Gå til innhold

Slettet.


Gjest Sibirstjerne

Anbefalte innlegg

8 dpo er jo kjempetidlig, og jeg tror skyggestrek da er et godt tegn, jeg 😄 at den blir sterkere og får farge de neste dagene! Det blir spennende å følge med, ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 9.7.2019 den 17.41):

Dette kan jo fremdeles gå veien 😍🤞 Håper virkelig det ikke bare er en skyggestrek! Det er jo fremdeles tidlig og mye kan skje😊😊

 

rainbow_dash skrev (På 9.7.2019 den 23.14):

8 dpo er jo kjempetidlig, og jeg tror skyggestrek da er et godt tegn, jeg 😄 at den blir sterkere og får farge de neste dagene! Det blir spennende å følge med, ihvertfall

en☺️

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid sier jeg og! 😁 Kan hende du hadde litt for utvannet urin i går til å fange opp streken. Håper testene blir sterke frem mot IKM og at det er en stayer! (antar du kommer til å teste hver dag, så gidder ikke si noe om å la det gå noen dager mellom for å se stigning ;) ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne

 

rainbow_dash skrev (På 11.7.2019 den 11.15):

De strekene har jo farge 😀😀😀 jeg tror du er gravid jeg!

 

prøverpåny skrev (På 11.7.2019 den 11.33):

Gravid sier jeg og! 😁 Kan hende du hadde litt for utvannet urin i går til å fange opp streken. Håper testene blir sterke frem mot IKM og at det er en stayer! (antar du kommer til å teste hver dag, så gidder ikke si noe om å la det gå noen dager mellom for å se stigning ;) )

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LivetErNå

Gratulerer så mye😍😍

har fulgt med på dagboken en stund nå, men har ikke helt klart å få med meg, hvilken pp var du i nå?🤔

Masse lykke til på ferden🥰 Håper det blir gravid dagbok nå🙌🏻🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
LivetErNå skrev (På 11.7.2019 den 19.02):

Gratulerer så mye😍😍

har fulgt med på dagboken en stund nå, men har ikke helt klart å få med meg, hvilken pp var du i nå?🤔

Masse lykke til på ferden🥰 Håper det blir gravid dagbok nå🙌🏻🤰

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
rainbow_dash skrev (På 11.7.2019 den 23.12):

Sjansen er jo faktisk størst for at det går helt fint 😊

J

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så gøy!! Gratulerer så masse 😍 Jeg har troen på at dette går veien! Tenk, du skal bli mamma ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
5 timer siden, Tussi2018 skrev:

Herregud så gøy!! Gratulerer så masse 😍 Jeg har troen på at dette går veien! Tenk, du skal bli mamma ❤

Tusen takk @Tussi2018❤️ Krysser alt for at dette skal gå bra❤️ dette blir spennende!🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy å lese!!! Krysser alle fingre og tær for deg/dere!!! 😄 😄  Gratulerer så masse! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sibirstjerne
Netteflette skrev (På 12.7.2019 den 22.44):

Å så gøy å lese!!! Krysser alle fingre og tær for deg/dere!!! 😄 😄  Gratulerer så masse! 

 

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Tusen takk!😍 håper det går veien denne gangen🥰🥰

 

14.08 - 13 DPO - 3+6 

Jeg har ikke flere tidlig tester igjen, så jeg må bruke vanlig tester. Her er foreløpig stigning fra 10 DPO til 13 DPO. I følge appen min skal jeg egentlig ha mensen 16.07. Alle testene er tatt på morgenen: 

 

8D91AD04-931B-46CF-A3E0-CBC5BF3EF18F.jpeg

Dette ser jo veldig lovende ut så langt 😍 og det er jo større sjanse for at det skal gå bra enn at det ikke skal det ❤ Prøv å nyt det og sommeren ☀️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
Tussi2018 skrev (På 14.7.2019 den 10.34):

Dette ser jo veldig lovende ut så langt 😍 og det er jo større sjanse for at det skal gå bra enn at det ikke skal det ❤ Prøv å nyt det og sommeren ☀️😍

☺️

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LivetErNå

Nå har du jo skikkelig sterk og flott strek😍 Så gøyyy, utrolig glad på dine vegne❤️

Kommer nok til å teste mye selv hvis jeg først får en positiv test😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
LivetErNå skrev (På 16.7.2019 den 6.37):

Nå har du jo skikkelig sterk og flott strek😍 Så gøyyy, utrolig glad på dine vegne❤️

Kommer nok til å teste mye selv hvis jeg først får en positiv test😅

?🤗🌸

Endret av Sibirstjerne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sibirstjerne skrev:

16.07 - 15 DPO (IKM) - 4+1 

Jeg gjør sjeldent som jeg sier og tok en CB digital i dag, pluss strimmel. Fra og med neste uke vil jeg ikke teste lenger, men for min egen del gir det meg en slags form for trygghet. 

 

184C08ED-3CAC-48CE-BB18-957A2A6A01A8.jpeg

779954BF-97BD-4483-93A4-BA2F75F098FF.jpeg

Oi så gøy med 2-3! 😍 for en deilig følelse det må være! Og du som hadde innstilt deg på å drikke vin denne uken 😂 så feil kan man ta 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...