er det bare jeg som ser strekene? 

IMG_0106.JPG

IMG_0112.JPG

IMG_E0114.JPG

Endret av Sibirstjerne
Lenke til innlegg
Del på andre sider
prøverpåny

Gravid sier jeg og! 😁 Kan hende du hadde litt for utvannet urin i går til å fange opp streken. Håper testene blir sterke frem mot IKM og at det er en stayer! (antar du kommer til å teste hver dag, så gidder ikke si noe om å la det gå noen dager mellom for å se stigning ;) ) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sibirstjerne

4 timer siden, rainbow_dash skrev:

De strekene har jo farge 😀😀😀 jeg tror du er gravid jeg!

4 timer siden, prøverpåny skrev:

Gravid sier jeg og! 😁 Kan hende du hadde litt for utvannet urin i går til å fange opp streken. Håper testene blir sterke frem mot IKM og at det er en stayer! (antar du kommer til å teste hver dag, så gidder ikke si noe om å la det gå noen dager mellom for å se stigning ;) ) 

Svei av en digitaltest nå for 5 min siden. Den var positiv! 

Kommer til å fortsette å teste fremover. Nå som den er slått ut positiv på digital, blir det nok ikke mer enn annenhver dag med strimmel. Har tre digitale tester liggende som jeg kommer til å svi av en gang i uken. (For å se om ukeindikatoren går oppover). 

Dette er jo veldig tidlig så det er mye som kan gå galt... Jeg klarer ikke helt å glede meg over det enda. Håper så inderlig at dette svangerskapet går bra..  

IMG_0121.JPG

Endret av Sibirstjerne
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

LivetErNå

Gratulerer så mye😍😍

har fulgt med på dagboken en stund nå, men har ikke helt klart å få med meg, hvilken pp var du i nå?🤔

Masse lykke til på ferden🥰 Håper det blir gravid dagbok nå🙌🏻🤰

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sibirstjerne
2 timer siden, LivetErNå skrev:

Gratulerer så mye😍😍

har fulgt med på dagboken en stund nå, men har ikke helt klart å få med meg, hvilken pp var du i nå?🤔

Masse lykke til på ferden🥰 Håper det blir gravid dagbok nå🙌🏻🤰

Tusen takk😍❤️! Og så koselig at du har fulgt dagboken min en stund❤️

Nå var vi i PP5, så dette gikk raskere enn forventet. Håper virkelig at alt går som normalt denne gangen🥰🥰

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sibirstjerne
11 timer siden, rainbow_dash skrev:

Sjansen er jo faktisk størst for at det går helt fint 😊

Ja håper det, for vi har ikke så god erfaring fra det forrige svangerskapet😕. Men vi tar det som det kommer😊 jeg blir nok værende i denne dagboken frem til jeg har bikket tre mnd. Evt, til jeg kjenner liv. 😊 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tussi2018

Herregud så gøy!! Gratulerer så masse 😍 Jeg har troen på at dette går veien! Tenk, du skal bli mamma ❤

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sibirstjerne
5 timer siden, Tussi2018 skrev:

Herregud så gøy!! Gratulerer så masse 😍 Jeg har troen på at dette går veien! Tenk, du skal bli mamma ❤

Tusen takk @Tussi2018❤️ Krysser alt for at dette skal gå bra❤️ dette blir spennende!🤗

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Netteflette

Å så gøy å lese!!! Krysser alle fingre og tær for deg/dere!!! 😄 😄  Gratulerer så masse! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sibirstjerne
På 12.7.2019 den 22.44, Netteflette skrev:

Å så gøy å lese!!! Krysser alle fingre og tær for deg/dere!!! 😄 😄  Gratulerer så masse! 

