Gå til innhold

Løvenes konge?? Se eller ikke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Løvenes konge vært å se? 😃

Anonymkode: 4ee02...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sett filmen fra 1994 er det ikke noe vits å se den nye. Det er i bunn å grunn den samme filmen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Har du sett filmen fra 1994 er det ikke noe vits å se den nye. Det er i bunn å grunn den samme filmen

Det er jo liksom poenget da. Det skal ikke være en helt ny historie med masse nye hendelser, det er jo en live action versjon av tegnefilmen. 

Jeg synes den var veldig bra 😁 Verdt å se. 

Anonymkode: ea7d1...7c7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket den ❤️❤️

Anonymkode: f7732...891

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes spørsmålet er om du ønsker å se Løvenes Konge på kino eller ikke.  Det er jo samme historie som tidligere og om noen måneder kan du se den nye versjonen til en billig penge på laptopen. Men kino gir jo en annen opplevelse og for enkelte er det verdt å betale for. 

Anonymkode: 85cab...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er så sinnsykt verdt å se!!! Jeg fatter ikke alle de negative omtalene, for denne filmen var helt super fantastisk! 

Nostalgi er en ting, men filmen var og bra i seg selv. Morsom. Noen deler av filmen er til og med bedre en orginalen spør du meg.

Eneste jeg kan si negativt om den er at løvene ikke er helt 100% realistiske, anatomisk sett 😅 men utenom akkurat det er filmen virkelig verd å se! 

Anonymkode: 4e06a...f99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør man se den i 3D eller 2D?

Anonymkode: 390b1...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bør man se den i 3D eller 2D?

Anonymkode: 390b1...623

Jeg så den i 3D. Det var ikke noe vits. Ingen effekter som var laget for å hoppe ut av skjermen. 

Jeg digger filmen! Venninnen min som ikke har sett originalen (ja, de finnes visst) digget den også. 

Anonymkode: 93b96...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 15.32, Aragorn ll Elessar skrev:

Har du sett filmen fra 1994 er det ikke noe vits å se den nye. Det er i bunn å grunn den samme filmen

Eh ja, er det som er meningen med remakes da

Jeg likte filmen veldig godt og skjønner ikke de negative omtalene

Anonymkode: 8eb67...464

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var bra, men savnet full versjon av "be prepeard" (skurkedangen til skar). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er over 40 og er redd for å begynne å krampegråte i kinosalen :fnise: Er Mufasas død like trist som i originalen?

Anonymkode: 57426...237

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt kult at Disney driver med remakes om dagen. Jeg håper snart på Pocahontas, den lille havfruen og ringeren i notre dame ☺️

Anonymkode: 1864d...3ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er over 40 og er redd for å begynne å krampegråte i kinosalen :fnise: Er Mufasas død like trist som i originalen?

Anonymkode: 57426...237

For meg ja, for andre nei. Noen mener den ikke er like trist da man mangler de menneskelignende-ansiktsutrykkene man ser i tegnefilmen.

Jeg har to katter selv, så kanskje jeg «forsto» følelsene bedre i denne CGI filmen 😅 jeg gråt, masse! Men heldigvis uten lyd 😅😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt kult at Disney driver med remakes om dagen. Jeg håper snart på Pocahontas, den lille havfruen og ringeren i notre dame ☺️

Anonymkode: 1864d...3ae

En av dem er planlagt: https://www.google.no/amp/s/amp.theguardian.com/film/2019/jul/04/us-singer-halle-bailey-cast-as-ariel-in-disneys-live-action-remake-of-the-little-mermaid

Mulan er også på vei: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den absolutt er verdt å se ! ❤

Anonymkode: fe364...bc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2019 den 15.27, AnonymBruker skrev:

Løvenes konge vært å se? 😃

Anonymkode: 4ee02...e2a

Kommer nok til å se den når den kommer ut på DVD/Blu-ray.

For meg som er født i 86, og var 8 år da originalen kom ut, så er det alltid den som kommer til å bli Løvenes Konge for meg. Men det er jo fint at den gjenskapes for nye generasjoner med barn! Selv om jeg på ingen måte syns at originalen er utdatert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ariana807 said:

For meg ja, for andre nei. Noen mener den ikke er like trist da man mangler de menneskelignende-ansiktsutrykkene man ser i tegnefilmen.

Jeg har to katter selv, så kanskje jeg «forsto» følelsene bedre i denne CGI filmen 😅 jeg gråt, masse! Men heldigvis uten lyd 😅😂

Jeg har også katt, så da er det stor fare for at jeg begynner å gråte ja!

Må si jeg gleder meg til Lady og Landstrykeren også. Disney-filmene med dyr har alltid vært favorittene mine :)

Anonymkode: 57426...237

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...