Tusen takk!😍 håper det går veien denne gangen🥰🥰

14.08 - 13 DPO - 3+6 

Jeg har ikke flere tidlig tester igjen, så jeg må bruke vanlig tester. Her er foreløpig stigning fra 10 DPO til 13 DPO. I følge appen min skal jeg egentlig ha mensen 16.07. Alle testene er tatt på morgenen: 

8D91AD04-931B-46CF-A3E0-CBC5BF3EF18F.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tussi2018
2 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Tusen takk!😍 håper det går veien denne gangen🥰🥰

14.08 - 13 DPO - 3+6 

Jeg har ikke flere tidlig tester igjen, så jeg må bruke vanlig tester. Her er foreløpig stigning fra 10 DPO til 13 DPO. I følge appen min skal jeg egentlig ha mensen 16.07. Alle testene er tatt på morgenen: 

8D91AD04-931B-46CF-A3E0-CBC5BF3EF18F.jpeg

Dette ser jo veldig lovende ut så langt 😍 og det er jo større sjanse for at det skal gå bra enn at det ikke skal det ❤ Prøv å nyt det og sommeren ☀️😍

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sibirstjerne
På ‎14‎.‎07‎.‎2019 den 10.34, Tussi2018 skrev:

Dette ser jo veldig lovende ut så langt 😍 og det er jo større sjanse for at det skal gå bra enn at det ikke skal det ❤ Prøv å nyt det og sommeren ☀️😍

Ja så langt ser det bra ut☺️ Så det blir veldig spennende fremover, håper jo at denne har bestemt seg for å bli❤️

15.07 - 14 DPO - 4+0 - IKM er i morgen!

Fant en strimmel i går og svei av den i samme slengen. Så fikk jeg flere strimler i dag. Så langt syns jeg stigningen ser fin ut. Strimmel for 13 og 14 DPO ble tatt på ettermiddagen, ca. kl.1645. 

Ser at jeg testet positiv på CB digital 3+3. Kommer til å ta en ny digital torsdag denne uken. Vet at man ikke skal henge seg så mye opp i ukeindikatoren, men jeg håper jo selvfølgelig at det står "Gravid 2-3". 

Det eneste jeg har merket av symptomer er murringer i både mage og rygg. Det er akkurat de samme "plagene" som jeg pleier å ha før mensen. Så intet nytt å melde herifra ☺️

IMG_0135.JPG

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sibirstjerne

16.07 - 15 DPO (IKM) - 4+1 

Jeg gjør sjeldent som jeg sier og tok en CB digital i dag, pluss strimmel. Fra og med neste uke vil jeg ikke teste lenger, men for min egen del gir det meg en slags form for trygghet. 

184C08ED-3CAC-48CE-BB18-957A2A6A01A8.jpeg

779954BF-97BD-4483-93A4-BA2F75F098FF.jpeg

Endret av Sibirstjerne
Lenke til innlegg
Del på andre sider
LivetErNå

Nå har du jo skikkelig sterk og flott strek😍 Så gøyyy, utrolig glad på dine vegne❤️

Kommer nok til å teste mye selv hvis jeg først får en positiv test😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sibirstjerne
2 timer siden, LivetErNå skrev:

Nå har du jo skikkelig sterk og flott strek😍 Så gøyyy, utrolig glad på dine vegne❤️

Kommer nok til å teste mye selv hvis jeg først får en positiv test😅

Tusen takk! 😁❤️

Ja er morsomt å følge med på strekene😊 godt å se at de blir tydeligere😊 

Jeg har savnet en liten oversikt for meg selv i forhold til EL tester og G-tester. Det er greit å ha noe å se tilbake på hvis vi må gjennom flere PP😊

Hvor langt er forresten du kommet når det gjelder PP? Jeg vil veldig gjerne følge deg videre, har du kanskje en dagbok?🤗🌸

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tussi2018
4 timer siden, Sibirstjerne skrev:

16.07 - 15 DPO (IKM) - 4+1 

Jeg gjør sjeldent som jeg sier og tok en CB digital i dag, pluss strimmel. Fra og med neste uke vil jeg ikke teste lenger, men for min egen del gir det meg en slags form for trygghet. 

184C08ED-3CAC-48CE-BB18-957A2A6A01A8.jpeg

779954BF-97BD-4483-93A4-BA2F75F098FF.jpeg

Oi så gøy med 2-3! 😍 for en deilig følelse det må være! Og du som hadde innstilt deg på å drikke vin denne uken 😂 så feil kan man ta 👏

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...